Stránky

nedeľa 17. januára 2021

Beret, Melendi: Desde cero/ Od nuly/ From zero (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                   


                                            Ťažké nové začiatky.../Hard new beginnings....

                                          



 

BERET, MELENDI- DESDE CERO

Hay momentos para todo
Pero nunca todos van a estar ahí en cualquier momento
Si tan solo esperas a qué las cosas suceden tan solo sucede el tiempo
He perdido más por no hacer nada que mirando como se pierde el intento
Me he sentido bien porque me miento

Y ya ves que las cosas no son siempre como las pintamos
Yo puedo morir de frío y afuera es verano
Te juro, te engaño, te dejo y te extraño
Te quiero y te hago daño sin razón

Mejor desde cero
Que decir desde nunca
¿Y cómo darte el cielo
Si nunca pisé la Luna?
¿Y cómo soy sincero si nadie me pregunta?
Si me ves separado es porque todo se me junta

Se me junta tu mirada con la mía
Se junta la honestidad y la hipocresía
Se me junta cada rostro de ignorancia
Que yo intento hacer parecer sabiduría
Se me juntan los recuerdos de tus besos
Esos que ya pertenecen al pasado
Y te extraño cada noche, lo confieso
Aunque juré que no estoy enamorado

Quiero ver el modo antes que mi miedo
Quiero verme solo pa' ver si puedo
El precio de los mejores momentos
Siempre ha sido tener que echarlos de menos

Me acerco a tu llama y hoy me congelo
Y entre mis mitades ¿quién es el bueno?
Y nunca tuve el coraje suficiente
Pa' decir yo voy a me quedo

Mejor desde cero
Que decir desde nunca
¿Y cómo darte el cielo
Si nunca pisé la Luna?
¿Y cómo soy sincero si nadie me pregunta?
Si me ves separado es porque todo se me junta

Sí no entré la razón antes de entrar en ti
Lo tenía todo pa' no ser feliz
Y nunca me dio por vivir la vida pero sí fingír
Porque sonreí cuándo dijé yo puedo en vez de en fin
Cambié el azar por el hacer por mí
Rompí el camino pa' poder seguir

Mejor desde cero
Que decir desde nunca
¿Y cómo darte el cielo
Si nunca pisé la Luna?
¿Y cómo soy sincero si nadie me pregunta?
Si me ves separado es porque todo se me junta

 

 

 

Od nuly

Sú chvíle pre všetko
Ale nie vždy tu všetci v budú v akomkoľvek okamihu
Ak len čakáš na to, kým sa veci udejú, jediné, čo plynie, je čas
Stratil som viac pre to, lebo som nič neurobil než tým, ako som sa prizeral, ako sa úmysel stráca
Cítil som sa dobre, lebo klamem sám sebe

A už vidíš, veci nie sú vždy tak, ako si to predstavujeme
Môžem zomierať od zimy, kým vonku je leto
Prisahám ti, klamem ti, nechám ťa a chýbaš mi
Bezdôvodne ťa milujem a ubližujem ti

Lepšie od nuly
Než povedať, že nikdy
Tak ako ti dať nebo
Ak som nikdy nevkročil na Mesiac?
A ako byť úprimný, keď sa ma nik nepýta?
Ak ma vidíš zlomeného, je to preto, lebo všetko vo mne sa spája

Miesi sa mi tvoj pohľad s mojím
Mieša sa úprimnosť a pokrytectvo
Splýva mi každá ľahostajná tvár
Keď sa usilujem podobať sa na múdreho
Miešajú sa mi spomienky na tvoje bozky
Tie, ktoré už patria minulosti
A priznávam, chýbaš mi každú noc
Hoci som prisahal, že nie som zamilovaný

Chcem vidieť skôr východisko než strach
Chcem sa vidieť sám, aby som vedel,
či to dokážem
Cena za najlepšie okamihy
Je tá, že nám vždy budú chýbať

Priblížim sa k tvojmu plameňu a zamrznem
A ktorá z mojich polovíc je tá dobrá?
Nikdy som nemal dostatok odvahy
Povedať „odchádzam“ a „zostávam“

Lepšie od nuly
Než povedať, že nikdy
Tak ako ti dať nebo
Ak som nikdy nevkročil na Mesiac?
A ako byť úprimný, keď sa ma nik nepýta?
Ak ma vidíš zlomeného, je to preto, lebo všetko vo mne sa spája

Ak nebudem rozumný predtým, než k tebe vstúpim
Mal som ho na to, aby som bol nešťastný
Nikdy sa mi nepodarilo život žiť, len to predstierať
Lebo som sa usmial, keď som povedal, že môžem iba občas a nie vždy
Zamenil som osud pred vlastné rozhodnutia
Zmenil trasu, aby som mohol pokračovať

Lepšie od nuly
Než povedať, že nikdy
Tak ako ti dať nebo
Ak som nikdy nevkročil na Mesiac?
A ako byť úprimný, keď sa ma nik nepýta?
Ak ma vidíš zlomeného, je to preto, lebo všetko vo mne sa spája

 

From zero

 

There are moments for everything

But not all will be ever here any moment

If you only wait for things to happen, the only thing that happens is time

I´ve lost more for doing nothing than looking how my purpose was getting lost

I felt well because I lie to myself

 

And you see, the things are not always how we imagine them

I can die of cold and outside it´s summer

I promise you, I lie to you, I leave you and I miss you

Without reason, I love you and hurt you

 

Better from zero

Than to say from never

And how to give you heaven

If I never stepped on Moon?

And how can I call myself honest if nobody asks me?

If you see me broken, it´s because everything in me is putting together

 

Your gaze puts together with mine

A sense of honor and hypocrisy

Every face of ignorance mixes in me

When I pretend to look wise

The memories of your kisses

Those which belong to the past already

And I miss you every night, I admit

Even when I promised that I didn´t fall in love

 

I want see the way more than my fear

I want to see myself alone to see if I can

The price of the best moment

Has always lied in missing them

 

I come close to you flame and I freeze

And between my halves, which is the good one?

I never had enough courage

To say „I go“ changing into „I stay“

 

Better from zero

Than to say from never

And how to give you heaven

If I never stepped on Moon?

And how can I call myself honest if nobody asks me?

If you see me broken, it´s because everything in me is putting together

 

If I didn´t think rationally before I came to you

I had everything to be unhappy

And I never managed to live my life fully, I was only pretending

I smiled when I said  I could „sometimes“ instead of „finally“

I put the destiny before my choices

I broke my journey in order to keep going

 

Better from zero

Than to say from never

And how to give you heaven

If I never stepped on Moon?

And how can I call myself honest if nobody asks me?

If you see me broken, it´s because everything in me is putting together

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára