Stránky

utorok 26. januára 2021

Cali y El Dandee ft. Beret: Primera carta/ Prvý list/ A first letter ( preklad piesne/ lyrics translation)

                                            


        Keď prvé listy bývajú poslednými.../When the first letters turn into the last ones...

                    


 

CALI Y EL DANDEE, BERET- PRIMERA CARTA

Llevo tiempo pensando que tú ya no eres mía
No sé si fue el orgullo o fue la monotonía
Nos mató la costumbre, ya no hay luna que alumbre
Ni sol que te quite lo fría

De que sirve la noche si tú no estas de día
De que sirve escribirte si nunca me leías
Y me gasté la vida entre el humo y la bebida
Intentando curar esta herida

Ay de mí, que me va a pasar si no te tengo aquí
Cada beso tuyo me duele
Tú me dueles, como dueles

Después de tanto amor mira lo poco que quedó de mí
Dime cómo dejo de pensar en ti
Vuélveme a decir que me quieres
Si me quieres, que más quieres

Puedes llorar un mar que ya no hay barco
Que descalzo nos pueda salvar
Y aunque tenga golpes de suerte el dolor golpea igual
Y guarde mil momentos pa ti, que no podemos vivir nunca ya
Claro que intento darle vida a cada día lo que está muriendo

Siempre brillando por fuera pero mal por dentro
Pensábamos que éramos tan ricos
Pero acabamos pagando nuestros
recuerdos
Y sé que el camino lo aclaraste y yo me volví ciego
Será porque lo más difícil es ver lo bueno

Un día viendo el sol contigo y al otro me quemo
Échame y no de menos
Y cien batallas tuvimos pa solucionar un duelo
Una tempestad continua pa apreciar el cielo
No poder dormir apenas pa alcanzar un sueño
Que ahora está tan lejos

Ay de mí, que me va a pasar si no te tengo aquí
Cada beso tuyo me duele
Tú me dueles, como dueles

Después de tanto amor mira lo poco que quedó de mí
Dime cómo dejo de pensar en ti
Vuélveme a decir que me quieres
Si me quieres, que más quieres

Dime si tú ya no me quieres bebé
Dime si me cogiste bronca
Si quieres chocolate te consigo a Willy Wonka
Yo te subo el cielo es mas si quieres el cielo te lo bajo

Y mando a todas las mujeres pal carajo
Y si te hice algo malo, dame tiempo que yo lo reparo
El doctor dijo que si sigo así
A mi me va a dar un paro

Mil canciones te escribí
Ya no salgo de la cabina y pa poder
dormir me tomo
Como trece aspirinas que me dopen
Y aunque trate que no se me note

Lloro adentro y rio afuera
Es una cárcel sin barrotes
Si me choco con la realidad tu ya no estás aquí
Vuelve a mi porque sin ti yo me voy a morir

Y aunque parece que no somos el uno para el otro
Se que puedo si me dejas curarte el corazón roto
Yo te amo y sé que tú me amas demasiado
Como para destruir este amor que aun no ha comenzado por que

Ay de mí, que me va a pasar si no te tengo aquí
Cada beso tuyo me duele
Tú me dueles, como dueles

Después de tanto amor mira lo poco que quedó de mí
Dime cómo dejo de pensar en ti
Vuélveme a decir que me quieres
Si me quieres, que más quieres

Si me pediste todo y por amor yo todo te lo dí
Ay dime como dejo de pensar en ti
Ay vuélveme a decir que me quieres
Si me quieres, que más quieres

 

Prvý list


Nejaký čas myslím na to, že už nie si moja
Neviem, či to bola pýcha alebo stereotyp
Zabila nás rutina, už viac niet mesiaca, čo by nás osvetľoval
Ani slnko, čo ti vezme chlad

Na čo mi je noc, keď pri mne cez deň nie si
Načo ti písať, ak si ma nikdy nečítala
A ja som premrhal život medzi dymom a alkoholom
Pokúšajúc sa zahojiť túto ranu

Bože môj, čo sa so mnou stane, keď ťa tu nemám
Každý tvoj bozk bolí
Ty ma bolíš, tak veľmi

Pozri sa, ako málo zo mňa zostalo z toľkej lásky
Povedz mi, ako mám na teba prestať myslieť
Povedz mi znova, že ma miluješ
Ak ma miluješ, čo viac chceš

Môžeš vyplakať more sĺz, lebo už niet žiadnej lode
Bosý som nás mohol zachrániť
A hoci ma občas trafí šťastie, bolesť udiera rovnako
Skryl som si tisíc chvíľ pre teba, ktoré už nikdy nemôžeme prežiť
Jasné, že sa snažím dať každý deň život niečomu, čo umiera

Vždy navonok žiariš, ale vo vnútri nie
Mysleli sme, že sme boháči
Ale napokon sme zaplatili našimi spomienkami
A viem, že si vyčistila cestu a ja som
oslepol
Asi to bude tým, že najťažšie je vidieť to dobré

Raz sa s tebou pozerám na slnko a na druhý deň sa spálim
Odhoď ma preč, nech ti nechýbam
Mali sme tisíc bitiek na vyriešenie súboja
Búrka pokračuje, aby sme vedeli oceniť nebo
Nemôžem spať, sotva zaspím
Keď je teraz spánok tak ďaleko

Bože môj, čo sa so mnou stane, keď ťa tu nemám
Každý tvoj bozk bolí
Ty ma bolíš, tak veľmi

Pozri sa, ako málo zo mňa zostalo z toľkej lásky
Povedz mi, ako mám na teba prestať myslieť
Povedz mi znova, že ma miluješ
Ak ma miluješ, čo viac chceš

Povedz mi, ak ma už nemiluješ, zlato
Povedz mi, ak ma nenávidíš
Ak chceš čokoládu, zoženiem ti Willyho Wonka
Znesiem ťa do nebies, ba čo viac, ak chceš, znesiem ti nebo k nohám

Posielam všetky ženy do čerta
Ak som ti ublížil, daj mi čas opraviť to
Lekár mi povedal, že ak budem takto pokračovať ďalej
Zostanem bez práce

Napísal som ti tisíce piesní
Už nevychádzam von, beriem na spanie
Asi trinásť aspirínov, aby ma otupili
Aj keď pokúšam skryť to

Vo vnútri plačem a navonok sa smejem
Je to väzenie, kde nie sú mreže
Ak sa zrazím s realitou, už tu nie si
Vráť sa ku mne, lebo bez teba zomriem

A hoci sa zdá, že nie sme stvorení jeden pre druhého
Viem, že to zvládnem, ak mi dovolíš vyliečiť tvoje zlomené srdce
Ľúbim ťa a viem, že ma miluješ až príliš na to
Aby si zničila túto lásku, ktorá sa ešte ani nezačala

Bože môj, čo sa so mnou stane, keď ťa tu nemám
Každý tvoj bozk bolí
Ty ma bolíš, ako veľmi

Pozri sa, ako málo zo mňa zostalo z toľkej lásky
Povedz mi, ako mám na teba prestať myslieť
Povedz mi znova, že ma miluješ
Ak ma miluješ, čo viac chceš

Poprosila si ma o všetko a ja som ti to z lásky dal
Povedz mi, ako mám na teba prestať myslieť
Povedz mi znova, že ma miluješ
Ak ma miluješ, čo viac chceš

    

 

A first letter

 

It´s been a while since I was thinking that  you were not mine anymore

I don´t know if it was a pride or a monotony

The habits killed us, there´s no more moon to shine on us

Neither the sun to take away the cold from us

 

For what counts the night, if you are not here during the day?

Why to write you, if you never read me

And I spend my life between the smoke and alcohol

Trying to heal this wound

 

Oh my, what will happen with me if you´re not here

Every kiss from you hurts me

You give me pain, so much pain

 

Look what stayed from me after so much love

Tell me how to stop thinking of you

Tell me again that you love me

If you love me, what more do you want?

 

You can cry a river because there´s no more a ship there

I could save us bare

And even if I was lucky, the pain hits the same

I treasured a thousands of moments for you, that we can´t have anymore

Every day, I ´m clearly trying to turn to life something that´s dying

 

You always shine from outside, but fade inside

We thought to be so rich

But at the end, we paid with our memories

And I know that you made the way clear and I got blind

Maybe it´s because seeing the good is the most difficult

 

One day, I´m looking in sun with you and the next one, I´ll get sunburnt

Throw me away, and don´t miss me

We had hundreds of battles to solve this fight

A non- stopping storm to appreciate the sky

I couldn´t sleep, furthermore even to fall asleep

Now, whe n the dream is so far away

 

 

Oh my, what will happen with me if you´re not here

Every kiss from you hurts me

You give me pain, so much pain

 

Look what stayed from me after so much love

Tell me how to stop thinking of you

Tell me again that you love me

If you love me, what more do you want?

 

Tell me if you don´t love me anymore

If you started to scold me

If you want a chocolate, I´ll get you Willy Wonka

I´ll give you heaven if you want, no, even more, I get to your feet

 

I send all the women to hell

And if I hurt badly, give me some time to repair it

The doctor told that if I continued like this

I´d stay unemployed

 

I wrote you thousands of songs

I don´t leave the flat and to sleep, I take

About thirteen aspirins to drug me

Even though I pretend to hide it

 

I cry inside and smile outside

It ´a prison without bars

If I hit the reality, you are not here

Come back to me because withou you, I´m going to die

 

And although it seems like we´re not made for each other

I know I can rach if you let me heal your broken heart

I love you and I know that you love a way too much

To destroy this love that not has even begun because

 

Oh my, what will happen with me if you´re not here

Every kiss from you hurts me

You give me pain, so much pain

 

Look what stayed from me after so much love

Tell me how to stop thinking of you

Tell me again that you love me

If you love me, what more do you want?

 

You asked me everything  and I gave it to you  from love

Please, tell me, how to stop thinking of you

Tell me again that you love me

If you love me, what more do you want?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára