Stránky

nedeľa 28. augusta 2022

Slza ft. Dominique Alagia: Tak mi promiň/ Perdóname/ Forgive me (traducción de letras/ lyrics translation)

                                                                


        Pieseň zo života s obrovskou dávkou energie a pohody, ktorá ma v týchto dňoch dokáže vždy nakopnúť do činnosti...

                              


        A song from life with a great dosis of energy and cool vibe that makes me go and do something in these lazy days...        


SLZA FT. DOMINIQUE ALAGIA- TAK MI PROMIŇ

Včera jsme měli slavit
Další náš rok spolu
A já zas zapomněl
Vrátil se ve dvě z klubu

Vždycky se vymlouvám
Jak pitomec se tvářím
Tohleto už nezachráním

Proč já
Musím to bejt já
Musím to bejt já
Kdo se neponaučí

Proč já
Musím to bejt já
Kdo ví

Vím, že někdy bývám
Vážně pěknej vůl
Ze sebe ti dávám
Sotva možná půl

Když mám svoje divný stavy
Ty si nevíš se mnou rady
Tak s klidem chladný hlavy
Vím, že mě nesnášíš

Vím, že někdy bývám
Vážně pěknej vůl

Zase jsi nepřines, nedodělal, nevrátil
Přesto všechno jsi mě nevážil, jen jsi dál snil
I když pak ráno stojíš u postele s růží
Tohleto si nezasloužím

Proč já
Musím to bejt já
Musím to bejt já
Kdo se neponaučí

Proč já
Musím to bejt já
Kdo ví

Vím, že někdy bývám
Vážně pěknej vůl
Ze sebe ti dávám
Sotva možná půl

Když mám svoje divný stavy
Ty si nevíš se mnou rady
Tak s klidem chladný hlavy
Vím, že mě nesnášíš

Vím, že někdy bývám
Vážně pěknej vůl

Tak mi promiň
Tak mi-
Tak mi-
Tak mi promiň

Tak mi promiň
Tak mi-
Tak mi-
Tak mi promiň

Trpělivost máš
Až tam na měsíc
Tak se nezlob
Já to zvrátím

Od teď přísahám
Času dám ti víc
Jen občas sám

Vím, že někdy bývám
Vážně pěknej vůl
Ze sebe ti dávám
Sotva možná půl

Když mám svoje divný stavy
Ty si nevíš se mnou rady
Tak s klidem chladný hlavy
Vím, že mě nesnášíš

Vím, že někdy bývám
Vážně pěknej vůl

Tak mi promiň
Tak mi-
Tak mi-
Tak mi promiň

Tak mi promiň
Tak mi-
Tak mi-
Tak mi promiň


Perdóname

Ayer debimos celebrar
Otro año juntos
Y yo olvidé de nuevo
Volví del club a las dos de la mañana

Siempre te pongo excusas
La cara de tonto
Esta vez no lo voy a salvar

Porque yo
Porque tengo que ser yo
Porque tengo que ser yo
Quien nunca aprende

Porque yo
Porque tengo que ser yo
Quien sabe

Sé que a veces suelo ser
Un verdadero imbécil
Te doy de mí
Apenas a lo mejor la mitad

Cuando tengo mis estados extraños
Y tú no puedes comnigo
Entonces, con la calma de una cabeza fría
Sé que no me soportas

Sé que a veces suelo ser
Un verdadero imbécil

De nuevo no lo llevaste, no lo terminaste, no volviste
A pesar de todo no me apreciaste, solo seguías soñando
Y aunque estás de pie por la mañana en la cama con una rosa
No me merezco esto

Porque yo
Porque tengo que ser yo
Porque tengo que ser yo
Quien nunca aprende

Porque yo
Porque tengo que ser yo
Quien sabe

Sé que a veces suelo ser
Un verdadero imbécil
Te doy de mí
Apenas a lo mejor la mitad

Cuando tengo mis estados extraños
Y tú no puedes comnigo
Entonces, con la calma de una cabeza fría
Sé que no me soportas

Sé que a veces suelo ser
Un verdadero imbécil

Así que perdóname
Así que perdó-
Así que perdó-
Así que perdóname

Así que perdóname
Así que perdó-
Así que perdó-
Así que perdóname

Tu paciencia
Alcanza hasta la luna
Así que no te enfades
Yo lo cambiaré

Te juro que desde ahora
Te doy más de mi tiempo
Solo que a veces yo mismo

Sé que a veces suelo ser
Un verdadero imbécil
Te doy de mí
Apenas a lo mejor la mitad

Cuando tengo mis estados extraños
Y tú no puedes comnigo
Entonces, con la calma de una cabeza fría
Sé que no me soportas

Sé que a veces suelo ser
Un verdadero imbécil

Así que perdóname
Así que perdó-
Así que perdó-
Así que perdóname

Así que perdóname
Así que perdó-
Así que perdó-
Así que perdóname

 

Forgive me

 

Yesterday, we should celebrate

Another year of us together

And I forgot again

I came back from club at two o´clock in the morning

 

I always make excuses

Act like a stupid

This time, I won´t save it

 

Why me

Does it have to be me

Does it have to be me

Who doesn´t learn from mistakes

 

Why me

Does it have to be me

Who knows

 

I know that sometimes I can be

Really a great jerk

I give you

Hardly perhaps a half of me

 

When I have my strange moods

You can´t cope with me

Then, with a calm, cold head

I know you can´t stand me

 

I know that sometimes I can be

Really a great jerk

 

Again, you didn´t bring, finish, give back something

Despite everything, you didn´t appreciate me, you just kept dreaming

And even when you stand in the morning beside the bed with a rose

I don´t deserve this

 

Why me

Does it have to be me

Does it have to be me

Who doesn´t learn from mistakes

 

Why me

Does it have to be me

Who knows

 

I know that sometimes I can be

Really a great jerk

I give you

Hardly perhaps a half of me

 

When I have my strange moods

You can´t cope with me

Then, with a calm, cold head

I know you can´t stan dme

 

I know that sometimes I can be

Really a great jerk

 

So forgive me

So forgi-

So forgi-

So forgive me

 

So forgive me

So forgi-

So forgi-

So forgive me

 

Your patience with me

Goes up to the moon

So don´t be angry

I make the things go back right

 

I swear that from now on

I´ll give you more time

It´s just that sometimes I alone

 

I know that sometimes I can be

Really a great jerk

I give you

Hardly perhaps a half of me

 

When I have my strange moods

You can´t cope with me

Then, with a calm, cold head

I know you can´t stand me

 

I know that sometimes I can be

Really a great jerk

 

So forgive me

So forgi-

So forgi-

So forgive me

 

So forgive me

So forgi-

So forgi-

So forgive me

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára