Stránky

pondelok 13. septembra 2021

María León, Gloria Trevi: Mudanza de hormiga/ Sťahovanie mravca/ A move of an ant (preklad piesne/ lyrics translation)

                                               


       Návod, ako sa nenápadne presťahovať k partnerovi :-) :-) 

                    


       A manual of how to move into your boyfriend´s house discreetly :-) :-)


MARÍA LEÓN, GLORIA TREVI- MUDANZA DE HORMIGA

¡Vas, Leoncita!
(Jaja, guau)
(Largue)

Te dejo aquí en un rinconcito mi cepillo
Entre tus cosas, mi vestido amarillo
Un par de tenis para caminar juntitos
Por si se ofrece (vale, oh)

Puede que exista un lugarcito ahí en tu casa
Para mis letras, mi guitarra y mi pijama
Por si dormimos esta noche ahí en tu cama
Por si se ofrece (ah)

Tengo unas ganas de vivir contigo
Con todo lo tuyo y todo lo mío
Que no nos separen de la habitación
Y mi credencial, lleve tu dirección

Tengo unas ganas de vivir contigo
Por ti, si me cambio hasta el apellido
Y si alguien me pide mi ubicación
Me encuentren al lado de tu corazón

Dame más días de estos
Y me muevo contigo

(Tú quiere')
Yo quería ser más que tu amiga
Y empezó la mudanza de hormiga
La ropita que por si la lluvia
Que por si el invierno, que por si la vida

A besitos se fue la distancia
Me decía: Amor, ¡no te vayas!
Otra noche que por si está oscuro
Que por si es muy tarde, que por si las ganas

Te juro que no te quito mucho espacio (claro que no)
Tú ya lo dijiste, darnos espacio
Poquito a poquito tú te fuiste abriendo
Poquito a poquito me fui metiendo

Tengo unas ganas de vivir contigo
Con todo lo tuyo y todo lo mío
Que no nos separen de la habitación
Y mi credencial, lleve tu dirección

Tengo unas ganas de vivir contigo
Por ti, si me cambio hasta el apellido
Y si alguien me pide mi ubicación
Me encuentren al lado de tu corazón

Dame más días de estos
Y me muevo contigo

Sťahovanie mravca

Do toho, Leoncita!
Chacha, wau!
(ideme)

Tu v kúte ti nechám svoj hrebeň
Medzi tvojimi vecami, moje žlté šaty
Pár tenisiek na spoločnú prechádzku
Keby sa naskytla príležitosť (platí, oh)

Možno, že v tu v tvojom dome existuje miestečko
Na moje texty, moju gitaru a pyžamu
Keby sme náhodou túto noc spali v tvojej posteli
Keby k tomu náhodou došlo (ah)

Mám chuť s tebou žiť
So všetkým tvojím a všetkým mojím
Nech nás neoddelia od miestnosti
A nech moje doklady nesú tvoju adresu

Mám chuť s tebou žiť
Kvôli tebe si zmením dokonca aj priezvisko
A ak ma niekto požiada o udanie mojej polohy
Nájdu ma pri tvojom srdci

Daj mi viac takýchto dní
A presťahujem sa k tebe

(Chceš)
Chcela som byť viac než tvoja kamarátka
A tak začalo sťahovanie mravca
Nejaká bielizeň, keďže ma zastihol dážď
Alebo kvôli zime, alebo kvôli životu, len tak

Vzdialenosť sa krátila na bozky
Vravel mi: Láska, neodchádzaj
Ďalšia noc, keďže bola náhodou tma
Keďže je už neskoro, keďže sme roztúžení

Sľubujem, že ti nezaberiem veľa miesta (jasné, že nie)
Už si to povedal, necháme si priestor
Pomaly si sa mi otváral
A ja som sa k tebe pomaly sťahovala

Mám chuť s tebou žiť
So všetkým tvojím a všetkým mojím
Nech nás neoddelia od miestnosti
A nech moje doklady nesú tvoju adresu

Mám chuť s tebou žiť
Kvôli tebe si zmením dokonca aj priezvisko
A ak ma niekto požiada o udanie mojej polohy
Nájdu ma pri tvojom srdci

Daj mi viac takýchto dní
A presťahujem sa k tebe

 

A move of an ant

 

Go, Leoncita!

(Ja ja, wow)

(Go away)

 

Here in the corner I leave you my  brush

Between your things, my yellow dress

A pair of trainers to walk together

If there´s an opportunity (deal, oh)

 

Maybe there´s a place here in your house

For my lyrics, guitar and my pyjamas

In the case we sleep together this night

in your bed

in the case things happen (ah)

 

I want to live with you

With all yours and all mine

If only they can´t separate us from the room

And in my ID is your address

 

I want to live with you

For you, I even change my surname

And if somebody asks me for my location

They´ll find me next to your heart

 

Give me more days like this

And I will move to you

 

(You want)

I´d like to be more than your friend

And so began the move of an ant

Something to wear, in case it rains

If it´s cold, because of life

 

The distance got close to kisses

It was saying: love, don´t go!

Another night, if it´s too dark

In the case it´s too late, because of desire

 

I promise I won´t take too much space (of course not)

You´ve told it yourself, to keep space to each other

Step by step, you were opening to me

Slowly, I was moving in

 

I want to live with you

With all yours and all mine

If only they can´t separate us from the room

And in my ID is your address

 

I want to live with you

For you, I even change my surname

And if somebody asks me for my location

They´ll find me next to your heart

 

Give me more days like this

And I will move to you

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára