Stránky

streda 23. marca 2022

Beret: El día menos pensado/ Keď to najmenej čakáš/ The day you least expect it (preklad piesne/ lyrics translation)

                                    


        Nádherná balada od Bereta o (ne)zabúdaní.../ A beautiful ballad by Beret about (not) forgetting...

                         


BERET- EL DÍA MENOS PENSADO

¿Será que tengo la necesidad de ti?
¿Será que tú también la tienes y es peor?
Porque sabemos que si nos juntamos
No nos olvidamos y eso no es mejor

Ya me conoces, siempre he sido así
Siempre me muevo por el corazón
Estoy cansado de vivir momentos
Que se quedan dentro, luego son dolor

El día menos pensado
Voy a dejar de pensarte
Pero mientras pase eso
Déjame verte y matarme

Si nuestras miradas matan
Prefiero que no nos salven
No te convengo en tu vida
Y tú no convienes a nadie

Tú me has hecho tanto daño
Que no puedo separarme
Ya me olvidé de olvidarte

¿Será que ya perdió el sentido
Que intentemos lo imposible?
Porque sé que el amor es ciego
Pero el nuestro es invisible

Queriendo escapar de ti
Pero contigo al mismo tiempo
Pensando que con un lo siento
Arreglarás lo que no sirve

Yo que nunca creí en nadie, sin saberlo, tú viniste
Tú no compartías tu vida, pero un trozo a mí me diste
Me hiciste normalizar que mi vida fuese increíble
Pero ahora tienes que irte

El día menos pensado
Voy a dejar de pensarte
Pero mientras pase eso
Déjame verte y matarme

Si nuestras miradas matan
Prefiero que no nos salven
No te convengo en tu vida
Y tú no convienes a nadie

Tú me has hecho tanto daño
Que no puedo separarme
Ya me olvidé de olvidarte

Quizás nos quisimos tanto
Que no tenía ni sentido
Quizás nos dimos la vida
Justo pa' no salir vivos

Éramos gigantes juntos
Y nos queríamos cual niños
Ahora veo pasar el tiempo
Y antes no existía contigo

Porque me echaba en tu pecho
Yo notaba tu respiro
Sabía tus nervios, tus gestos
Tus miedos y tus suspiros

Porque después de quererte
Me siento un desconocido
Empezamos con un beso
Nos fuimos sin despedirnos

El día menos pensado
Voy a dejar de pensarte
Pero mientras pase eso
Déjame verte y matarme

Si nuestras miradas matan
Prefiero que no nos salven
No te convengo en tu vida
Y tú no convienes a nadie

Tú me has hecho tanto daño
Que no puedo separarme
Ya me olvidé de olvidarte

Keď to najmenej čakáš

Bude to azda tým, že ťa potrebujem?
Možno ma potrebuješ tiež a je to ešte horšie?
Lebo vieme, že ak sa zídeme
Nezabudneme a to nie je najlepšie

Už ma poznáš, vždy som bol takýto
Idem ta, kam ma ťahá srdce
Som hotový z toho, ako prežívam chvíle
Ktoré zostávajú vnútri, a neskôr sú bolesťou

Keď to najmenej čakáš
Prestanem na teba myslieť
Ale kým sa tak stane
Dovoľ mi ťa vidieť a zabiť sa

Ak naše pohľady zabíjajú
Radšej nech nás nezachránia
Nehodím sa do tvojho života
A ty sa nehodíš k nikomu

Tak veľmi si mi ublížila
Že sa nedokážem rozlúčiť
Už som zabudol zabudnúť na teba

Žeby už stratilo zmysel
Aby sme sa pokúšali o nemožné?
Lebo viem, že láska je slepá
Ale tá naša je neviditeľná

Chcem od teba utiecť
Ale zároveň som stále s tebou
Mysliac si, že s „prepáč“
Opravíš, čo už doslúžilo

Ja, kto nikdy nikomu neveril, a ty si prišla, nevedomky
Nezdieľala si svoj život, ale kúsok z neho si mi dala
Donútila si ma uveriť, že môj život bol úžasný
Ale teraz musíš ísť

Keď to najmenej čakáš
Prestanem na teba myslieť
Ale kým sa tak stane
Dovoľ mi ťa vidieť a zabiť sa

Ak naše pohľady zabíjajú
Radšej nech nás nezachránia
Nehodím sa do tvojho života
A ty sa nehodíš k nikomu

Tak veľmi si mi ublížila
Že sa nedokážem rozlúčiť
Už som zabudol zabudnúť na teba

Možno sme sa toľko milovali
Že to už nemalo zmysel
Možno sme jeden druhému dali život
Presne toľko, aby sme nevyviazli živí

Spolu sme boli obrovskí
A mali sme sa radi ako deti
Teraz vidím čas ubiehať
A predtým s tebou neexistoval

Lebo som sa vnáral do tvojej hrude
Cítil tvoj dych
Poznal tvoju povahu, gestá
Strachy a vzdychy

Lebo po tom, čo som ťa miloval
Sa cítim ako niekto, koho nepoznám
Začali sme bozkom
A odišli bez rozlúčky

Keď to najmenej čakáš
Prestanem na teba myslieť
Ale kým sa tak stane
Dovoľ mi ťa vidieť a zabiť sa

Ak naše pohľady zabíjajú
Radšej nech nás nezachránia
Nehodím sa do tvojho života
A ty sa nehodíš k nikomu

Tak veľmi si mi ublížila
Že sa nedokážem rozlúčiť
Už som zabudol zabudnúť na teba

 

The day you least expect it

 

Maybe I still need you?

Maybe you still need and it´s even worse?

Because we know that if we get together

We don´t forget and that´s not best

 

You already know me, I´ve always been like this

I always move by heart

I´m tired of living the moments

That stay inside, and then turn into the pain

 

The day you least expect it

I´ll stop thinking of you

But until it happens

Let me see you and kill myself

 

If our gazes kill

I´d rather don´t let them to save us

I´m not the right in your life

And you´re not right for anyone

 

You´ve hurt me so badly

That I can´t separate myself

I already forgot to forget you

 

Maybe it lost the meaning

To try again the impossible?

Because I know that love is blind

But ours is invisible

 

I´d like to escape from you

But with you at the same time

Thinking that with one "I´m sorry"

You´ll repair what´s useless

 

Me who never trusted anyone, and you came, unknowingly

You wasn´t sharing your life, but you gave me a piece of it

You made thinking that´s obvious that my life was incredible

But now you have to go

 

The day you least expect it

I´ll stop thinking of you

But until it happens

Let me see you and kill myself

 

If our gazes kill

I´d rather don´t let them to save us

I´m not the right in your life

And you´re not right for anyone

 

You´ve hurt me so badly

That I can´t separate myself

I already forgot to forget you

 

Maybe we loved each other so much

That it didn´t have a sense anymore

Maybe we gave each other life

Just to not come out alive

 

Together, we were giants

And we loved each like children

Now I see time passing

And before, it wasn´t there with you

 

Because I put myself on your breast

I could feel your breath

I knew your caracter, your gestures

Your fears and your sighs

 

Because after loving you

I feel like someone unknown

We started with a kiss

We left without saying goodbye

 

The day you least expect it

I´ll stop thinking of you

But until it happens

Let me see you and kill myself

 

If our gazes kill

I´d rather don´t let them to save us

I´m not the right in your life

And you´re not right for anyone

 

You´ve hurt me so badly

That I can´t separate myself

I already forgot to forget you


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára