Stránky

nedeľa 10. mája 2020

Abel Pintos&Beatriz Luengo: El hechizo/ Čary/ A spell (preklad piesne/ lyrics translation)


                                   

      Čaro, ktoré vám opantá telo a zvábi boky do tanca.../ A  magic that will posses your body and calls your hips to sway...

         

ABEL PINTOS, BEATRIZ LUENGO- EL HECHIZO

Ya no hay noches tristes
De labios cerrados
Desde que dijiste
Que bien me has besado

Digan lo que digan
Y aunque suene raro
Parece mentira
Me has enamorado

El hechizo se rompió
El milagro sucedió
No hay nada que decir
A lo mas profundo
De mi has llegado

El dolor nos encontró
El milagro sucedió
No hay nada que decir
Llegaste
Pa' quedarte

Cuanto mas te pruebo
Mejor me sabes
Me descubres tanto
De mis soledades

Y cuando me sientes
Y cuando te siento
Nos ponemos fuego

El hechizo se rompió
El milagro sucedió
No hay nada que decir
A lo mas profundo
De mi has llegado

El dolor nos encontró
El milagro sucedió
No hay nada que decir
Llegaste
Pa' quedarte

Quedate aquí, dentro de mi
Como un hechizo de bruja
Sin importar lo que diran
Sin escucharnos las dudas

De grandes desiertos
Circulos polares
Vine desde lejos
Descanso en tus mares

Vamos a vivirnos esta profecía
Que venía escrita desde los anscestros
Dejame atraparte con mi melodía
Y tocar tu centro

Llegaste...
Pa'quedarte...
A lo mas profundo de mi llegaste
Llegaste
Pa'quedarte
Pa'quedarte en mi
Llegaste

Čary

Už niet viac smutných nocí
Zatvorených pier
Odkedy si mi povedala
Ako dobre si ma pobozkal

Nech si hovoria, čo chcú
A hoci to znie zvláštne
Vyzerá to ako klamstvo
Že som sa zamiloval

Prekliatie sa zlomilo
Stal sa zázrak
Niet viac čo povedať
Dostala si sa
Do môjho najhlbšieho ja

Bolesť si nás našla
Stal sa zázrak
Niet viac čo povedať
Prišla si
Aby si zostala

Čím viac ťa skúšam
Tým lepšie mi chutíš
Tak veľmi ma vyzliekaš
Z mojej samoty

A keď ma cítiš
A keď ťa cítim
Zapálime oheň

Prekliatie sa zlomilo
Stal sa zázrak
Niet viac čo povedať
Dostala si sa
Do môjho najhlbšieho ja

Bolesť si nás našla
Stal sa zázrak
Niet viac čo povedať
Prišla si
Aby si zostala

Zostaň tu, v mojom vnútri
Ako čary bosorky
Bez toho, aby záležalo, čo na to povedia
Bez toho, aby sme počúvali pochybnosti

Z rozľahlých púští
Polárnych kruhov
Prišla som zďaleka
Oddýchnuť si v tvojich moriach

Poďme spolu prežiť toto proroctvo
Ktoré napísali ešte naši predkovia
Dovoľ mi polapiť ťa melódiou
A dotknúť sa tvojho stredu

Prišiel si...
Aby si zostal...
Dostala si sa do môjho najhlbšieho vnútra
Prišla si
Aby si zostala
Aby si zostala vo mne
Prišla si


A spell

There are no more sad nights
Of closed lips
Since you told me
How good was your kiss

Let them talk whatever they want
And even if it sounds strange
It looks like a lie
You´ve made me fall in love with you

A spell broke
A miracle happened
There´s nothing else to say
You´ve come
To my greatest depths

A pain found us
A miracle happened
There´s nothing else to say
You came
To stay

The more I try you
The better you taste me
You  undressed me so much
Off my loneliness

And when you feel me
And when I feel you
We make a fire


A spell broke
A miracle happened
There´s nothing else to say
You´ve come
To my greatest depths

A pain found us
A miracle happened
There´s nothing else to say
You came
To stay

Stay here, inside me
Like a spell of a witch
Without considering what they say
Without listening our own doubts

I came
From great deserts
Polar circles
To have rest in your seas

Let´s live in this prediction
That came written from ancestors
Let me catch you with my melody
And touch your centre

You came...
To stay...
Into the greatest depths of me, you came
You came
To stay
To stay in me
You came

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára