Stránky

nedeľa 28. augusta 2022

Álvaro Soler, Nico Santos: Candela/ Svieca/ Candle (preklad piesne/ lyrics translation)

 


      Novinka od Álvara Solera a Nica Santosa a ich srdečný pozdrav z Kuby :-)

                        


      A latest song by Álvaro Soler and Nico Santos and their heart-warming greeting from Cuba :-)

 

ALVARO SOLER, NICO SANTOS- CANDELA

Y si te digo digo
Que estoy en un lugar
Donde se vive entre colores

Y En una esquina esquina
A Ella la vi pasar
Llena de luz y de canciones:
Y me dijo así

Cógeme bien de la mano
Porque yo
No te la voy a soltar
Yo lo bailo así lo bailo así
Como candela
Ella me enseño a saber vivir
Fue la primera
Cambiaste mi vida
Con esa sonrisa
Yo lo bailo así lo bailo así
Como como Candela
Como como Candela
Como como Candela

No smoke no mirrors mirrors
You see past everything
I can see clearer I’ll be needing
Wedding rings
In my mind I, fanned your fire
Show me that you feel the same
By your side I’m running wild I will
Light your flame

Anywhere you’ll go I follow
So don’t let go
Cause we’ll be flying so high

Yo lo bailo así lo bailo así
Como candela
Ella me enseño a saber vivir
Fue la primera
Cambiaste mi vida
Con esa sonrisa
Yo lo bailo así lo bailo así
Como como Candela
Como como Candela
Como como Candela

Que pasó, que pasó
Que ella prendió candela
Que pasó, que pasó
Que ella prendió candela

Svieca

A keď ti poviem, poviem
Že som na mieste
Kde sa žije medzi farbami

A na jednom rohu, rohu
Som ju videl ísť okolo
Plnú svetla a piesní
A toto mi povedala:

Vezmi ma pevne za ruku
Lebo
Ti ju nepustím

Takto tancujem, tancujem
Ako svieca
Naučila ma umeniu žiť
Bola prvá
Zmenila si môj život
Tým úsmevom
Lebo takto tancujem ja, takto tancujem ja
Ako, ako svieca
Ako, ako svieca
Ako, ako svieca

Žiaden dym, žiadne zrkadlá, zrkadlá
Dovidíš za všetko
Už vidím jasnejšie, budem potrebovať
Svadobné prstene
Vo svojej mysli som rozdúchal tvoj oheň
Ukáž mi, že cítiš to isté
Pri tebe som ako blázon, budem tým
Čo zapáli tvoj plameň

Budem ťa nasledovať kamkoľvek pôjdeš
Tak neopúšťaj ma
Spolu vyletíme vysoko

Takto tancujem, tancujem
Ako svieca
Naučila ma umeniu žiť
Bola prvá
Zmenila si môj život
Tým úsmevom
Lebo takto tancujem ja, takto tancujem ja
Ako, ako svieca
Ako, ako svieca
Ako, ako svieca

Čo sa to stalo, stalo
To ona zapálila sviecu
Čo sa to stalo, stalo
To ona zapálila sviecu

 

A candle

 

And if I tell you, tell you

That I´m in a place

Where people live from colours

 

And I saw ou passing by

On the corner, on the corner

Full of light and songs

And she told me this:

 

Take me hand, hold me tight

Because I

Won´t let your hand go

 

And that´s the way I dance, I dance

Like a candle

She taught the art of life

She was the first

You changed my life

With that smile

That´s the way I dance, I dance

Like, like a candle

Like, like a candle

Like, like a candle

 

 

No smoke no mirrors mirrors

You see past everything

I can see clearer I’ll be needing

Wedding rings

In my mind I, fanned your fire

Show me that you feel the same

By your side I’m running wild I will

Light your flame

 

Anywhere you’ll go I follow

So don’t let go

Cause we’ll be flying so high

 

And that´s the way I dance, I dance

Like a candle

She taught the art of life

She was the first

You changed my life

With that smile

That´s the way I dance, I dance

Like, like a candle

Like, like a candle

Like, like a candle

 

What happened, what happened

She lit a candle

What happened, what happened

She lit a candle

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára