Stránky

pondelok 31. januára 2022

Tiago PZK, LIT Kilah: Entre nosotros/ Medzi nami/ Between us (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                   


         Rozchod ako z pekla.../ A break-up like from hell...

                             



TIAGO PZK, LIT KILAH - ENTRE NOSOTROS

Hace un tiempo no duermo con vos
Pienso cómo todo se desgastó
Te siento un poco má' rara
Ya no te provoco nada
Siento más grande la cama

¿Qué es lo que pasó?
Quisiera cumplir tus expectativas
No puedo fingir lo que no soy
Sueño que algún día quieras ser mía
Pero exige todo menos amor

Juro que no quiero nada, pero cuando se me acerca quiero todo
Ya no quiero lastimarme y chocar dos vece' el mismo paredón
Quiero de ese veneno que me envenenó
Soy el perdedor de los dos, de los dos

Baby, dímelo, oh-oh
¿Qué fue? ¿Qué pasó, oh-oh?
Entre nosotro' do', oh-oh
Algo se rompió, oh-oh
No me hables de amo-o-or
Si mi corazó-ó-ón
Jamás te importó, oh, no

Baby, dímelo, oh-oh
¿Qué fue? ¿Qué pasó, oh-oh?
Entre nosotro' do', oh-oh
Algo se rompió, oh-oh
No me hables de amo-o-or
Si mi corazó-ó-ón
Jamás te importó, no, no

Dije que no iba a lastimarte, lo volví a hacer
Siempre que me pongo a pensarte se larga a llover
Me cansé de escribir tu nombre en la hoja de un papel
No' queremo', pero no' hacemo mal
(No' queremo', pero no' hacemo mal)

Y eso molesta
No se da cuenta que me hiere cuando la llamo y no contesta
Del amor al odio, noche' de insomnio buscando respuestas
Yo ya me sé esa jugada

No me mientas en la cara, no, no, no
El que las hace, las paga
Y el karma ya tiene una deuda contigo y eso yo lo sé
Que estás cansada de verme perdido
No tiene sentido intentarlo otra vez

No me repitas algo que ya sé
Incontable' las vece' que fallé
No fuiste tú, yo también te lloré
Pero aprendí y después te solté

Baby, dímelo, oh-oh
¿Qué fue? ¿Qué pasó, oh-oh?
Entre nosotro' do', oh-oh
Algo se rompió, oh-oh
No me hables de amo-o-or
Si mi corazó-ó-ón
Jamás te importó, oh, no

Baby, dímelo, oh-oh
¿Qué fue? ¿Qué pasó, oh-oh?
Entre nosotro' do', oh-oh
Algo se rompió, oh-oh
No me hables de amo-o-or
Si mi corazó-ó-ón
Jamás te importó, no, no, no, no

Medzi nami

Už nejaký čas s tebou nespávam
Myslím na to, ako sa všetko opotrebúva
Vnímam, že si trochu viac iná
Už v tebe nič nevyvolávam
Akoby posteľ bola väčšia

Čo sa vlastne stalo?
Chcem som naplniť tvoje očakávania
Nemôžem sa tváriť ako niekto, kým nie som
Snívam o tom, že jedného dňa budeš chvieť byť moja
Ale vyžaduje si to všetko, okrem lásky

Prisahám, že nič nechcem, ale keď sa ku mne priblíži, chcem všetko
Už si nechcem ubližovať a potknúť sa dvakrát o ten istý kameň
Chcem trochu jedu, ktorý ma otrávil
Prehral som za oboch, za oboch

Zlato, povedz mi, oh-oh
Čo to bolo? Čo sa stalo, oh-oh?
Medzi nami dvoma, oh-oh
Sa niečo zlomilo, oh-oh
Nehovor mi o láske, láske
Ak ti na mojom srdci
Sotva záležalo, oh, nie

Zlato, povedz mi, oh-oh
Čo to bolo? Čo sa stalo, oh-oh?
Medzi nami dvoma, oh-oh
Sa niečo zlomilo, oh-oh
Nehovor mi o láske, láske
Ak ti na mojom srdci
Sotva záležalo, oh, nie

Povedal som, že ťa nezraním, a urobil som to znova
Vždy keď na teba pomyslím, začne pršať
Som vyčerpaný z toho, ako píšem na stránku papiera tvoje meno
Máme sa radi, ale ubližujeme si
(Máme sa radi, ale ubližujeme si)

A to mi vadí
Neuvedomuje si, že mi ubližuje, keď jej volám a nezdvíha mi
Od lásky k nenávisti, noc nespavosti a hľadania odpovedí
Tú hru už dobre poznám

Neklam mi do tváre, nie, nie, nie
Za všetko sa raz platí
A karma má už s tebou dlh, a to viem
Že si unavená z toho, že ma vidíš strateného
Nemá zmysel sa o to znova pokúšať

Neodpovedaj mi niečo, čo už viem
Nespočetné razy, keď som sklamal
Nielen ty si plakala
Ale poučil som sa a potom ťa nechal ísť

Zlato, povedz mi, oh-oh
Čo to bolo? Čo sa stalo, oh-oh?
Medzi nami dvoma, oh-oh
Sa niečo zlomilo, oh-oh
Nehovor mi o láske, láske
Ak ti na mojom srdci
Sotva záležalo, oh, nie

Zlato, povedz mi, oh-oh
Čo to bolo? Čo sa stalo, oh-oh?
Medzi nami dvoma, oh-oh
Sa niečo zlomilo, oh-oh
Nehovor mi o láske, láske
Ak ti na mojom srdci
Sotva záležalo, oh, nie

 


 

Between us

 

It´s been a while since I don´t sleep with you

I think about how everything got worn out

I feel you a little bit more weird

I don´t exicte anything in you

The bed feels bigger

 

What was that happened?

I wanted to fulfill your expectations

I can´t pretend to be who I am not

I dream that one day, you´d like to be mine

But everything requires less love

 

I swear that I don´t want anything but when she gets closer, I want it all

I don´t want to hurt myself anymore and fall over the same thing twice

I want a bit of the venom that poisoned me

I am a loser of both, of both

 

Baby, tell me, oh-oh

What was it? What was it that happened, oh-oh?

Between us, oh-oh

Something got broken, oh-oh

Don´t talk to me about love

If you never ever cared

About my heart, oh, no

 

Baby, tell me, oh-oh

What was it? What was it that happened, oh-oh?

Between us, oh-oh

Something got broken, oh-oh

Don´t talk to me about love

If you never ever cared

About my heart, oh, no

 

 

 

I told you I wouldn´t hurt you, but I did it again

Always when I start thinking of you, the rain starts pouring

I got tired of writing your name on a paper sheet

We love each other, but we hurt each other

(We love each other, but we hurt each other)

 

And that is bothersome

She doesn´t realise that she´s hurting me when I call and she doesn´t answer

From love to hate, a sleepless night, seeking for the answers

I already know the game

 

Don´t lie into my face, no, no, no

You´ve made your bed, now lie in it

And karma has a already a debt with you, I know that

That you´ re tired of seeing me lost

It´s useless to try it again

 

Don´t repeat me something I already know

Countless times I let you down

You were not the only one to cry

But I learnt and then let you go

 

Baby, tell me, oh-oh

What was it? What was it that happened, oh-oh?

Between us, oh-oh

Something got broken, oh-oh

Don´t talk to me about love

If you never ever cared

About my heart, oh, no

 

Baby, tell me, oh-oh

What was it? What was it that happened, oh-oh?

Between us, oh-oh

Something got broken, oh-oh

Don´t talk to me about love

If you never ever cared

About my heart, oh, no


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára