Stránky

sobota 19. februára 2022

C. Tangana, Omar Montes, Daviles de Novelda, Canelita: La culpa/ Vina/ Blame (preklad piesne/ lyrics translation)

                               


             Nová pieseň od C. Tanganu,  v spolupráci s ďalšími vynikajúci hudobníkmi, ktorá opäť nesklamala...:-)

                        


              A whole new song by C. Tangana in which he cooperated with other excellent musician...he can never let me down :-)


C. TANGANA, OMAR MONTES, DAVILES DE NOVELDA, CANELITA- LA CULPA

A cualquier juez yo le puedo mentir
A cualquier guardia puedo camelar
Pero cuando tú me miras así
Yo me quiero matar
Este camino tuve que elegir
A cualquier precio hay que sobrevivir
Pero en las noches no puedo dormir
Viéndote sufrir

Porque tengo la culpa
Porque la culpa es mía
Porque yo era el dueño
De tus alegrías
Porque tengo la culpa
Porque la culpa es mía
Porque las fatiguitas que tú has pasado
No las merecías

Si un día tengo la suerte
De ver una estrella en el cielo
Pediría lo que he hecho malo se lo lleve el viento
Si tuviera un súper poder
Pediría poder ser bueno
Pa quitarte todas las penitas que estás sufriendo

Qué difícil es
Volver sobre mis pies
Querer pedir perdón
Y saber que no me crees

Porque tengo la culpa
Porque la culpa es mía
Porque yo era el dueño
De tus alegrías
Porque tengo la culpa
Porque la culpa es mía
Porque las fatiguitas que tú has pasado
No las merecías

Qué difícil es agachar la cabeza
Reconocer la falta
Cumplir las promesas
Qué difícil es aceptar mi torpeza
Y poner las cartas
Sobre la mesa
Yo tengo la culpa morena
Yo tengo la culpa morena
Yo tengo la culpa morena
La culpa tengo yo
Yo tengo la culpa morena
Yo tengo la culpa morena
Yo tengo la culpa morena
La culpa tengo yo

Porque tengo la culpa
Porque la culpa es mía
Porque yo era el dueño
De tus alegrías
Porque tengo la culpa
Porque la culpa es mía
Porque las fatiguitas que tú has pasado
No las merecías

Vina

Môžem klamať hocakému sudcovi
Môžem sa pchať do zadku hocakému polišovi
Ale keď sa na mňa tak pozrieš
Chcem sa zabiť
Musel som si vybrať túto cestu
Je treba prežiť za každú cenu
Ale v noci nemôžem spávať
Keď ťa vidím trpieť

Lebo som na vine
Lebo je to moja vina
Lebo som bol pánom
Tvojej radosti
Lebo som na vine
Lebo je to moja vina
Lebo to trápenie, ktorým si si prešla
Si si nezaslúžila

Ak budem mať jedného to šťastie
Vidieť hviezdu na nebi
Požiadal som, aby všetko zlé, čo som urobil, odvial vietor
Keby som mal super schopnosti
Poprosil by som o schopnosť byť dobrý
Aby som ti vzal preč všetky útrapy, ktorými trpíš

Aké je ťažké
Postaviť sa znova na nohy
Poprosiť o odpustenie
A vedieť, že mi neveríš

Lebo som na vine
Lebo je to moja vina
Lebo som bol pánom
Tvojej radosti
Lebo som na vine
Lebo je to moja vina
Lebo to trápenie, ktorým si si prešla
Si si nezaslúžila

Aké ťažké je skloniť hlavu
Priznať si chybu
Splniť sľuby
Aké je ťažké prijať svoju hlúposť
A vyložiť karty
Na stôl
Ja som na vine, čiernovláska
Ja som na vine, čiernovláska
Ja som na vine, čiernovláska
To ja som na vine
Ja som na vine, čiernovláska
Ja som na vine, čiernovláska
Ja som na vine, čiernovláska
To ja som na vine

Lebo som na vine
Lebo je to moja vina
Lebo som bol pánom
Tvojej radosti
Lebo som na vine
Lebo je to moja vina
Lebo to trápenie, ktorým si si prešla
Si si nezaslúžila

 

Blame

 

I can lie to any judge

I can sweet-talk to any police man

But when you look at me that way

I want to kill myself

I had to chose this way

I have to survive at all costs

But I can´t sleep at nights

Seeing you suffering

 

Because I am the one to blame

Because it´s my fault

Because I was an owner

Of your joy

Because I am the one to blame

Because it´s my fault

Because you didn´t deserve

The troubles you´ve gone through

 

If one day I am lucky

To see a star in the sky

I´d ask the bad things  I´ve done to be gone with the  wind

If I had a super power

I´d ask to be good

To take away all the sorrow you´re suffering now

 

How hard is it

To stand again on my feet

Wanting to ask you for forgiveness

And knowing you don´t believe me

 

Because I am the one to blame

Because it´s my fault

Because I was an owner

Of your joy

Because I am the one to blame

Because it´s my fault

Because you didn´t deserve

The troubles you´ve gone through

 

How hard is it to hang my head

To admit my mistake

To keep a promise

How hard is it to accept my blunder

And lay my cards

On the table

I am the one to blame, my dark girl

I am the one to blame, my dark girl

I am the one to blame, my dark girl

It´s my fault

I am the one to blame, my dark girl

I am the one to blame, my dark girl

I am the one to blame, my dark girl

It´s my fault

 

Because I am the one to blame

Because it´s my fault

Because I was an owner

Of your joy

Because I am the one to blame

Because it´s my fault

Because you didn´t deserve

The troubles you´ve gone through

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára