Stránky

piatok 7. augusta 2020

Antonio José: Ando pérdido/ Blúdim stratený/ I walk lost (preklad piesne/ lyrics translation)


                             

        Niektorí muži si riešia rozchod ďalšími ženami, iní alkoholom...a niektorí túto metódu úspešne skombinovali :-) /Some men heal themselves after a breakup with another women, some with alcohol...and there are those who managed to combine it successfully :-)

           
 

ANTONIO JOSÉ- ANDO PERDIDO

Llevo meses tirado en la calle
Viviendo con la soledad
Apartado del mundo sin rumbo
No sé donde estas

Y no puedo ya
Dame una cerveza mas
Que si no estoy borracho
Te empiezo a recordar

Y no puedo más
Dame algo para olvidar
No te puedo sacar

Ando perdido en las noches
Y el tiempo
Muriendo por dentro
De tanto tomar

Y no se quita tu olor
De mi cuerpo
Y aqui estoy bebiendo
Porque tu no estas

Y por ti
Borracho voy
Tengo una mascota en casa
Que ya ni sabe quien soy

Ya ni me acuerdo
Cuanto he bebido
En el espejo hablo
Con un desconocido

Y ya no sé que hacer
Voy a enloquecer
De cama en cama
Buscandote en cada mujer

Ando perdido en las noches
Y el tiempo
Muriendo por dentro
De tanto tomar

Y no se quita tu olor
De mi cuerpo
Y aqui estoy bebiendo
Porque tú no estás

Alucinando
Camino sin tus besos
En cada esquina
Me invento que te tengo

De tu recuerdo
Yo sigo siendo un preso
Y no puedo salir

Y ya no sé que hacer
Voy a enloquecer
De cama en cama
Buscandote en cada mujer

Ando perdido en las noches
Y el tiempo
Muriendo por dentro
De tanto tomar

Y no se quita tu olor
De mi cuerpo
Y aqui estoy bebiendo
Porque tu no estas

Ando perdido en las noches
Y el tiempo
Muriendo por dentro
De tanto tomar

Y no se quita tu olor
De mi cuerpo
Y aqui estoy bebiendo
Porque tú no estás

Blúdim stratený

Už mesiace žijem na ulici
So samotou
Odlúčený od bezcieľneho sveta
Neviem, kde si

A už viac nevládzem
Daj mi ešte jedno pivo
Lebo ak sa neopijem
Začnem na teba spomínať

Lebo už viac nemôžem
Daj mi niečo, aby som zabudol
Neviem ťa zo seba dostať

Po nociach blúdim stratený
A čas plynie
Umieram zvnútra
Od toľkého pitia

A tvoja vôňa neopúšťa
Moje telo
A tak tu pijem
Lebo ty tu nie si

Kvôli tebe
Sa opíjam
Mám doma domáce zviera
Ktoré ani nevie, kto som

Už si ani nepamätám
Koľko som vypil
V zrkadle hovorím
S niekým neznámym

A neviem, čo robiť
Idem sa zblázniť
Z postele do postele
Hľadám ťa v každej žene

Po nociach blúdim stratený
A čas plynie
Umieram zvnútra
Od toľkého pitia

A tvoja vôňa neopúšťa
Moje telo
A tak tu pijem
Lebo ty tu nie si

Snívam
Kráčam bez tvojich bozkov
Predstavujem si
Že ťa mám na každom rohu

Som väzňom
Spomienok na teba
A nedokážem sa ich zbaviť

A neviem, čo robiť
Idem sa zblázniť
Z postele do postele
Hľadám ťa v každej žene

Po nociach blúdim stratený
A čas plynie
Umieram zvnútra
Od toľkého pitia

A tvoja vôňa neopúšťa
Moje telo
A tak tu pijem
Lebo ty tu nie si

Po nociach blúdim stratený
A čas plynie
Umieram zvnútra
Od toľkého pitia

A tvoja vôňa neopúšťa
Moje telo
A tak tu pijem
Lebo ty tu nie si


I walk lost

It´s been some months since I am left on the street
Living with the loneliness
Isolated from the world with no direction
I don´t know where you are

And I can´t go on
Give me one more beer
Because if I don´t get drunk
I will start to remember you

And I can´t go on
Give me something to forget
I can´t get you out of my..

I walk lost at night
And the time passes
And I´ m dying inside
Because of drinking so much

And your smell
Doesn´t leave my body
I´m here drinking
Because you´re not here

Because of you
I am drunk
I have a pet at home
That doesn´t even know who I am

I´ve already forgotten
How much I drank
I speak with someone unknown
In my mirror

And I don´t know what to do
I´m going crazy
From one bed to another
Looking for you in every woman


I walk lost at night
And the time passes
And I´ m dying inside
Because of drinking so much

And your smell
Doesn´t leave my body
I´m here drinking
Because you´re not here

Imagining
A way without your kisses
I imagine you to be
In every corner

I am a prisoner
Of memories of you
And I can´t find a way out

And I don´t know what to do
I´m going crazy
From one bed to another
Looking for you in every woman

I walk lost at night
And the time passes
And I´ m dying inside
Because of drinking so much

And your smell
Doesn´t leave my body
I´m here drinking
Because you´re not here

I walk lost at night
And the time passes
And I´ m dying inside
Because of drinking so much

And your smell
Doesn´t leave my body
I´m here drinking
Because you´re not here
       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára