Stránky

streda 9. októbra 2019

Orishas ft. Silvestre Dangond: Donde nací/ Where I was born/ Kde som sa narodil


                                                     

                        Kuba a Kolumbia- dve krásne krajiny, ako ukazuje aj samotné video, ktoré si, čo sa hudby týka, vedia sadnúť dokonale...:-)
                        Cuba and Colombia- two beautiful countries (whose proof is also a video for this song) that, when they get connected in music, are a perfect fit :-)

               
     

ORISHAS FT. SILVESTRE DANGOND- DONDE NACÍ

La tierra donde yo nací se lleva por dentro
La tierra donde yo nací se paró en el tiempo
En la tierra donde yo nací lo que se rompe se arregla

En la tierra donde yo nací se reza a la Virgen de Regla

La tierra donde yo nací nunca pierde el brillo
La tierra donde yo nací me hace ser más niño
La tierra donde yo nací huele a azúcar y a café
En la tierra donde yo nací se habla un poco el inglés
Ay, el inglés

Soy puro taíno, mesclao con vino, aceite de olivo
Humo de tabaco, melao y   ron, mi herencia provino de amor clandestino
Entre blanco fino y negras y marrón
Mi tierra siempre me reclama cuando llego al barrio
Se acabó la fama, vuelvo a ser el mismo cuando chama
Como te extraño mi Havana

Y rómpeme de nuevo el corazón
Y déjame curarme con tus brazos
Y rómpeme de nuevo el corazón
Que sólo sabes tú como sanarlo

Y volveré porque siempre se vuelve aunque pasen los años
Y volveré al lugar donde siempre tú me has esperado
Ha-ih

Bonita cubana, aquí está tu colombiano

Atención parceros, yo quiero darles un paseo por mi tierra adentro
Montado en almendrón de los años 40
Pero atención que la mulata que conduce no está en venta

Tierra de collares, tierra de plena
Tierra de talento corre por mis venas
Tierra de mojito, tierra de virtud
Tierra que me peina con su amor y su espendrú

Y rómpeme de nuevo el corazón
Y déjame curarme con tus brazos
Y rómpeme de nuevo el corazón
Que sólo sabes tú como sanarlo

Y volveré, porque siempre se vuelve aunque pasen los años
Y volveré al lugar donde siempre tú me has esperado

Que en mi tierra, que en mi tierra, que en mi tierra
Suene el bembé
Que en mi tierra, que en mi tierra, que en mi tierra
Crezca café
Que en mi tierra, que en mi tierra, que en mi tierra
Suene el bembé
Que en mi tierra, que en mi tierra, que en mi tierra
Llueva café

Que en mi tierra, que en mi tierra, que en mi tierra
Suene el bembé

Kde som sa narodil

Zem, kde som sa narodil, sa nosí vo vnútri
Zem, kde som sa narodil, sa zastavila v čase
V zemi, kde som sa narodil, sa všetko pokazené vždy opraví

V zemi, kde som sa narodil, sa modlíme k patrónke Virgen de Regla

Zem, kde som sa narodil, nikdy nestráca svoj lesk
Zem, kde som sa narodil, ma znova robí dieťaťom
Zem, kde som sa narodil, vonia po cukre a káve
V zemi, kde som sa narodil, sa hovorí troška po anglicky
Ay, po anglicky

Som pravý Indián z kmeňa Taínov zmiešaný s vínom a olivovým olejom
S tabakový dymom, melasou a rumom, moje dedičstvo pramení zo zakázanej lásky
Medzi jemným belochom a černoškami a mulatkami
Moja zem ma vábi vždy, keď prídem do svojej štvrte
Tam skončila sa sláva, dostane ma, opäť sa tým istým stávam
Ako mi chýbaš, moja Havana

Tak zlom mi znova srdce
A nechaj ma vyliečiť si ho v tvojom náručí
A zlom mi znova srdce
Lebo len ty vieš, ako ho vyliečiť

A vrátim sa, tak ako sa vraciam vždy, aj keď roky plynú
Vrátim sa na miesto, kde si ma vždy čakala
Ha-ih

Kubánska kráska, tu je tvoj muž z Kolumbie

Pozor, kamaráti, chcem vám ukázať svoju zem 
Vo veteráne zbúchanom zo štyridsiatych rokov
Ale bacha, lebo tá mulatka, čo šoféruje, nie je na predaj

Zem náhrdelníkov, zem bohatstva
Zem talentu prúdi mojimi žilami
Zem mojita, zem poctivosti
Zem, ktorá ma češe svojou láskou, svojím kučeravým afro

Tak zlom mi znova srdce
A nechaj ma vyliečiť si ho v tvojom náručí
A zlom mi znova srdce
Lebo len ty vieš, ako ho vyliečiť

A vrátim sa, tak ako sa vraciam vždy, aj keď roky plynú
Vrátim sa na miesto, kde si ma vždy čakala

Nech v mojej zemi, v mojej zemi, v mojej zemi
Znie rytmus bembé
Nech v mojej zemi, v mojej zemi, v mojej zemi
Rastie káva
Nech v mojej zemi, v mojej zemi, v mojej zemi
Znie rytmus bembé
Nech v mojej zemi, v mojej zemi, v mojej zemi
Prší káva

Nech v mojej zemi, v mojej zemi, v mojej zemi
Znie rytmus bembé

   

Where I was born

The land where I was born is carried inside
The land where I was born has stopped in time
In the land where I was born everything broken will get repaired

In the land where I was born we pray to a Virgen de Regla

The land where I was born never loses its shine
The land where I was born makes me more like a child
The land where I was born smells of sugar and coffee
In the land where I was born they speak a little bit English
Oh, English

I am a pure Indian of Taíno clan, mixed with with wine and olive oil
With its smoke, a melao and rum, my inheritance comes from a secret love
Between a fine white man, black women and mullatos
My land always asks for me when I come to my neighbourhood
It´s a place where the fame ends, I become once again a lad
How I miss you, my Havana

And break my heart again
And let me heal it in your arms
So break my heart again
Becuase only you know how to heal it

And I will come back, because everyone returns no matter how the years are passing
I will go back to the place where you´ve always waited for me
Ha-ih

A pretty Cuban girl, here comes your Colombian man

Beware, bro, I want to show you my land
In a car constructed in 1940
But be careful because a mullato girl who ´s driving it, is not for sale

A land of necklaces, land of treasures
A land of talent runs through my veins
A land of mojito, a land of virtue
A land that combs me with love and with its curly afro hair

And break my heart again
And let me heal it in your arms
So break my heart again
Becuase only you know how to heal it

And I will come back, because everyone returns no matter how the years are passing
I will go back to the place where you´ve always waited for me

If only, if only, if only in my land
Would sound a rhytm bembé
If only, if only, if only in my land
Would grow coffee
If only, if only, if only in my land
Would sound a rhytm bembé
If only, if only, if only in my land
Would rain coffee

If only, if only, if only in my land
Would sound a rhytm bembé


                 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára