Stránky

utorok 2. februára 2021

Mon Laferte: Se me va a quemar el corazón/ Páli ma srdce/ My heart´s gonna burn (preklad piesne/ lyrics translation)

 

                                    


         Novinka od Mon Laferte/ A new song by Mon Laferte...

                         

   


MON LAFERTE- SE ME VA A QUEMAR EL CORAZÓN

Se me va a quemar el corazón
Se me va a reventar la hiel
De la poca voluntad
De lo débil pa' olvidar
Esa tarde de motel

Se me desafina el alma
Se me aprieta aquí dentro
Mátenme las ganas
Quiero del amor
Desaprender

Ay, se me quema el corazón
Y lo sabes
Ay, se me quema por los dos
Tantita madre

No me estés alborotando
Necesito olvidarme de ti
Quisiera la receta
Para quedarme quieta
Te extraño más que nunca

No te voy a mentir

Ya sabemos que nos hacemos mal
Lo sabe mi boca pintada de lamentos
Eras tan innecesario tú y tu sexo ordinario
Carnicero emocional
A veces te amo, a veces te odio
A veces quiero desbloquearte
Me volví hipocondríaca, todos dicen que estoy flaca
Quiero del amor desaprender

Ay, se me quema el corazón
Y lo sabes
Ay, se me quema por los dos
Tantita madre

No me estés alborotando
No soy tuya, no soy tu souvenir
Y pa' sanar las grietas
Ahí te va la neta
Te odio más que nunca
Me despido de ti

 

Páli ma srdce


Zhorí mi srdce
Pukne mi ako ľad
Z toho, ako málo vôle mám
Ako slabo zabúdam
Na ten večer v moteli

Moja duša je rozladená
Niečo ma zviera tam v hrudi
Zabíja ma túžba
Chcem sa láske
Odnaučiť

Páli ma srdce
A ty to vieš
Páli ma pre nás oboch
Bože môj

Nepopudzuj ma
Potrebujem na teba zabudnúť
Chcela by som recept
Na získanie pokoja
Chýbaš mi viac než inokedy

Nebudem ti klamať

Dobre vieme, že si ubližujeme
Vedia to moje namaľované ústa plné vzlykov
Bol si tak zbytočný, ty a tvoj všedný sex
Citové jatky
Občas ťa nenávidím, občas milujem
Občas si ťa chcem odblokovať
Stal sa zo mňa hypochonder, všetci vravia, že som príliš schudla
Chcem sa odnaučiť milovať

Páli ma srdce
A ty to vieš
Páli ma pre nás oboch
Bože môj

Nerozčuľuj ma
Nie som tvoja, nie som tvoj suvenír
A aby som si vyliečila rany
Poviem ti pravdu
Nenávidím ťa viac než kedykoľvek predtým
Dávam ti zbohom

 

My heart´s gonna burn

 

My heart´s gonna burn

Ice in me bursting

From so little will

From the weakness for forget

About that night in  the motel

 

My soul is out of tune

My chest squeezing inside

The desire is killing me

I want to unlearn

To love

 

Oh, my heart is burning

And you know it

It´s burning for both of us

My Goodness

 

Don´t make me upset

I need to forget you

I´d like a recipe

To stay calm

I miss you more than ever

 

I won´t lie to you

 

We know we hurt each other

My lips with rouge, full of cries, know it

You were so useless, you and your ordinary sex

The butcher of feelings

Sometimes I love you, sometimes I hate you

Sometimes I´d like to unblock you

I became hypochondriac, everybody says I´m too slim

I want to unlearn to love

 

Oh, my heart is burning

And you know it

It´s burning for both of us

My Goodness

 

Don´t make me upset

I´m not yours, I´m not your souvenir

And for to heal my wounds

I´ll tell you the truth

I hate you more than ever

I´ll say goodbye to you

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára