Stránky

streda 15. septembra 2021

Kany García: PDM (De pxta madre)/ PPD (po prči dobre)/ FG (Fxcking great) (preklad piesne/ lyrics translation)

 


       Občas jedinou správnou možnosťou, ako sa cítiť skvele, je nechať odísť zo svojho života tých nesprávnych ľudí...:-)

               


       Sometimes, the only right way of how to make you feel great is to let the wrong people go away from your life...:-)


KANY GARCÍA- DPM (DE PXTA MADRE)

Me fuiste acostumbrando
A que el café en la mañana siempre supiera amargo
A que los días de lluvia se nos hicieran largos
Tú convertías en negro todo lo que era blanco

Me fuiste acostumbrando
A discutir por las tonterías que no importaban
Que aunque tuviera yo la razón, igual te la daba
A que las rosas son solo espinas que se te clavan

Y ahora estoy bailando (Bailando)
Sonriendo (Sonriendo)
Silbando
Nadie me está jodiendo

Me aumentaron el sueldo, canto cuando me baño
No hay otoño ni invierno, primavera to' el año
Saludo a los vecinos, ya no hay perros que ladren
Desde que tú te has ido me ha ido de puta madre

Qué bien me va, me va, me va
Desde que tú te has ido
Qué bien me va, me va, me va
Desde que tú te has ido

El teléfono suena y no para
Hoy tengo tantos planes para el fin de semana
Los amigos que se fueron, regresan
Cerrando cada herida, abriendo una cerveza

El espejo me dice "Guapa"
Estás en tu mejor etapa
Ay, quiérete, sacúdete
Que lo malo es un TBT

Y ahora estoy bailando (Bailando)
Ay, sonriendo (Sonriendo)
Silbando
Nadie me está jodiendo

Me aumentaron el sueldo, canto cuando me baño
No hay otoño ni invierno, primavera to' el año
Saludo a los vecinos, toa' las puertas se abren
Desde que tú te has ido me ha ido de puta madre

Qué bien me va, me va, me va
Desde que tú te has ido
Qué bien me va, me va, me va
Desde que tú te has ido

Skvele (po prči dobre)

Postupne si ma donútil zvyknúť si
Na to, že ranná káva vždy chutí horko
Že dlhé, daždivé dni nám plynuli pomaly
Menil si na čierne všetko, čo bolo biele

Postupne si ma donútil zvyknúť si
Na hádky kvôli hlúpostiam, na ktorých
nezáležalo
Že hoci som mala pravdu, nakoniec som ju uznala tebe
Na to, že ruže sú len tŕne, čo ťa poškriabu

A teraz tancujem (tancujem)
Usmievam sa (usmievam sa)
Pískam si
Nikto ma neštve

Zvýšili mi plat, spievam si v kúpeľni
Niet viac jesene ani zimy, mám jar po celý rok
Zdravím susedov, už po mne neštekajú psy
Odkedy si odišiel, vedie sa mi skvele

Ako dobre, ako dobre, ako dobre sa mám
Odkedy si odišiel
Ako dobre, ako dobre, ako dobre mi je
Odkedy si odišiel

Telefón zvoní a neprestáva
Dnes mám toľko plánov na víkend
Priatelia, ktorí odišli, sa vracajú
Všetky rany sa zatvárajú, pivo sa otvára

Zrkadlo mi hovorí „Kráska“
Si vo svojom najlepšom období
Ach, maj sa rada, otras sa
Jediné zlé sú fotky z minulosti

A teraz tancujem (tancujem)
Usmievam sa (usmievam sa)
Pískam si
Nikto ma neštve

Zvýšili mi plat, spievam si v kúpeľni
Niet viac jesene ani zimy, mám jar po celý rok
Zdravím susedov, otvárajú sa mi všetky dvere
Odkedy si odišiel, vedie sa mi skvele

Ako dobre, ako dobre, ako dobre sa mám
Odkedy si odišiel
Ako dobre, ako dobre, ako dobre mi je
Odkedy si odišiel

 

FG (Fxcking great)

 

You made me get used to

The bitter taste of coffee always in the morning

To make the rainy days look eternally long

You were turning in black everything that was white

 

You made me used to

Quarrel for stupid things that were no important at all

That even when I was right, I proved it was you

That the roses are only the thorns that scratch you

 

And now I´m dancing (dancing)

Smiling (Smiling)

Whistling

Nobody´s getting on my nerves

 

My salary got higher, I sing while I´m bathing

There´s no autumn or winter, only spring  the whole year

I greet the neighbours, there are no more dogs barking on me

Since you´ve left, I´ve been doing fucking great

 

How good, how good, how good I am

Since you left

How good, how good, how good I am

Since you left

 

The phone rings and it doesn´t stop

Today, I have so many plans for the weekend

The friends who were gone are coming back

All the wounds closing, opneing the beer

 

The mirror tell me „Beauty“

You´re in your best times

Ay, love yourself, shake it off

The photos from the past are the only bad

 

And now I´m dancing (dancing)

Smiling (Smiling)

Whistling

Nobody´s getting on my nerves

 

My salary got higher, I sing while I´m bathing

There´s no autumn or winter, only spring  the whole year

I greet the neighbours, all the doors are open wide

Since you´ve left, I´ve been doing fucking great

 

How good, how good, how good I am

Since you left

How good, how good, how good I am

Since you left

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára