Stránky

sobota 20. augusta 2022

Diana Fuentes, Leoni Torres: Después de mi/ Po mne/ After me (preklad piesne/ lyrics translation)

                                         


           Láska tak obrovská, že sa pred ňou sklonili aj nebesá/A love so great that even the skies couldn´t stop it....

               

 

DIANA FUENTES, LEONI TORRES- DESPUÉS DE MI

Dime, si vuelvo a tropezar con tus recuerdos
Y me saben a todo lo que vivimos,
Que hago pa’ dejarte en el olvido y borrar lo que sentimos.
Tú dime, si fue un error haber amado así,
No hay nadie que conozca más de mi,
Sabes bien que sigo aquí,
Y que fuimos tanto que hasta el cielo se rindió,
No entendimos que un adiós,
Nada cambia entre los dos.

Pero me quedo con cada caricia,
Tus manos, la brisa de Abril,
Me quedó aquella canción que bailamos
Nos enamoramos así,
Me quedo con tu sonrisa
Y el brillo en tus ojos
Me quedo por ti
Me quedo si me lo pides amor
Me sobra el valor y no sé,
Quien te amara después de mi.

Dime, si todo era perfecto entre los dos,
Si nadie fue culpable inventa una razón
Vamos a olvidarnos del destino
Quizás sea lo mejor.
Tú dime, que no fue un error amarte así,
Tú bien sabes que no puedo estar lejos de ti
Por eso estoy aquí.
Y es que somos tanto que hasta el cielo se rindió,
No entendimos que un adiós,
Nada cambia entre los dos.

Pero me quedo con cada caricia,
Tus manos, la brisa de Abril,
Me quedó aquella canción que bailamos
Nos enamoramos así,
Me quedo con tu sonrisa
Y el brillo en tus ojos
Me quedo por ti,
Me quedo si me lo pides amor
Me sobra el valor y no sé,
Quien te amara después de mi.

Me quedo si me lo pides amor
Me sobra el valor y no sé,
Quien te amara después de mi.


Po mne

Povedz mi, či sa znova potknem o spomienky o teba
A budú mi chutiť po všetkom, čo sme prežili
Čo urobím, aby som ťa nechala v zabudnutí a vymazala to, čo cítime
Povedz mi, bola chyba takto milovať
Niet nikoho, kto by zo mňa nepoznal viac
Dobre vieš, že som stále tu
A že sme boli takí silní, že aj nebo sa pred nami sklonilo
Nepochopili sme, že ani zbohom
Medzi nami nič nemení

Ale zostávam s každým tvojím dotykom
Tvojimi rukami, aprílovým vánkom
Držím si v pamäti tú pieseň, na ktorú sme tancovali
Tak sme sa zamilovali
Pamätám si tvoj úsmev
A jas v tvojich očiach
Kvôli tebe zostanem
Zostanem, ak ma o to, láska, poprosíš
Odvahy mám nazvyš a neviem
Kto by ťa po mne miloval

Povedz mi, ak všetko medzi nami bolo dokonalé
Ak nik nebol na vine, vymysli si dôvod
Poďme zabudnúť na osude
Možno to tak bude lepšie
Povedz mi, že nebolo chybou ťa tak veľmi milovať
Veľmi dobre vieš, že nemôžem byť od teba vzdialený
Preto som tu
Lebo sme takí silní, že aj nebo sa pred nami sklonilo
Nepochopili sme, že ani zbohom
Medzi nami nič nezmení

Ale zostávam s každým tvojím dotykom
Tvojimi rukami, aprílovým vánkom
Držím si v pamäti tú pieseň, na ktorú sme tancovali
Tak sme sa zamilovali
Pamätám si tvoj úsmev
A jas v tvojich očiach
Kvôli tebe zostanem
Zostanem, ak ma o to, láska, poprosíš
Odvahy mám nazvyš a neviem
Kto by ťa po mne miloval

Zostanem, ak ma o to, láska, poprosíš
Odvahy mám nazvyš a neviem
Kto by ťa po mne miloval

 

After me

 

Tell me, if I stumble into the memories of you

And they taste me after all that we lived together

What will I do to leave you in oblivion and erase what we felt

Tell me, if it was a mistake to love like this

There´s no one who would know more of me

You know well that I´m still here

And that we were so strong that even the skies surrendered

We didn´t understand that a goodbye

Will change nothing between us

 

But I´ll remember every touch

Your hands, the April brise

I´ll remember that song we were dancing to

When we fell in love

I´ll keep your smile

And your shining eyes

I´ll stay for you

I´ll stay if you ask me to, love

I´m brave enough and I don´t know

Who would love after me

 

Tell me, if everything was perfect between the two of us

If nobody was at fault, make up a reason

Let´s forget about the destiny

Maybe it would be the best

Tell me that it wasn´t a mistake to love you like this

You know well that I can´t be away from you

That´s why I´m here

And it´s that we are so strong that even the skies surrendered

We didn´t understand that a goodbye

Will change nothing between us

 

But I´ll remember every touch

Your hands, the April brise

I´ll remember that song we were dancing to

When we fell in love

I´ll keep your smile

And your shining eyes

I´ll stay for you

I´ll stay if you ask me to, love

I´m brave enough and I don´t know

Who would love after me

 

I´ll stay if you ask me to, love

I´m brave enough and I don´t know

Who would love after me


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára