Stránky

streda 9. júna 2021

NIA, India Martinez: Mi luna llena/ Môj spln/ My full moon (preklad piesne/ lyrics translation)

                                               


       Prekrásna romantická balada na spoločné letné večery / A beautiful romantic balad for spending summer nights together...

        


NIA, INDIA MARTINEZ- MI LUNA LLENA


Si las estrellas de mi cielo
Son los lunares en tu espalda
Que recorro con mis labios
Que acaricio con el alma
Que toco con mis dedos
El amanecer cada mañana

Si por ti daría la vida
Yo te juro, no te miento
Si librara mil batallas
Por un segundo de tu tiempo
Por crecer a tu lado
Juntos contra marea y viento

Así que voy a verte
En cada espacio
Y hasta en esta habitación
Así que voy a amarte
Hasta que deje de latir mi corazón

Porque eres mi sol y mi luna llena

Es el calor de tu abrazo
El que construye mi techo
El que guía cada paso
El compás de mi pecho
Que coses con tu risa
Todo lo que había desecho

Así que voy a verte
En cada espacio
Y hasta en esta habitación
Así que voy a amarte
Hasta que deje de latir mi corazón

Porque eres mi sol y mi luna llena

Así que voy a verte
En cada espacio y hasta en esta habitación
Así que voy a amarte
Hasta que deje de latir mi corazón

Porque eres mi sol y mi luna llena

Amor

Môj mesiac v splne

Ak hviezdy na mojom nebi
Sú znamienka na tvojom chrbte
Ktoré prechádzam svojimi perami
Ktoré láskam dušou
Ktorých sa dotýkam svojimi prstami
Každé ráno na svitaní

Prisahám, neklamem ti
Dala by som za teba život
Vybojovala tisícky bojov
Za jedinú sekundu tvojho času
Za možnosť rásť po tvojom boku
Spolu proti všetkým nástrahám

A tak ťa vidím
V každom priestore
A dokonca v každej izbe
A budem ťa milovať
Až dokým mi neprestane biť srdce

Lebo si moje slnko i mesiac v splne

Teplo tvojho objatia
Je pre mňa mojou strechou
Tým, čo vedie každý krok
Kompas v mojej hrudi
Lebo svojím smiechom zašívaš
Všetko, čo bolo roztrhané

A tak ťa vidím
V každom priestore
A dokonca v každej izbe
A budem ťa milovať
Až dokým mi neprestane biť srdce

Lebo si moje slnko i mesiac v splne

A tak ťa vidím
V každom priestore
A dokonca v každej izbe
A budem ťa milovať
Až dokým mi neprestane biť srdce

Lebo si moje slnko i mesiac v splne

Láska

 

My full moon

 

The moles on your back

Are the stars of my sky

That I go down by my lips

That I caress with soul

That I touch with my fingers

Every morning when the Sun rises

 

I swear, I´m not lying to you

I´d give my life for you

I ´d fight in thousands battles

To win just a second of your time

For grow by your side

Together against all the odds

 

So I´m gonna see you

In every space

And even in this room

So I will love you

Until my heart stops to beat

 

Because you are my Sun and my full moon

 

It´s the heat of your embrace

That builds my roof

What guides every step

A compass of my breast

Because with you smile, you stitch up

Everything that was broken

 

So I´m gonna see you

In every space

And even in this room

So I will love you

Until my heart stops to beat

 

Because you are my Sun and my full moon

 

So I´m gonna see you

In every space

And even in this room

So I will love you

Until my heart stops to beat

 

Because you are my Sun and my full moon

 

My love


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára