Stránky

utorok 3. mája 2022

Carlos Vives: Solo/ Sám/ Alone (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                   


            Koniec lásky, začiatok samoty.../ Where love ends, loneliness begins...

                        



CARLOS VIVES- SOLO

No me pregunten porque tengo así los ojos
Que no me importa si el mundo se va a acabar
Que no me tengan compasión
Lo busqué solo

Y solo
Muy solo
Tendré que llorar

Ey!
Dolor
Te pareces al amor
Me quedé cuando te fuiste
Me rompiste el corazón

Dolor
Se cierra el aparador
Cuando pasen por mi casa
No me busquen que no estoy

Que me perdonen yo le pido a mis amigos
Traigo una tusa que no he conocido igual
Si un hombre sufre, debe seguir su camino

Ay solo
Muy solo
Tendré que llorar

Ey!
Dolor
Te pareces al amor
Me quedé cuando te fuiste
Me rompiste el corazón

Dolor
Se cierra el aparador
Cuando pasen por mi casa
No me busquen que no estoy

Y la descubre sentada a la hora de la cena
Y la imagina con él rodando en una playa
Se vuelve al amanecer cantándole a su pena
Y se derrumba al saber que ella no está en su cama

Ey!
Dolor
Te pareces al amor
Me quedé cuando te fuiste
Me rompiste el corazón

Dolor
Se cierra el aparador
Cuando pasen por mi casa
No me busquen que no estoy

Déjenme sufrir, déjenme llorar
Déjenme decir lo que yo siento
Déjenme llorar, déjenme sufrir
Déjenme expresar lo que yo siento


Sám

Nepýtajte sa ma, prečo mám také opuchnuté oči
Lebo ak aj nastane koniec sveta, mne na tom nezáleží
Neľutujte ma
Sám som to hľadal

A sám
Veľmi sám
Budem aj musieť plakať

Ey!
Bolesť
Podobáš sa láske
Ja som zostal, keď ty si odišla
Zlomila si mi srdce

Bolesť
Výklad obchodu zatvára
Nehľadajte ma, keď prechádzate okolo môjho domu
Lebo tam nie som

Prosím svojich priateľov, aby mi odpustili
Prichádzam so smútkom, ktorý som predtým nepoznal
Ak muž trpí, mal by si hľadieť svojho

Ach, sám
Veľmi sám
Budem musieť plakať

Ey!
Bolesť
Podobáš sa láske
Ja som zostal, keď ty si odišla
Zlomila si mi srdce

Bolesť
Výklad obchodu zatvára
Nehľadajte ma, keď prechádzate okolo môjho domu
Lebo tam nie som

A predstavuje si ju sediac pri večeri
Predstavuje si ju s ním, rozvalených na pláži
Opäť svitá, a on spieva svoje žiale
A rúca sa, vediac, že ona už nie je v jeho posteli

Ey!
Bolesť
Podobáš sa láske
Ja som zostal, keď ty si odišla
Zlomila si mi srdce

Bolesť
Výklad obchodu zatvára
Nehľadajte ma, keď prechádzate okolo môjho domu
Lebo tam nie som

Nechajte ma trpieť, nechajte ma plakať
Nechajte ma povedať čo cítim
Nechajte ma plakať, nechajte ma trpieť
Nechajte ma vyjadriť čo cítim

 

Alone

 

Don´t ask me why I have my eyes like  that

Because I don´t care if the world´s gonna end

Don´t have a pity on me

I was the one lookinf for it

 

And alone

So lonely

I´ll have to cry

 

Ey!

Pain

You look like love

I stayed while you went

You broke my heart

 

Pain

The shop window closes

When they walk along my house

Don´t look for me, I´m not there

 

May they forgive me, I ask my friends

I brings a sadness that I didn´t know the same way before

If a man suffers, he must keep his way

 

Ay, alone

So lonely

I´ll have to cry

 

Ey!

Pain

You look like love

I stayed while you went

You broke my heart

 

Pain

The shop window closes

When they walk along my house

Don´t look for me, I´m not there

 

And he discovers her in the dinner time

And he imagines her with him lying on the beach

The dawn is here again, he´s singing his sorrow

And he destroys him knowing she´s not in his bed

 

Ey!

Pain

You look like love

I stayed while you went

You broke my heart

 

Pain

The shop window closes

When they walk along my house

Don´t look for me, I´m not there

 

Let me suffer, let me cry

Let me tell what I feel

Let me cry, let me suffer

Let me express what I feel

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára