Stránky

streda 20. mája 2020

iLe: Triángulo/ Trojuholník/ Triangle (preklad piesne/ lyrics translation)


                   

    Pieseň z roku 2017 od iLe, speváčky z Portorika, celým menom Ileana Cabra Jolgar a bývalej členky skupiny Calle13, ktorá hovorí o tom, kde a ako v tele možno prežívať bolesť zo sklamania...ako sa hovorí u nás, "bolí vás celý človek" :-)

                                   
   A song released in 2017 by Portorican artist and singer iLe, by whole name Ileana Cabra Jolgar, who used to be a member of a famous group of Calle 13. This song talks about how we feel pain of abandon or break-up in our body, in all his parts...like it is said in Slovakia, "hurts like a whole human" :-)

           
   

iLe- TRIÁNGULO

Tengo un triángulo perdón
Hay un triángulo
En el espacio abierto de mis concavidades

Tengo hilos perdón
Hay tres hilos
Que me amarran los dedos
De mis extremidades

Tengo robles
Hay dos robles, que estiran cual sobo
Alrededor de mi

Tengo un hueco perdón
Hay un hueco, que me deshace toda
Hasta que no soy nadie

Tengo amargos perdón
Hay un llanto, en el espacio abierto
De mis concavidades

Tengo frios perdón
Hay morimos que se amarran los dedos, de mis extremidades

Tengo olores perdón
Hay dolores que me estiran, cual sobo, alderedor de mi

Tengo ecos perdón
Hay rogemos, que me deshago toda hasta que no soy nadie
Que me desgarro toda, hasta que soy sin ti

Trojuholník

Mám trojuholník...prepáč
Trojuholník
V otvorenom priestore mojich dutín

Mám nite, prepáč
Sú tu tri nite
Ktoré spútavajú prsty
Mojich končatín

Mám duby
Sú tu dva duby, ktoré sa vystierajú a dotýkajú sa, splietajú sa
Okolo mňa

Mám v sebe priehlbinu, prepáč
Je vo mne údolie, ktoré si ma rozdrobuje
Až kým som nikým

Mám trpkosť, prepáč
Je vo mne plač, v otvorenom priestore
Mojich dutín

Mám chlad, prepáč
Raz zomrieme, smrť sa prilepí na prsty mojich končatín

Mám vône, prepáč
Bolesť ma naťahuje,dotýka sa,  splieta sa okolo mňa

Mám v sebe ozveny, prepáč
Modlime sa, lebo sa celá rozpadávam až kým nie som nik
Nech sa celá roztrhnem, až kým nebudem bez teba


Triangle

I have a triangle, sorry
There is a triangle
In an open space of my concavities

I have threads, sorry
There are three threads
That tie the fingers
Of my limbs

I have oaks
There are two oaks that stretch and rubb each other
Around me

I have a gap, sorry
There is a gap that makes all of me melt
Until I am no one

I have my bitter sides, sorry
There is a cry, in an open space
Of my concavities

I have cold, sorry
If only we die, the death will tie the fingers of my limbs

I have smells, sorry
There is a pain that stretches and rubbs me, around me

I have echoes, sorry
Let´s pray, so that I can all melt until I become no one
I wish I ´d tear myself , until I won´t be without you

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára