Stránky

štvrtok 20. augusta 2020

Reik: Con la falta que me haces/ Tak veľmi mi chýbaš/ Because I miss you so much (preklad piesne/ lyrics translation)


                                 

       Príbeh jednej lásky v troch piesňach- časť tretia. Konce nebývajú vždy šťastné.../ A story of one love in three songs- the part number three. Because not all the endings are happy...

               
     

REIK- CON LA FALTA QUE ME HACES

Te pienso con la madrugada
Con la falta que me haces
Haces de la nada todo
Todo y luego me deshaces

Pensaba que la vida daba
Y a mí sólo me quitaba
Si no estás tú no tengo nada

Pensaba que tu amor sería
Donde a casa llegaría
¿Qué hago sin ti?
Si eres mi vida
Con las ganas que me abraces
Con la falta que me haces

Si Dios no se equivoca
Entonces dime cómo comprender
Explícame si me soltaste o te solté
¿Qué nos pasó? ¿Fuiste o fui yo?
Cuánto le debía al destino
Cuánto que contigo se curó

Pensaba que la vida daba
Y a mí sólo me quitaba
Si no estás tú no tengo nada

(Mmm-mmm)

Pensaba que tu amor sería
Donde a casa llegaría
¿Qué hago sin ti?
Si eres mi vida
Con las ganas que me abraces
Con la falta que me haces
Con la falta que me haces

Tak veľmi mi chýbaš

Myslím na teba na svitaní
Tak veľmi mi chýbaš
Robíš z ničoho všetko
Všetko a neskôr ma rozbiješ na kúsky

Myslel som si, že život dáva
A mne vždy len bral
Keď tu nie, nemám nič

Myslel som si, že tvoja láska
Je pre mňa ako prísť domov
Čo si bez teba počnem?
Si celý môj život
Keď si ma tak rada objímala
Tak veľmi mi chýbaš

Ak sa Boh nemýli
Tak potom mi, povedz, ako mám chápať
Vysvetli mi, nechala si odisť ty mňa alebo ja teba
Čo sa to s nami stalo? Odišla si ty alebo ja?
Koľko som dlhoval osudu
Toľko rán som si pri tebe vyliečil

 Myslel som si, že život dáva
A mne vždy len bral
Keď tu nie, nemám nič

(Mmm-mmm)

Myslel som si, že tvoja láska
Je pre mňa ako prísť domov
Čo si bez teba počnem?
Si celý môj život
Keď si ma tak rada objímala
Tak veľmi mi chýbaš
Tak veľmi mi chýbaš


Because I miss you so much

I think of you at dawn
Because I miss you so much
You make everything of nothing
Everything and then you break me

I thought that life was a giver
But to me, it was only taking
If you´re not with me, I don´t have nothing

I thought that your love would be
Like coming come
What do I do without you?
If you are my life
The loving way you hug me
I miss you so much

If God can´t be wrong
Then tell me how to understand
Explain me, if you let me go or if I did

What happened to us? It was you who left or it was me?
How much I owed to destiny
With you, it was healed

I thought that life was a giver
But to me, it was only taking
If you´re not with me, I don´t have nothing

(Mmm-mmm)

I thought that your love would be
Like coming come
What do I do without you?
If you are my life
The loving way you hug me
I miss you so much
Because I miss you so much



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára