Stránky

streda 9. júna 2021

Becky G, El Alfa: Fulanito/ Týpek/ Dude (preklad piesne)

                             


         Keď sa dajú dohromady latinská kráska a cool povaľač, síce to nie je skutočná láska, ale v každom prípade vás to roztancuje parádne :-)

           


        When a Latin beauty and a cool lazy man get together, it may not be a true everlasting love, but in every case, be sure it´ll make you dance :-)

        Note: Usually, I do translate into English myself, but this one translation seemed so accurate to me that I´ve decided to share it here...English translation :-)        

 

BECKY G, EL ALFA- FULANITO

Que manera
Como el consigue de mi lo que quiera
Quedé partía desde la primera Hacemos lo que no hace cualquiera
Y nos sale tan bien

El es el fulanito
Que me tiene loca a mi
Bailando apretadito
Hoy no vamos a dormir
El es el fulanito
Que me tiene loca a mi
Bailando apretadito
Hasta que nos boten de aquí

Muevelo que esto aprieta neta
Nos gastamos los chavos que tengo en la tarjeta
Muevelo que aprieta neta
Me pongo bonita me pongo coqueta
Solo para ti porque quiero comerte y que todos nos vean
Solo para ti porque contigo
Tengo lo que otras desean
Cuando yo me muevo así
Se te nota que te gusta
Y te pone happy
Cuando muerdes de esta fruta

Cuando yo me muevo así
Se te nota quete gusta
Y te pone happy
Cuando muerdes de esta fruta

El es el fulanito
Que me tiene loca a mi
Bailando apretadito
Hoy no vamos a dormir
El es el fulanito
Que me tiene loca a mi
Bailando apretadito
Hasta que nos boten de aquí

Me compré una mansión a base de cadera'
Me compré una Jeepeta a base de cadera'
Me compré una Roleta a base de cadera'
A ti yo te me muevo y te saco lo que quiera
La cintura baila cha-cha-cha, montada en caja 'e bola'
Al que era tu novio, lo mandamo' pa' la cola
Yo me quedo contigo pa' no dejarte sola
Vo'a deja' die' mujere' que tengo por ti sola
Yo tengo to' lo que él no tiene
Yo no trabajo y tú me mantiene'
Y dime quién la detiene
Si cuando saca la manilla, todita' son de ciene'
Zapato' Louboutin, cartera Louis Vuitton
Le gusta la Supreme y a mí su chapón, -pón
Llegó tu Sansón, el que a la vaina le pone el sazón

El es el fulanito
Que me tiene loca a mi
Bailando apretadito
Hoy no vamos a dormir
El es el fulanito
Que me tiene loca a mi
Bailando apretadito
Hasta que nos boten de aquí

Hasta que nos boten de aquí
Vamos a bailar apretadito
Fulanito


Týpek

Akýmsi spôsobom
Odo mňa vždy dostane, čo chce
Od prvej chvíle som z neho bola paf
Robíme spolu to, čo nerobím s každým
A ide nám to tak dobre

Je to týpek
Z ktorého šaliem
Keď spolu tancujeme telo na telo
Dnes v noci nebudeme spať
Je to týpek
Z ktorého šaliem
Keď spolu tancujeme telo na telo
Až kým nás odtiaľto nevyhodia

Hýb sa kočka, toto je fakt tesné
Míňame prachy, čo mám na karte
Hýb sa, kočka, sme tak tesne pri sebe
Nafintím sa, flirtujem
Len kvôli tebe, chcem ťa celého zjesť a nech to všetci vidia
Len kvôli tebe, lebo s tebou
Mám to, po čom iné túžia
Keď sa takto zvodne vlním
Vidno, že sa ti to páči
Že ťa to robí šťastným
Keď si môžeš zahryznúť do tohto ovocia

Keď sa takto zvodne vlním
Vidno, že sa ti to páči
Že ťa to robí šťastným
Keď si môžeš zahryznúť do tohto ovocia

Je to týpek
Z ktorého šaliem
Keď spolu tancujeme telo na telo
Dnes v noci nebudeme spať
Je to týpek
Z ktorého šaliem
Keď spolu tancujeme telo na telo
Až kým nás odtiaľto nevyhodia

Moja hudba mi kúpila vilu
Moja hudba mi kúpila Jeep
Drahé hodinky
Hýbem tebou a hádžem ťa, kam sa mi zachce
Pás tancuje čaču, točí sa ako kolesá
Toho chlapíka, čo bol tvojím frajerom, pošleme do čerta
Zostanem s tebou, aby si nebola sama
Nech skape, nech ťa mám pre seba
Mám to, čo on nie
Nemám prácu a ty mi všetko platíš
Tak povedz mi, kto ju zastaví
Keď vytiahne putá, všetky ostatné sa môžu strčiť
Lodičky od Louboutina, kabelky Louis Vuitton
Páči sa jej to najlepšie a mne sa páči jej riť
Prišiel tvoj Samson, ktorý dáva všetkému lepšiu príchuť

Je to týpek
Z ktorého šaliem
Keď spolu tancujeme telo na telo
Dnes v noci nebudeme spať
Je to týpek
Z ktorého šaliem
Keď spolu tancujeme telo na telo
Až kým nás odtiaľto nevyhodia

Až kým nás odtiaľto nevyhodia
Budeme tancovať telo na telo
Týpek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára