Stránky

nedeľa 10. mája 2020

Guitarricadelafuente: Desde las alturas/ Z výšky/ From high above (preklad piesne/ lyrics translation)


                                               

         Táto je pieseň je pre mňa osobne živý dôkaz toho, že na to, aby sa vám nejaká skladba páčila, nemusíte pochopiť jej posolstvo či umelca...občas mi stačí ten úžasný zvuk gitary v jeho rukách :-)

               

        This song is for me, personally, a living proof of the fact that you really don´t have to understand the message of the song or the artist or video itself to like something very much...for me, a great sound of guitar is totally enough :-)

     

GUITARRICADELAFUENTE- DESDE LAS ALTURAS

Te gusta ver desde las alturas
Cual es tu pena
El tiempo lo cura
Tengo la piel de la aceituna

Dame más
Tu veneno
Y tu vida loca
Tu parsimonia al caminar

Dame más
De los secretos de tu boca
Que no se pueden pronunciar

Ay ay ay ay ay
Ay ay ay ay aay
Ay ay ay ay aah

Quien te cantará
Cielito lindo cuida que no pase na'
Santa tu me guardas
Y es frenético el compás
Santa tu me guardas

Quien te cantará
Desde las alturas
Veo todo en claridad
Santa, tú me guardas
Y es frenético el compás

Dame más
De tu veneno
De tu vida loca
Tu parsimonia al caminar

Dame más
De los secretos de tu boca
Que no se pueden pronunciar

Ay ay ay ay ah
Ay ay ay aah
Ay ay ay aay aay

Te gusta ver
Desde las alturas
Te gusta ver
Desde las alturas

Te gusta ver desde las alturas

Te gusta ver desde las alturas

Z výšky


Páči sa ti pozerať sa z výšky
Aký je tvoj žiaľ
Čas to vylieči
Mám olivovú pokožku

Daj mi viac
Tvojho jedu
A tvojho šialeného života
Tvojej zdržanlivej chôdze

Daj mi viac
Tajomstiev tvojich úst
Ktoré neradno vysloviť

Ay ay ay ay ay
Ay ay ay ay aay
Ay ay ay ay aah

Kto ti zaspieva
Láska, kráska, dávaj si pozor na seba
Si svätica, strážiš ma
V tomto zúrivom tempe
Si svätica, strážiš ma

Kto ti zaspieva
Z výška
Všetko vidím jasne
Svätica, strážiš ma
A čas je šialený

Daj mi viac
Tvojho jedu
A tvojho šialeného života
Tvojej zdržanlivej chôdze

Daj mi viac
Tajomstiev tvojich úst
Ktoré neradno vysloviť

Ay ay ay ay ay
Ay ay ay ay aay
Ay ay ay ay aah

Páči sa ti
Pozerať sa z výšky
Páči sa ti
Dívať sa z výšky

Páči sa ti pozerať sa zhora

Páči sa ti dívať sa z výšky

     

From high above

You like to watch from high above
What is your sorrow
A time will heal it
I have an olive skin

Give me more
Of your poison
And your crazy life
And the calmness of your walk

Give me more
Of the secrets of your mouth
That can´t be pronounced

Ay ay ay ay ay
Ay ay ay ay aay
Ay ay ay ay aah

Who´ll sing for you
My only love, take care of yourself, that anything won´t happen to you
My saint, you keep an eye on me
And the rhytm is so furios
My saint, you protect me

Who will sing for you
From high above
I can see everything so clearly
You´re my saint, you protect me
And the rhytm is furious

Give me more
Of your poison
And your crazy life
And the calmness of your walk

Give me more
Of the secrets of your mouth
That can´t be pronounced

Ay ay ay ay ay
Ay ay ay ay aay
Ay ay ay ay aah

You like to watch
From high above
You like to watch
From high above

You like to watch from high above

You like to watch from high above

2 komentáre:

  1. Dobré popoludnie, ako sa máš? Som Brazílčan a chcel by som vás pozvať, aby ste sledovali môj blog. Prajem vám a vašej rodine veľa zdravia. https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hello, I´m fine, thanks :-) I´ll do it with pleasure, even when I don´t know a word in Portuguese :-) and if that´s the case, could you also follow mine? Have a nice day...

      Odstrániť