Stránky

streda 23. februára 2022

J. Balvin: Niño soñador /Rojko/ A dreamer (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                            


             Aj taký vyťažený spevák a rapper ako J. Balvin si občas potrebuje netradične, v mierne rockovom štýle, vyventilovať emócie...a podľa mňa by to takto mohol robiť častejšie (nielen ženami a večierkami je človek živý :-) )

                


            Even such a popular Colombian rapper and singer J. Balvin needs to vent his emotions in a untraditional way and slightly rock style..and if it depends on me, he could do it more often like this (a man doesn´t live only with parties and women :-) )


J. BALVIN- NIÑO SOÑADOR

Tengo una vida que cualquiera desearía,
10 Ferraris en la cochera,
Y en el cuarto una joyería,
Tengo un reloj con más diamantes que una mina,
Tengo un yate que ni navega,
Y tengo el mar como piscina.

En la tierra una mansión,
Pero vivo en un avión,
Fingiendo tocar el cielo
También, yo tengo una depresión,
Que no tiene solución,
Ni con todo lo que tengo.

Quiero pedir perdón,
Especialmente al yo de antes,
Porque no sabía el dolor ni la presión,
De la vida de un cantante.

Quiero pedirle perdón,
Al niño soñador de antes,
Que no quería ser el centro de atención,
Solo quería ser cantante.

¿De qué me sirve la fama,
La cuenta bancaria,
La casa de 100,000 hectáreas,
Y una vida millonaria,
Si no puedo darle un papá feliz al hijo mío,
Ni el hombre que mi mujer siempre ha querido?

No soy mal agradecido,
Pero todo lo cambiaría,
Por la salud de mamá,
Pa’ que me dure toda la vida,
Y sé que estoy en deuda con ustedes,
Pero por mi país yo he hecho cosas,
Que nunca mostré en las redes.

Hasta la fecha,
Que no sepa tu mano izquierda,
Lo que haces con la derecha,
Puedes hacer mil cosas buenas,
Pero con una mal hecha,
El que me quiere ver caído se aprovecha.

Y me tira la mala, la mala,
Y normal,
Yo soy de carne y hueso y me puedo equivocar,
Esta canción no la hice para que vaya a pegar,
Es que me quería desahogar.

Quiero pedir perdón,
Especialmente al yo de antes,
Porque no sabía el dolor ni la presión,
De la vida de un cantante.

Quiero pedirle perdón,
Al niño soñador de antes,
Que no quería ser el centro de atención,
Solo quería ser cantante.

Ey, ey, ey,
Ey ey, ey...

Rojko

Mám život, po akom by každý túžil
V garáži desať Ferrari
A v spálni klenotníctvo
Mám hodinky s viac diamantmi ako v bani
Mám jachtu, ktorá ani nepláva
A namiesto mora bazén

Veľkú vilu na zemi
Ale žijem v lietadle
Tváriac sa, že sa dotýkam neba
Tiež mám depresiu
Ktorú nejde vyliečiť
Ani so všetkým tým, čo mám

Chcem poprosiť o odpustenie
Obzvlášť svoje predošlé Ja
Lebo nepoznalo bolesť ani tlak
Speváckeho života

Chcem poprosiť o odpustenie
Toho rojčivého chlapca z minulosti
Ktorý nechcel byť stredobodom pozornosti
Chcel byť len spevákom

Načo mi je sláva?
Bankový účet
Dom o rozlohe sto tisíc hektárov
A život milionára
Ak nemôžem svojmu dieťaťu dať šťastného otca
Ani muža, ktorého moja žena vždy milovala?

Nie som nevďačník
Ale všetko by som vymenil
Za mamino zdravie
Nech je so mnou po celý život
Viem, že vám dlžím veľa
Ale pre svoju vlasť som urobil veľa vecí
Ktoré som nikdy neukázal na sieťach

Až dodnes
Lebo keď pravá ruka nevie
Čo robí ľavá
Môžeš urobiť tisíc dobrých skutkov
Ale ten, kto ma chce vidieť na zemi
Využije práve ten jeden zlý

A spôsobí mi problémy
Je to normál
Som z mäsa a kostí a môžem sa mýliť
Túto pieseň som nevymyslel, aby sa uchytila
Len som si chcel vyliať srdce

Chcem poprosiť o odpustenie
Obzvlášť svoje predošlé Ja
Lebo nepoznalo bolesť ani tlak
Speváckeho života

Chcem poprosiť o odpustenie
Toho rojčivého chlapca z minulosti
Ktorý nechcel byť stredobodom pozornosti
Chcel byť len spevákom

Ey, ey, ey,
Ey ey, ey...

 

A dreamer

 

I have a life that everybody would wish for

Ten Ferraris in the garage

A jewellery in the bedroom

I have a watch with more diamonds than in mine

I have a yacht that doesn´t even sail

And for a see, a swimming pool

 

A mansion on the ground

But I live in the plane

Pretending like I´m touching the sky

And I have a depression, too

That doesn´t have solution

Not even with everything I have

 

I want to ask for forgiveness

Especially my old Me from times before

Because it didn´t know pain nor the pressure

Of the singer´s life

 

I want to ask for forgiveness

A dreamer boy from times before

The one who didn´t want to be in the spotlight

He only wanted to be a singer

 

For what it serves me to be famous?

The bank account

A house of 100,00 hectares

And a millionaire life

If I can´t give a happy father to my child 

Neither a man that my wife always loved?

 

I´m not some ungrateful

But I´d exchange everything

For my Mum´s health

To make you sty all my life

And I know I´m indebted with you

But I´ve done things for my country

That I never showed in social media

 

Until now

Right hand doesn´t know

What left is doing

You can make thousand of good things

But it´s enough one bad

And those who want to see me lying on the ground abuses it

 

And he causes me hard time, hard time

Just normal

I am man made of flesh and bone and I can make a mistake

I didn´t make this song to be catchy

I only wanted to vent

 

I want to ask for forgiveness

Especially my old Me from times before

Because it didn´t know pain nor the pressure

Of the singer´s life

 

I want to ask for forgiveness

A dreamer boy from times before

The one who didn´t want to be in the spotlight

He only wanted to be a singer

 

Ey, ey, ey,

Ey ey, ey...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára