Stránky

piatok 22. januára 2021

Daddy Yankee, Marc Anthony: De vuelta pa´la vuelta/ Späť v hre/ Back in game (preklad piesne/ lyrics translation)

 

                                               


        Keď bolesť prebolí, je čas vrátiť sa späť do hry....a najlepšie v rytme horúcej salsy! 

        When the pain is gone, it´s time to come back in game....and the best way of doing it is in the rhytm of salsa heat! 

 

DADDY YANKEE FT. MARC ANTHONY- DE VUELTA PA´ LA VUELTA 

Antes de que digas nada ya tus ojos me confirman todo
Es verdad lo que me dicen y para negarlo ya es muy tarde
Me cuidaba de personas como tú pero al final ni modo
Soy humano y tengo mucho más defectos de los que tú sabes

De mi te burlaste y se que lo hiciste con gusto
Pa’ eso eres experta apuntas y nunca te tiembla el pulso
Cuando hagas tu maleta no olvides llevar tu orgullo
Lo vas a necesitar pa’ cuando quieras regresar

Ya no eres bienvenida aquí
Si tu amor fue una mentira vete y se feliz
No te preocupes por mi
Que voy a estar mejor sin ti
Anda ve y dile a la gente que yo te jodí
Pa’ que no quedes mal aquí
Y está claro que perdiste cuando me perdiste
Y yo perdí cuando te conocí

De vuelta pa’ la vuelta
Voy a amarrar a toa’ las que anden suelta
De vuelta pa’ la vuelta
Me voy a levantar hasta las que anden muerta
De vuelta pa’ la vuelta
Trampa trampita está descubierta
De vuelta pa’ la vuelta
Tú tenías la llave pero te rompí la
puerta

Cúlpame de tus dolores
El papel de víctima siempre tiene defensores
Al que miente lo adoran
Al que dice la verdad lo ahorcan
Felicidades te ganaste un Oscar
Dios que mi camino alumbre de tus costumbres
Pa’ ti todos los días son 31 de octubre
Siempre con la máscara puesta
Si se te cae una tienes otra de repuesta
Ojo que no ven corazón de qué!
Si aunque no te vi tus mentiras yo me las se
Pensé que eras perfecta ahora puedo reconocer
Que tu único defecto fue nacer

Ya no eres bienvenida aquí
Si tu amor fue una mentira vete y sé feliz
No te preocupes por mi
Que voy a estar mejor sin ti
Anda y ve dile a la gente que yo te jodí
Pa’ que no quedes mal aquí
Está claro que perdiste cuando me perdiste
Y yo perdí cuando te conocí

De vuelta pa’ la vuelta

No eres bienvenida bienvenida aquí

De vuelta pa’ la vuelta
Sigue en tu viaje y vete por ahí
De vuelta pa’ la vuelta

Anda y dile a la gente que yo te jodí

De vuelta pa’ la vuelta

Pero no- pero no- pero no- pero no-
Pero no
Pero no- pero no- pero no- pero no-
Pero no
Pero no- pero no- pero yo no fui el que aquí perdí

Ataca Yankee

Qué! Que!
Fuego!

Yankee

Dile Marc

Esto es pa’ la historia

De aquí pal’ mundo come on!

Ataca Sergio!

Ya no eres bienvenida aquí
Salte del medio están pasando los King King King

Ya no eres bienvenida aquí
Besa el anillo el pinky ring ring ring

Ya no eres bienvenida aquí
Barrio Obrero City pa’ toa’ las nenas pretty

Ya no eres bienvenida aquí
Nos dicen los Clemente porque tenemos SWING!

 

Späť v hre


Predtým než mi čokoľvek povieš, tvoje oči mi to všetko potvrdzujú
To, čo hovoria, je pravda a je už neskoro zapierať
Staral som o ľudí ako ty, ale nakoniec nič z toho
Som človek a mám omnoho viac chýb než by si vedela

Vysmiala si ma a viem, že si si to vychutnala
Na to si odborníčka, zamieriš a ani sa nezatrasieš
Keď sa budeš baliť, nezabudni si vziať svoju pýchu
Budeš ju potrebovať, keby si sa niekedy chcela vrátiť

Už tu nie si vítaná
Veď tvoja láska bola lož, choď preč a buď šťastná
Nerob si o mňa starosti
Lebo bez teba mi bude lepšie
No tak, choď a povedz ľuďom, že som ťa oklamal
Aby si tu nebola za zlú
Lebo je jasné, že si prehrala, keď si ma stratila
A ja som prehral, keď som ťa poznal

Som znova späť
Zakotvím pri každej, ktorá je voľná
Som späť v hre
Prebudím aj tie, ktoré sú už mŕtve
Opäť v hre
Pasca bola odhalená
Znova v hre
Mala si kľúč, ale vylomil som ti dvere

Viň ma za svoju bolesť
Úloha obete má vždy svojich obhajcov
Klamárov zbožňujú
A tých, čo hovoria pravdu, vešajú
Blahoželám, získala si Oscara
Bože, nech moju cestu osvietia tvoje zvyky
Pre teba je každý deň Halloween
Vždy s maskou na tvári
Ak ti jedna spadne, máš hneď náhradnú
Pozor, lebo nevidia do tvojho srdca!
Lebo hoci som ťa nevidel, tvoje lži už dobre poznám
Myslel som si, že si dokonalá, teraz môžem priznať
Že tvojou jedinou chybou bolo narodiť sa

Už tu nie si vítaná
Veď tvoja láska bola lož, choď preč a buď šťastná
Nerob si o mňa starosti
Lebo bez teba mi bude lepšie
No tak, choď a povedz ľuďom, že som ťa oklamal
Aby si tu nebola za zlú
Lebo je jasné, že si prehrala, keď si ma stratila
A ja som prehral, keď som ťa poznal

Opäť v hre

Už tu nie si, nie si vítaná

Som späť
Pokračuj vo svojej ceste a choď si preč
Lebo ja som späť

Choď a povez ľuďom, že som ťa oklamal

Znova v hre

Ale nie- nie, nie, ale nie
Veru nie
Ale nie- nie, nie, ale nie
Veru nie
Ale nie, nie, nie, ja nie som ten, čo prehral

Do útoku, Yankee!

Presne tak!
Prilej oheň!

Yankee

Natri jej to, Marc

Takto znie ten príbeh

Odtiaľto do celého sveta, poďme!

Do toho, Sergio!

Už tu nie si vítaná
Odíď z kruhu, králi prichádzajú

Už tu nie si vítaná
Pobozkaj ten prsteň s ružovým kamienkom

Už tu nie si vítaná
Barrio Obrero, City, pre všetky pekné dievčatá


Už tu nie si vítaná
Hovoria nám Clemente, lebo máme ten správny rytmus!

 

Back in game

 

Before you say anything, your eyes already confirm me everything

What they tell it´s truth and it´s too late to deny it

I took care of the people like you, but at the end, it was not worthy

I am human and I have much more flaws than you could know

 

You made fun of me and I know you enjoyed it

You are an expert in it, you aim without shaking your pulse

 

When you´re done with your luggage, don´t forget to take your pride with you

You´ll gonna need it in the case you´d like to come back

 

You´re not welcome here anymore

If your love was a lie, leave and be happy

Don´t worry about me

I´ll be better without you

Go and tell the people how I screwed you

So that you won´t be the ba done here

It´s so clear that you lost it when you los tme

And I lost when I knew you

 

Back in game

I´m gonna take all the girls that are single

I´m back again

I´ll attract even those who are dead

Back again

Your trap is revealed

Back in game

You had the keys, but I broke your doors

 

Blame me for you pain

The role of victim always has its advocates

They adore the one who lies

And hang the one who tells the truth

Congratulations, you win an Oscar

God, may your blessings lighten up my way

For you, every day is Halloween

Always wearing a mask

If it falls, you have another to replace

Careful, because they can´t see your heart!

Even without seeing you, I already know your lies

 

I thought you were perfect, now I can see

That your only mistake was to be born

 

You´re not welcome here anymore

If your love was a lie, leave and be happy

Don´t worry about me

I´ll be better without you

Go and tell the people how I screwed you

So that you won´t be the ba done here

It´s so clear that you lost it when you los tme

And I lost when I knew you

 

Back in game

 

You´ re not welcome here

 

I´m back

Go in your own way and far away from me

Because I´m back again

 

Go ahead and tell people that it was me who screwed it

 

Back in game

 

But no, but no, but no, no

No, no

But no, but no, but no, no

No, no

But no- but no- I was not the one who lost

 

Go ahead, Yankee!

 

Like this, like this!

More fire!

 

Yankee

 

Tell her, Marc

 

This is a story to remember

 

Go on, Sergio!

 

You´re not welcome here anymore

Jump out of the circle, because the kings are coming

 

You´re not welcome here anymore

Kiss that big pink ring

 

You´re not welcome here anymore

Barrio Obrero City, for all the pretty girls

 

You´re not welcome here anymore

They call us „los Clemente“, because we have swing!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára