Stránky

nedeľa 12. apríla 2020

Lola Indigo, Rauw Alejandro, Lalo Ebratt: 4 besos/ 4 bozky/ 4 kisses (preklad textu/ lyrics translation)


                                                 

        Koľko bozkov potrebujete, aby ste sa zaľúbili? :-)
        How many kisses you need to fall in love? :-)

       
         

LOLA INDIGO, RAUW ALEJANDRO, LALO EBRAT- 4 BESOS

Jaja, Lola Indigo
Estamo en otro universo, otro año musical
Díselo, L-A-L-O
Ra-Rauw

Pido botella en la mesa pa ver si al fin (si al fin, si al fin)
Caigo en tu boquita
Gira que gira y solo te miro a ti (Yeh)
Si tomas tequila (Ey)
Dale, que es tu turno y todo se vale
Si me toca beber, pues dame
Son las reglas del juego
Ahora vamos a ver quién de los dos cae primero

Cuatro veces te besé
Y en tres te enamoré
Con dos yo te robé
Y con uno nos fuimos pal piso
Cuatro veces te besé (eh, ey)
Después te enamoré (ah oh)
Con dos te robé
Y con uno nos fuimos pal piso (ey)

Menos uno, quédate abajito que te doy el desayuno
Cuando lo hago contigo ya no quiero con ninguno (ah, ey)
No, no, no (no, no)
No quiero con ninguno, no, no, no (alright)
Si-si-si no te lo bebes tú, pues ya me lo bebo yo
Tú ponme la sal que yo en la boca te pongo el limón (wah, wah, wah)
Brindo por mis amigas, por la mai que me parió (ey)
Mírame a los ojos que si no te da
mal fario (ey, ey)

One shot, two shot, three shot, four (no)
Él sabe lo que quiero, gasolina y alcohol (eh, yeah eh)
One shot, two shot, three shot, four
Se te acaba el tiempo cuenta, dos, tres

Cuatro veces te besé
Y en tres te enamoré
Con dos yo te robé
Y con uno nos fuimos pal piso
Cuatro veces te besé
Después te enamoré (na-na, oh)
Con dos te robé
Y con uno uno fuiste al paraíso (yeh, Ra-Rauw)

Hasta que vea que no pueda más
No voy a parar de chocarte por detrás (yeah)
Bailando toda la noche conmigo te quedas (¡yah!)
Tu amigo te choteó que andas soltera (¡yah!)
Tranquila, que sea solo un beso (ey)
Tranquila, sin son do' seguimos hasta las tres (yeh)
Te haré todo lo que me pidas, tranquila (¡yah!)

Cuatro veces te besé
Y en tres te enamoré
Con dos yo te robé
Y con uno nos fuimos pal piso
Cuatro veces te besé
Y en tres te enamoré enamoré (no, no oh)
Con dos yo te robé
Y con uno nos fuimos pal piso

Conmigo nadie va a joder (ja)
De numerología tengo un 4, 7 (yah)
ando 4/20 24/7
Dos, tres, cuatro gato' en la disco y no le meten (yah)
Pero no creen que ese flow me lo inventé a los 17
Flaca, tírame un beso, una mirada
Pícame un ojo, que te espero en la entrada
Son cuatro besos y eso no es nada
Y eso no es nada
(Una aventura, así que)
Flaca, tírame un besos, una mirada
Pícame un ojo, que te espero en la entrada
Son cuatro besos y eso no es nada
Y eso no es nada (¡yah! Así que)

Cuatro veces te besé
Y en tres te enamoré
Con dos yo te robé
Y con uno nos fuimos pal piso
Cuatro veces te besé
Y en tres te enamoré enamoré (no, no oh)
Con dos yo te robé
Y con uno uno fuiste al paraíso

One shot, two shot, three shot, four
L-A-L-O
Vomitando flow, baby
One shot, two shot, three shot, four
Lola Indigo
Rauw Alejandro
Siempre subimos los niveles
Mango, el dueño del party
Dímelo, Colla, eh (Agalma)
Duars Entertainment con Los Sensei
That's right, la maldita policía del flow, men (Ja)

Štyri bozky

Chacha, Lola Indigo
Sme v inom vesmíre, ďalšom hudobnom roku
Povedz to, L-A-L-O
Ra-Rauw

Požiadam o fľašu na stôl, uvidíme, čo nakoniec (nakoniec, nakoniec
Padnem na tvoje ústa
Pozri sa, ako sa točí, a ja pozerám len na Teba (Yeh)
Či piješ tequilu (Ey)
Poď na to, si na rade, všetko platí
Ak som na rade, daj mi napiť
Tak znejú pravidlá hry
Teraz uvidíme, kto z nás dvoch padne prvý

Štyrikrát som ťa pobozkala
Po treťom si sa zamiloval
S druhým som si ťa ukradla
A po prvom sme išli na byt
Štyrikrát som ťa pobozkal (ey, ey)
Potom som ťa nechal sa do mňa zamilovať
Po druhom som ťa ukradol
A po prvom sme išli na byt (ey)

Tesne pred jednou ráno, ostaň v posteli, dám ti raňajky
Keď to robím s tebou, s nikým viac už nechcem (ah, ey)
Nie, nie, nie (nie, nie)
Nechcem už so žiadnym iným, nie, nie, nie (ok)
Ak- ak, ak to nevypiješ ty, vypijem to ja
Nasyp mi soľ, a ja ti dám do úst citrón
(wah, wah, wah)
Pripíjam na svoje priateľky, mamu, ktorá ma porodila (ey)
Pozri sa mi do očí, ak sa ti to neprináša smolu (ey, ey)

Jeden panák, dva, tri, štyri (nie)
On vie, čo chcem, benzín a alkohol (eh, yeah, eh)
Jeden panák, dva, tri, štyri
Vyprší ti čas za jeden, dva...

Štyrikrát som ťa pobozkala
Po treťom si sa zamiloval
S druhým som si ťa ukradla
A po prvom sme išli na byt
Štyrikrát som ťa pobozkal (ey, ey)
Potom som ťa nechal sa do mňa zamilovať
Po druhom som ťa ukradol
A po prvom, po prvom si vošla do raja (yeh, Ra-Rauw)

Až kým nezistím, že nezvládnem viac
Neprestanem na teba vzadu čakať
(yeah)
Po celej pretancovanej noci zostaneš so mnou (yah!)
Tvoj kamoš prezradil, že si sólo (yah!)
Kľud, bude to len bozk (ey)
Pokoj, ak sú dve, pokračujeme do tretej (yeh)
Urobím čokoľvek, o čo ma požiadaš, neboj (yah!)

Štyrikrát som ťa pobozkala
Po treťom si sa zamiloval
S druhým som si ťa ukradla
A po prvom sme išli na byt
Štyrikrát som ťa pobozkal (ey, ey)
Po treťom som ťa nechal sa do mňa zamilovať, zamilovať (nie, nie, oh)
Po druhom som ťa ukradol
A po prvom sme išli na byt

So mnou sa nikto nebude zahrávať
V numerológii mám číslo 4,7 (yah) a som pripravený dvadsať štyri hodín denne
Dve, tri, štyri kočky v klube a stále
nemám dosť
Ale nemyslite si, že som tento rytmus vymyslel už v sedemnástich (v sedemnástich, yah)
Kráska, daj mi bozk, daruj mi pohľad
Pozri mi do očí, lebo ťa čakám pri východe
Sú to štyri bozky, a to predsa nič nie je
A to predsa nič nie je
(Len malé dobrodružstvo, takže)
Kráska, daj mi bozk, daruj mi pohľad
Pozri mi do očí, lebo ťa čakám pri východe
Sú to štyri bozky, a to predsa nič nie je
A to predsa nič nie je (yah, takže)

Štyrikrát som ťa pobozkala
Po treťom si sa zamiloval
S druhým som si ťa ukradla
A po prvom sme išli na byt
Štyrikrát som ťa pobozkal
Po treťom som ťa nechal sa do mňa zamilovať, zamilovať (nie, nie, oh)
Po dvoch som ťa ukradol
A po prvom si vošla do raja

Jeden panák, dva, tri, štyri
L-A-L-O
Prúdi zo mňa rytmus, baby
Lola Indigo
Rauw Alejandro
Vždy zdvíhame náladu
Mango, vedúci večierku
Povedz, Colla, eh
Duars Entertainment con Los Sensei
That's right, prekliata polícia reggaetonu, chlapi (Ja)


Four kisses

Jaja, Lola Indigo
We are in other universe, in another musical year
Say it, L-A-L-O
Ra- Rauw

I ask for a bottle on the table to see if in the end (if in the end, in the end)
I fall into your mouth
It turns and turns and I am watching only you
If you drink tequila (Ey)
Let´s go, it´s your turn and everythinng counts
If I have to drink, then give it to me
These are the rules of the game
And now we ´ll see who of two falls first

I kissed you four times
You fell in love after third of them
With the two I stole you
And with one we went to the apartment
I kissed you four times
Then I made you fall in love with me
With the two I stole you
And with one we went to the apartment

Minus one, stay in bed, I´ll give you breakfast
When I make it with you, I don´t want anybody else
No, no, no (no, no)
I don´t want to do it with anybody else
(alright)
If-if-if you don´t drink it, then I will
Put me a salt and I give you lemon into the mouth (wah, wah, wah)
I drink to my friends, for my mother who gave me birth
Look into my eyes, if you are not afraid of bad luck (ey, ey)

One shot, two shot, three shot, four (no)
He knows what I want, a gasoline and an alcohol (eh, yeah, eh)
One shot, two shot, three shot, four
The time is running out, count on two, three

I kissed you four times
You fell in love after third of them
With the two I stole you
And with one we went to the apartment
I kissed you four times
Then I made you fall in love with me
With the two I stole you
And with one you  went to paradise
(Ra-Rauw, yeh

Until I see I can´t go more
I won´t stop bothering at the exit door
(yeah)
You´ ll gonna dance with me all night long
Your friend told me that you re single (yah)
Keep calm, it´ll be only one kiss
Keep calm, if it´s two o clock A.M., we go on till three
I will do to you all that you ask me for, be calm (yah!)

I kissed you four times
You fell in love after third of them
With the two I stole you
And with one we went to the apartment
I kissed you four times
Then I made you fall in love with me
With the two I stole you
And with one we went to the apartment

Nobody will play with me
In numerology, I have 4, 7 (yah), I go 4/20, twenty four hours a day
One, two, three girls at the disco and I don´t have enough
But don´t think that this flow I invented in my seventeen
Baby, give me a kiss and look at me
Call me by sight, ´cause I wait for at the entry
It´s only four kisses, nothing more
And that´s nothing
(Just an adventure, so)
Baby, give me a kiss and look at me
Call me by sight, ´cause I wait for at the entry
It´s only four kisses, nothing more
And that´s nothing (yeah, and so)

I kissed you four times
You fell in love after third of them
With the two I stole you
And with one we went to the apartment
I kissed you four times
With third I made you fall in love with me, made you fall in love (no, no, oh)
With the two I stole you
And with one you  went to paradise

One shot, two shot, three shot, four (no)
L-A-L-O
Making flow, baby
One shot, two shot, three shot, four
Lola Indigo
Rauw Alejandro
We always make rise the level
Mango, a boss of the party
Tell me, Colla, eh (Agalma)
Duars Entertainment with Los Sensei
That's right, a damned police of flow, men (Ja)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára