Stránky

utorok 25. januára 2022

Kany García: Agüita e coco/ Voda z kokosu/ A coconut water (preklad piesne/ lyrics translation)

                                              


      Farebná, tropická pieseň o láske prežiarená slnkom, tancom a radosťou...na zlepšenie nálady :-)

                      


    A colourful, tropical song about love enlightened by sun, dance and joy...for improving your mood :-)


KANY GARCÍA- AGÜITA E COCO

Yo ya había jurado que al amor ya no le apostaría
Que los detalles y flores no son para mí
Que ya pasaron esos tiempos de cursilería
Y no hacía falta compañía para ser feliz

Y me salió el tiro por la culata
La mirada me delata
La puesta ya la perdí

Y ahora que le digo yo a mis amigas
Que son cosas de la vida
Que estoy loquita por ti

Te colaste a mis sueños
Sin pedirme permiso

Me cambiaste los planes
Me enamoraste
Sin previo aviso

No quería nada serio
Yo no quería compromiso
Pero tú me besaste y al corazón le hiciste un hechizo

Me voy contigo
Nadando en lo hondo
Ahora me llaman y yo no respondo
A ti te tomo como agüita de coco
Poquito a poco
Nos volvemos loco

Me voy contigo
Nadando en lo hondo
Ahora me llaman y yo no respondo
A ti te tomo como agüita de coco
Poquito a poco
Nos volvemos loco

No quiero andarte contando de guerras perdidas ni viejas batallas
Prefiero ir por la vida sumando
Estrategia pa' que no te vayas
Y despeinarte los días a rizas y besos
Tocando a tu puerta
Y que no pase la noche y nos dé la mañana sin darnos ni cuenta

Y me salió el tiro por la culata
La mirada me delata
La puesta ya la perdí

Y ahora que le digo yo a mis amigas
Que son cosas de la vida
Que estoy loquita por ti

Te colaste a mis sueños
Sin pedirme permiso

Me cambiaste los planes
Me enamoraste
Sin previo aviso

No quería nada serio
Yo no quería compromiso
Pero tú me besaste y al corazón le hiciste un hechizo

Me voy contigo
Nadando en lo hondo
Ahora me llaman y yo no respondo
A ti te tomo como agüita de coco
Poquito a poco
Nos volvemos loco

Me voy contigo
Nadando en lo hondo
Ahora me llaman y yo no respondo
A ti te tomo como agüita de coco
Poquito a poco
Nos volvemos loco

Voda z kokosu

Už som prisahala, že nebudem robiť stávky na lásku
Že kvety a darčeky nie sú nič pre mňa
Že už uplynuli tie časy naivity
A nepotrebujem spoločnosť, aby som bola šťastná

Ale vyrazili mi zbraň z ruky
Pohľad ma prezrádza
Stávku som už prehrala

A teraz hovorím svojim priateľkám
Že taký je život
Že za tebou šaliem

Ako čierny pasažier si sa prizval do mojich snov
Ani si si nevypýtal povolenie

Zmenil si mi plány
Zamilovala som sa do teba
Bez výstrahy

Nechcela som nič vážne
Žiadny záväzok
Ale ty si ma pobozkal a počaril si môjmu srdcu

Pôjdem s tebou
Budem plávať v hlbinách
Teraz ma volajú a ja neodpovedám
Pijem ťa ako vodu z kokosu
Pomaly, pomaličky
Sa obaja zbláznime

Pôjdem s tebou
Budem plávať v hlbinách
Teraz ma volajú a ja neodpovedám
Pijem ťa ako vodu z kokosu
Pomaly, pomaličky
Sa obaja zbláznime

Nechcem ti rozprávať o prehratých vojnách ani starých bojoch
Radšej chcem ísť životom a prirátať
Stratégiu, aby si neodišiel
A rozstrapatiť ti dni do kučier a bozkov
Klopať ti na dvere
Nech noc trvá večne a ráno príde bez toho, aby sme si to uvedomili

Ale vyrazili mi zbraň z ruky
Pohľad ma prezrádza
Stávku som už prehrala

A teraz hovorím svojim priateľkám
Že taký je život
Že za tebou šaliem

Ako čierny pasažier si sa prizval do mojich snov
Ani si si nevypýtal povolenie

Zmenil si mi plány
Zamilovala som sa do teba
Bez výstrahy

Nechcela som nič vážne
Žiadny záväzok
Ale ty si ma pobozkal a počaril si môjmu srdcu

Pôjdem s tebou
Budem plávať v hlbinách
Teraz ma volajú a ja neodpovedám
Pijem ťa ako voda z kokosu
Pomaly, pomaličky
Sa obaja zbláznime

Pôjdem s tebou
Budem plávať v hlbinách
Teraz ma volajú a ja neodpovedám
Pijem ťa ako vodu z kokosu
Pomaly, pomaličky
Sa obaja zbláznime

 

A coconut water

 

I´d swear that I wouldn´t bet on love

That the gifts and flowers are nothing to me

That those naive times are already gone

And I don´t need a company to be happy

 

And it backfired me

My look betrays me

I already lost my bet

 

And now I´m telling my friends

That´s just the way life works

That I´m m crazy for him

 

You slip through my dreams

Without asking for my permission

 

You changed my plans

You made me fall in love with you

Without warning

 

I didn´t want anything serious

I didn´t want any engagment

But you kissed me and spell a cast to my heart

 

I go with you

Swimming in the depths

Now they call me and I´m not answering

I drink you like a coconut water

Slowly, step by step

We are going crazy

 

I go with you

Swimming in the depths

Now they call me and I´m not answering

I drink you like a coconut water

Slowly, step by step

We are going crazy

 

I don´t want to tell you about the lost wars, neither old battles

I´d rather go through the life adding

A strategy for not let you go

And to mess uo your days in curl and kisses

Knoking on your door

Let the night be forever and the morning come without us realizing it

 

And it backfired me

My look betrays me

I already lost my bet

 

And now I´m telling my friends

That´s just the way life works

That I´m m crazy for him

 

You slip through my dreams

Without asking for my permission

 

You changed my plans

You made me fall in love with you

Without warning

 

I didn´t want anything serious

I didn´t want any engagment

But you kissed me and spell a cast to my heart

 

I go with you

Swimming in the depths

Now they call me and I´m not answering

I drink you like a coconut water

Slowly, step by step

We are going crazy

 

I go with you

Swimming in the depths

Now they call me and I´m not answering

I drink you like a coconut water

Slowly, step by step

We are going crazy

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára