Stránky

piatok 3. apríla 2020

Vanesa Martín: Un canto a la vida/ Óda na život/ Ode to life (preklad piesne/ lyrics translation)


                   
           
        Aktuálna benefičná pieseň Vanesy Martín, ktorej podporou získava finančné prostriedky na boj s koronavírusom v Španielsku...Držme palce všetkým, ktorí s ním bojujú a vážme si tých, ktorí nás zachraňujú tým, že sa chránime aj my!

           

        An actual beneficial song by Spanish singer Vanesa Martín, by its suppost she tries to gain an economic aid  for better fight witho Coroba in Spain...Let´s keep our fingers crossed for all who are fighting it and let´s appreciate the nurses and doctors, who save our lives, by protecting ourselves!

         

VANESA MARTIN- UN CANTO A LA VIDA

Me despierto ante la vida
Como el niño que camina
Voy haciendo fuerte el corazón
en cada intento

Se levantan las banderas
Algo nuevo nos espera
Quedan tantas cosas bellas que alcanzar.

No te me caigas hoy
Cógeme fuerte y seguiré
contigo.

Yo soy del mar
Soy del sol
Soy de la tierra
Que nace del alma
Y envuelve tu voz

Soy de ti
Soy sin más
Ese grito que viaja en el aire
Y te hace volar.

Ese grito de amor
Ese grito de paz
Ese canto a la vida.

Porque el sueño está en mis manos
Si tú quieres lo salvamos
Y que nadie nos empañe la razón
Hoy me entrego a lo que soy
No soy ni un sentimiento
Estás a tiempo, siéntelo.

No te me caigas, no
Cógeme fuerte y seguiré
contigo.

Yo soy del mar
Soy del sol
Soy de la tierra
Que nace del alma
Y envuelve tu voz

Soy de ti
Soy sin más
Ese grito que viaja en el aire
Y te hace volar.

Ese grito de amor
Ese grito de paz
El que entiende la vida.

Soy el soplo del aire que viene y que va,
Soy de la tierra
Soy de ti
Soy sin más
Ese grito que viaja en el aire
y te hace volar.

Ese grito de amor
Ese grito de paz
Ese canto a la vida...

Óda na život

Prebúdzam sa so životom
Ako dieťa, ktoré kráča
Zoceľujem si srdce každým pokusom

Zdvíhajú sa zástavy
Niečo nové nás očakáva
Zostáva tak veľa krásnych vecí, čo možno dosiahnuť

Dnes sa mi nevzdávaj
Pevne sa ma chyť a pôjdem ďalej s tebou

Som z mora
Zo slnka
Zo zeme stvorená
Ktoré sa rodí z duše
A objíma tvoj hlas

Som z teba
Som, lebo som
Ten výkrik, čo putuje vzduchom
A umožňuje ti lietať

Ten výkrik lásky
Mieru
Tá óda na život

Lebo mám sen vo vlastných rukách
Ak chceš, zachránime ho
Tak nech nám nikto nezahmlí úsudok
Dnes sa odovzdávam tomu, čím som
Nie som ani cit
Si tu načas, len to cíť

Nevzdávaj sa, nie
Pevne sa ma chyť a pôjdem ďalej s tebou

Som z mora
Zo slnka
Zo zeme stvorená
Ktoré sa rodí z duše
A objíma tvoj hlas

Som z teba
Som, lebo som
Ten výkrik, čo putuje vzduchom
A umožňuje ti lietať

Ten výkrik lásky
Mieru
To zvolanie, čo chápe životu

Som závan vetra, čo prichádza a odchádza
Som zo zeme
Z teba
Jednoducho som
Ten výkrik, čo putuje vzduchom
A umožňuje ti lietať

Ten výkrik lásky
Mieru
Tá óda na život

Všetkým našim hrdinom a hrdinkám
„Pre našich starších, ktorí boli mladí a vzpriamení a naplnili naše domy láskou a múdrosťou.“


Ode to life

I wake up into life
Like a walking child
I ´m making my heart stronger
with every try

The flags are rising
There´s something new waiting for us
There are so many beautiful things to reach for

Don´t give it up today
Hold me strongly and I´ll go on with you

I am made of sea
I am made of sun
Of earth
That is born within the soul
And covers your voice

I am made of you
I am, because I am
This shout that travels an air
And makes you fly

This shouting of love
Of peace
This ode to life

Because a dream is in my hands
If you want it, we can save it
And if only nobody takes away our senses
Today, I´ll give in what I am
I am not neither a feeling
You ´re on time, feel it

Don´t give it up, no
Hold me strongly and I´ll go on with you

I am made of sea
I am made of sun
Of earth
That is born within the soul
And covers your voice

I am made of you
I am, because I am
This shout that travels an air
And makes you fly

This shouting of love
Of peace
This shouting that understands life

I am a breeze of wind that comes and goes
I am made of earth
From you
I am, because I simply do
This shouting that travels an air

For our heroes and heroines...
„For our elders who once were young and straight and filled our houses with love and wisdom.“






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára