Stránky

sobota 24. septembra 2022

Kany García, Christian Nodal: La siguiente/ Ďalšia/ The next in row (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          Láska býva slepá, to je fakt...a preto v nej nezatvárajme oči a pozerajme sa aj tých svojich a vážme si samé seba

                 


          Love is blind, that´s nothing but a fact...and so let´s not close our eyes and don´t forget to look at us and treat ourselves well no matter what...

 

KANY GARCÍA, CHRISTIAN NODAL- LA SIGUIENTE

 

Me está gustando la mujer que poco a poco he podido rescatar

Tenías razón cuando decías aquel día que tenía que cambiar

 

Tenía que cambiar de novio y compañero

Tenía que empezar de cero y arrancarte de raíz

Debía saber que cuando más feliz me vieras

Ibas a volver por mi

 

Pues para ti el amor

Nunca fue primero, siempre estuvo de tercero

Tú y luego tú y después yo si es que pasaba por tu mente

 

Pues para ti el amor

Nunca fue primero, era como andar soltero

Yo ando enamorada y convencida de que ya no quiero verte

 

Ya ni te preocupes como estoy

Que te preocupe la siguiente

 

Y qué esperabas de este perro callejero

Que le enseñaron de todo menos a amar

Yo la cagué porque dejé que hablara el miedo

Y me callé lo que no se debe callar

Y mientras crees que ando pensando en la siguiente

Sigo llorándole al recuerdo todavía

Fui tan cobarde cuando te tuve aquí en frente, no detuve tu partida

 

Pues para ti el amor

Siempre fue primero, nunca estuvo de tercero

Yo y luego yo

Y después tú si te acordabas de quererte

 

Pues para ti el amor

Siempre fue primero, nunca estuvo de tercero

Vas enamorada y convencida de que ya no quieres verme

 

Y aunque ya no importe, corazón

Si no eres tú, no habrá siguiente

 

Pues para ti el amor

Pues para mí el amor

Nunca fue primero, siempre estuvo de tercero

Tú y luego tú y después yo si es que pasaba por tu mente

 

Pues para ti el amor

Siempre fue primero, nunca estuvo de tercero

Vas enamorada y convencida de que ya no quieres verme

 

Ya ni te preocupes como estoy

Que te preocupe la siguiente

 

Tá ďalšia

 

Páči sa mi tá žena, ktorú som po trochách mohla zachrániť

Mal si pravdu, keď si mi v ten deň vravel, že sa mám zmeniť

 

Mala som vymeniť frajera a spoločníka

Mala som začať od nuly a vytrhnúť ťa aj s koreňmi

Mala som vedieť, že čím šťastnejšiu ma vidíš

Tým viac sa budeš znova vracať

 

Lebo pre teba láska

Nikdy nebola na prvom mieste, vždy bola až na treťom

Ty a potom ty a potom ja, to sa ti preháňalo hlavou

 

Lebo pre teba láska

Nikdy nebola prvoradá, bolo to ako nebyť s nikým

Ja chodím zamilovaná a presvedčená, že ťa už nechcem vidieť

 

Nech ti nerobí starosti, ako sa mám

Rob si starosti o tú, čo je ďalšia v poradí

 

A čo si čakala od tohto pouličného týpka

Ktorého naučili všetko, okrem milovania

Zbavil som sa jej, lebo som nechal hovoriť strach

A zamlčal som to, čo sa nemá zamlčať

A kým ty si myslíš, že som v myšlienkach pri inej

Ja ešte plačem pri spomienke na ňu

Bol som taký zbabelý, keď som ťa mal priamo pred sebou, nezadržal ťa pri odchode

 

Lebo pre teba láska

Bola vždy na prvom mieste, nikdy nie na treťom

Ja a potom ja

A potom ty, ak si si spomenula, že sa máš rada

 

Lebo pre teba láska

Bola vždy na prvom mieste, nikdy nie na treťom

Kráčaš si zamilovaná a presvedčená, že ma už nechceš vidieť

 

A hoci na tom už nezáleží, zlatko

Ak to nie si ty, žiadna ďalšia nebude

 

Lebo pre teba láska

Lebo pre mňa láska

Nikdy nebola na prvom mieste, vždy bola až na treťom

Ty a potom ty a potom ja,  ak ťa to vôbec napadlo

 

Lebo pre teba láska

Bola vždy na prvom mieste, nikdy nie na treťom

Kráčaš si zamilovaná a presvedčená, že ma už nechceš vidieť

 

Už ti ani nezáleží na tom, ako sa mám, zlatko

Nech ti robí starosti tá ďalšia

 

The next

 

I like the woman that I could save bit by bit

You were right when you sadi that day that I had to change

 

I should change my boyfriend and companion

I should start from zero and pull you up with the roots

I should know that the happier you see me

The more you´d come back

 

Because for you

Love was never in first place, but always in third

You and then you and then me, if that ever crossed your mind

 

Because for you

Love never came first, it was like being single

I go in love and convinced that I don´t want to see you anymore

 

Don´t even worry how I am

Be worried about the next one

 

And what were you expecting from this street guy

To who they taught everything, but not to love

I wrecked her because I let the fear talk

And I remained silent about what shouldn´t be silenced

And while you´re thinking that I already have my thought on next girl

I still cry when remembering her

I was suach a coward when I had you standing in front of me, I didn´t stop you when you left

 

Because for you

Love was always in the first place, never in third

Me and than me

And then you, if you come to remember to love yourself

 

Because for you

Love was always in the first place, never in third

You go fallen in love and convinced that you don´t want to see me anymore

 

And even though it doesn´t matter anymore, honey

If it´s not you, there´s no next

 

Because for you

Because for me

Love never came first, it was always in third place

You and you and then me, if that ever crossed your mind

 

Because for you

Love was always in the first place, never in third

You go fallen in love and convinced that you don´t want to see me anymore

 

You don´t even care how I am, honey

Be worried about the next one

 

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára