Stránky

štvrtok 15. septembra 2022

Nya de la Rubia: Ya no puedo más /Už viac nemôžem/ I can´t take it anymore (preklad piesne/ lyrics translation)

                             


        Pieseň z roku 2016 , ktorá ma svojou atmosférou, arabským zafarbením a náladou, ale aj štipkou flamenca prenáša do vzdialenej, ďalekej histórie a čias Al-Andalus...

                      


         A song from 2016 that takes with its special mood, with the Arabian melody and atmosphere, but also with a bit of flamenco influence to the old, distant times of Spanish history of Al-Andalus...


NYA DE LA RUBIA- YA NO PUEDO MÁS

Silencio habla ya deja ya de callar
Razones que disfrazan la maldad
Razas que me llaman con su mirar
En el punto de mira están
Ya la yala mi destino en sí
Ya la yala sin saber vivir
Yala Yala grito de rabia
Ya no puedo más
A rompe mi alma
Ahhhh Yala
Ah ay mírame mañana

Un día sin final que me mata la razón
Que no valga plástico lleno de dolor

Ya la yala mi destino en sí
Ya la yala sin saber vivir
Yala Yala grito de rabia
Ya no puedo más
A rompe mi alma
Ahhhh Yala
Ah ay mírame mañana

Si no conoces el mal
No te adentres

Ya no puedo más
A rompe mi alma
Ahhhh Yala
Ah ay mírame mañana
Nya de la Rubia

Už viac nemôžem

Ticho, ktoré prehovára, už prestaň, už mlč
Dôvody, ktoré skrývajú zlobu
Pokolenia, ktoré ma volajú svojím pohľadom
Majú ma na muške
Ya la yala, poďme, môj vlastný osud
Ya la yala, poďme, nevediac žiť
Ya la yala, poďme, zúrivý výkrik
Už viac nemôžem
Láme mi to srdce
Ahhhh Yala
Ay ay, pozri sa na mňa zajtra

Deň bez konca, lebo rozum ma zabíja
Bublina z plastu plná bolesti za to nestojí

Ya la yala, poďme, môj vlastný osud
Ya la yala, poďme, nevediac žiť
Ya la yala, poďme, zúrivý výkrik
Už viac nemôžem
Láme mi to srdce
Ahhhh Yala
Ay ay, pozri sa na mňa zajtra

Ak nepoznáš zlo
Nepúšťaj sa dovnútra

Už viac nemôžem
Láme mi to srdce
Ahhhh Yala
Ay ay, pozri sa na mňa zajtra
Nya de la Rubia

 

I can´t take it anymore

 

The silence that speaks, just, just stop, stop being silent

The reasons that hide the malice

The clans that calls me with their gaze

They keep an eye on me

Ya la yala, let´s go, my own destiny

Ya la yala, let´s go, without knowing how to live

Yala yala, come on,  a rage scream

I can´t take it anymore

My heart´s breaking

Ahhh yala

Ay ay look at me tommorow

 

A neverending day, my mind is killing me

That a plastic full of pain is not worth it

 

Ya la yala, let´s go, my own destiny

Ya la yala, let´s go, without knowing how to live

Yala yala, come on,  a rage scream

I can´t take it anymore

My heart´s breaking

Ahhh yala

Ay ay look at me tommorow

 

If you don´t know what´s evil

Don´t go inside

 

I can´t take it anymore

My heart´s breaking

Ahhh yala

Ay ay look at me tommorow

Nya de la Rubia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára