Stránky

piatok 27. novembra 2020

Lola Indigo, Beret: ¿Cómo te va?/ Ako sa máš?/ How are you? (preklad piesne/ lyrics translation)

 

                                                                  


       Rozchodová.../ A break up song...

                   

           

 

LOLA INDIGO, BERET- ¿CÓMO TE VA?

Aunque sé que el cielo no existe
Yo creí en lo que prometiste
Tuve miedo y tú me cogiste
Me consolaste y luego me jodiste

Fue criminal lo que tú me hiciste
Regué la flor y tú la puliste
Yo era metal y tú me oxidaste
Me echaste la culpa y luego te marchaste

Yo no quise ser la primera
Ni el amor de tu vida siquiera
Fui tu amiga, fui tu consejera
Me dejé llevar y no valió la pena, no

¿Dónde estás? ¿Cómo te va?
Me pregunto si aún sigo sola
Tu recuerdo no se va
No es momento que vuelvas ahora

¿Dónde estás? ¿Cómo te va?
Me pregunto si aún sigo sola
Tu recuerdo no se va
No es momento que vuelvas ahora

¿Cómo te explico quién era por ti?
¿Cómo te explico si no estás aquí?
Te prometí el cielo y no tuvo sentido
Porque en realidad ya estábamos allí

Pero ella se va, se va, se va
Sabiendo que añora lo que deja atrás
Porque ella se irá, se irá, se irá
Solo porque nunca me supe explicar

Tú eres como el viento y ya no te respiro
Nunca fuimos lentos, es que no había camino
Yo no estoy con nadie, y tú solo conmigo
Nos cortamos y aún así crecimos

Yo no quise ser la primera
Ni el amor de tu vida siquiera
Fui tu amiga, fui tu consejera
Me dejé llevar y no valió la pena, no

¿Dónde estás? ¿Cómo te va?
Me pregunto si aún sigo sola
Tu recuerdo no se va
No es momento que vuelvas ahora

¿Dónde estás? ¿Cómo te va?
Me pregunto si aún sigo sola
Tu recuerdo no se va
No es momento que vuelvas ahora

Que ya no estoy quiere' cambiar
Yo me di cuenta
Tú fuiste mi debilidad
Duele y aprieta

Por eso no vuelva', yo ya no confío
Cuando estás tú cerca solo siento frío
Lloraré mis penas, saltaré al vacío
Yo saldré de esta pero no contigo

Yo no quise ser la primera
Ni el amor de tu vida siquiera
Fui tu amiga, fui tu consejera
Me dejé llevar y no valió la pena, no

¿Dónde estás? ¿Cómo te va?
Me pregunto si aún sigo sola
Tu recuerdo no se va
No es momento que vuelvas ahora

¿Dónde estás? ¿Cómo te va?
Me pregunto si aún sigo sola
Tu recuerdo no se va
No es momento que vuelvas ahora

 

Ako sa máš?

Hoci viem, že nebo neexistuje
Verila som tvojim sľubom
Mala som strach a vzal si ma do náruče
Utešil si ma a neskôr ma zničil

To, čo si urobil, bol zločin
Zalievala som kvet a ty si ho ozdobil
Bola som kov a ty si ma zaniesol hrdzou
Hodil si vinu na mňa a potom si odišiel

Nechcela som byť prvou
Dokonca ani láskou tvojho života
Bola som ti priateľkou, radkyňou
Nechala som sa uniesť a nestálo to za to, nie

Kde si? Ako sa máš?
Pýtam sa, či som stále sama
Spomienka na teba neodchádza
Teraz nie je chvíľa na tvoj návrat

Kde si? Ako sa máš?
Pýtam sa, či som stále sama
Spomienka na teba neodchádza
Teraz nie je chvíľa na tvoj návrat

Ako ti vysvetlím, kým som pre teba bol?
Ako ti to vysvetlím, keď tu nie si?
Sľúbil som ti nebo a nemalo to zmysel
Pretože v skutočnosti sme v ňom už boli

Ale ona odchádza, odchádza, odchádza
Vediac, že smúti za tým, čo necháva za sebou
Lebo ona odíde, odíde, odíde
Len preto, lebo som sa nikdy nevedel vyjadriť

Si ako vietor a už ťa nedýcham
Nikdy sme neboli pomalí, len nebolo cesty
Ja s nikým nie som, a ty len so mnou
Rozišli sme sa a aj tak sa posunuli

Nechcela som byť prvou
Dokonca ani láskou tvojho života
Bola som ti priateľkou, radkyňou
Nechala som sa uniesť a nestálo to za to, nie

Kde si? Ako sa máš?
Pýtam sa, či som stále sama
Spomienka na teba neodchádza
Teraz nie je chvíľa na tvoj návrat

Kde si? Ako sa máš?
Pýtam sa, či som stále sama
Spomienka na teba neodchádza
Teraz nie je chvíľa na tvoj návrat

Teraz, keď tu nie som, to chceš zmeniť
Uvedomila som si
Bol si mojou slabosťou
Bolí to a tlačí

Preto sa nevracaj, už ti neverím
Keď si blízko, cítim len chlad
Vyplačem svoj žiaľ, skočím do prázdna
Dostanem sa z tohto, ale nie s tebou

Nechcela som byť prvou
Dokonca ani láskou tvojho života
Bola som ti priateľkou, radkyňou
Nechala som sa uniesť a nestálo to za to, nie

Kde si? Ako sa máš?
Pýtam sa, či som stále sama
Spomienka na teba neodchádza
Teraz nie je chvíľa na tvoj návrat

Kde si? Ako sa máš?
Pýtam sa, či som stále sama
Spomienka na teba neodchádza
Teraz nie je chvíľa na tvoj návrat

 

How are you?

 

Even though I know that heaven doesn´t exist

I believed in what you promised me

I was afraid and you took me into your arms

You comforted me and then screwed me

 

What you did to me was a crime

I watered this flower and you smoothened it

I was a metal and you rusted me

Put a blame on me and then left

 

I didn´t want to be the first one

Neither a love of your life

I was your friend, your counselor

I let myself blown awaw and it wasn´t worth it, no

 

Where are you? How are you?

I´m asking myself if I´m still alone

Memories of you won´t go

It´s not a time for you to come back

 

Where are you? How are you?

I´m asking myself if I´m still alone

Memories of you won´t go

It´s not a time for you to come back

 

How I´d explain what I was for you?

How I´d explain you if you´re not here?

I promised you heaven and it didn´t make sense

Because in fact, we were already there

 

You are like a wind and I can´t breathe you anymore

We´ve never been slow, it´s just there was no way

I´m not with anyone, and you are alone with me

We broke up and yet we managed to grow

 

But now she´s leaving, leaving, leaving

Knowing she misess what she left behind

Because she will leave, leave, leave

Only because I never knew how to express myself

 

I didn´t want to be the first one

Neither a love of your life

I was your friend, your counselor

I let myself blown awaw and it wasn´t worth it, no

 

Where are you? How are you?

I´m asking myself if I´m still alone

Memories of you won´t go

It´s not a time for you to come back

 

Where are you? How are you?

I´m asking myself if I´m still alone

Memories of you won´t go

It´s not a time for you to come back

 

And now, when I´m gone, you want to change

I realized

You were my weakness

That hurts and tightens me

 

So please, don´t come back, I don´t believe you more

When you´re close to me, I only feel cold

I will cry out my sadness, jump to the emptiness

I will get through this, but not with you

 

I didn´t want to be the first one

Neither a love of your life

I was your friend, your counselor

I let myself blown awaw and it wasn´t worth it, no

 

Where are you? How are you?

I´m asking myself if I´m still alone

Memories of you won´t go

It´s not a time for you to come back

 

Where are you? How are you?

I´m asking myself if I´m still alone

Memories of you won´t go

It´s not a time for you to come back


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára