Stránky

sobota 14. novembra 2020

TINI, Alejandro Sanz: Un beso en Madrid/ Bozk v Madride/ A kiss in Madrid (preklad piesne/lyrics translation)

 

                              


        "Jeden príbeh, jedna pieseň, a bozk v Madride"/ "One story, one song and a kiss in Madrid"...

                                               


                                                  

 

TINI, ALEJANDRO SANZ- UN BESO EN MADRID

 

Recuerdo que contigo fue tan diferente

Tan natural (tan natural)

Jugando, me decías que leías mi mente

Y era verdad (era verdad)

 

Aún guardo cada carta que me diste

Y aunque hay palabras que nunca dijiste

El tiempo que tuvimos no fue suficiente

Para olvidar, no

 

Aunque yo sé que es tarde para recordar

 

Y una noche rota

Fue la última vez que te perdí

Una vida loca

Cuando sin querer me despedí

Y hoy que tú ya no estás

Tú ya no estás, tú ya no estás aquí

Se quedó en mi boca

Una historia, una canción y un beso en Madrid

 

Parecen solo días y va casi un año

Y a ti lloré

Yo sé que estamos bien, pero a veces te extraño

Yo te adoré

 

Yo te adoré con locura

Y aunque el tiempo todo lo cura

Hay amores que se olvidan

Hay que amores que siempre duran

Esto no fue una aventura

Pero tuvo que terminar

 

Aunque yo sé que es tarde para recordar

Y una noche rota

Fue la última vez que te perdí

Una vida loca

Cuando sin querer me despedí

Y hoy que tú ya no estás

Tú ya no estás, tú ya no estás aquí

Se quedó en mi boca

Una historia, una canción y un beso en Madrid

 

No (sé que hubo un beso en Madrid)

Un beso en Madrid (hubo)

Una historia, una canción y un beso en Madrid, no

Beso (hoy quedan en mí) en Madrid

Una historia, una canción

Y un beso en Madrid

 

Bozk v Madride

 

Spomínam si, že s tebou to bolo také iné

Tak prirodzené (prirodzené)

Hral si sa, vravel, že mi čítaš myseľ

A bola to pravda (pravda)

 

Ešte stále si schovávam každý list, čo si mi dal

A hoci sú slová, ktoré si nikdy nepovedal

Čas, ktorý sme mali, nestačil

Na zabudnutie, nie

 

Aj keď viem, že je neskoro spomínať

 

Jedna pokazená noc

Vtedy, keď som ťa stratila naposledy

Šialený život

Keď som sa nechtiac rozlúčila

A dnes, keď tu už nie si

Už tu nie si, nie si

Zostal mi na perách

Jeden príbeh, jedna pieseň a bozk v Madride

 

Akoby to boli iba dni, a pritom je to rok

Plakala som za tebou

Viem, že sa máme dobre, ale občas mi chýbaš

Zbožňoval som ťa

 

Šialene som ťa zbožňoval

A hoci čas všetko vylieči

Sú lásky, na ktoré sa zabúda

A potom tie, ktoré trvajú navždy

Toto nebo iba románik

Ale muselo to skončiť

 

Hoci viem, že je neskoro spomínať

 

Jedna pokazená noc

Vtedy, keď som ťa stratila naposledy

Šialený život

Keď som sa nechtiac rozlúčila

A dnes, keď tu už nie si

Už tu nie si, nie si

Zostal mi na perách

Jeden príbeh, jedna pieseň a bozk v Madride

 

Nie (viem, že bol ten bozk v Madride)

Že to bol ten bozk (bozk) v Madride

Jeden príbeh, jedna pieseň a bozk v Madride, nie

Bozk v Madride (všetko vo mne zostalo)

Jeden príbeh, jedna pieseň

A bozk v Madride

                             

 

A kiss in Madrid

 

I remember that with you, it was so different

So natural (so natural)

Playfully, you told me that you were reading my mind

And it was true (true)

 

I still keep every letter you gave me

And even if there are words that you never told

The time we had was not enough

To forget, oh no

 

And even though I know it´s late to remember

 

One broken night

The last time I´ve lost you

A crazy life

When I unintentionally said goodbye

And today when you´re ot here

You´re not here, you´re not here anymore

In my lips

There is one story, one song and a kiss in Madrid

 

 

 

It seems to be only days and it´s already year

When  I was crying for you

I know that we get along well, but sometimes I miss you

I adored you

 

I adored you like crazy

And even if time heals everything

There are loves that one forgets

And loves that last forever

This was not only an affair

But it had to end

 

And even though I know it´s late to remember

 

One broken night

The last time I´ve lost you

A crazy life

When I unintentionally said goodbye

And today when you´re ot here

You´re not here, you´re not here anymore

In my lips

There is one story, one song and a kiss in Madrid

 

No (I know there was a kiss in Madrid)

A kiss in Madrid (there was)

A story, a song and a kiss in Madrid, no

A kiss (today, they stay within me) in Madrid

A story, a song

And a kiss in Madrid


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára