Stránky

štvrtok 25. marca 2021

Micro TDH: Amor de red social/ Láska zo sociálnej siete/ A social network love (preklad piesne/ lyrics translation)

 

                                    


           Jedna z mnohých súčasných podôb lásky- na sieti dokonalosť, v reále chlad...

                            


           One of many recent modern forms of love- perfection on social network, and coldness in real world...

 

MICRO TDH- AMOR DE RED SOCIAL

(O-O-Ovy On The Drums)

No, no, no, no, no, ooh, no
No, no, no, no, no

¡Qué ironía!
En redes sociales, nos vemos bien
Pero aquí al lado estás tan fría
Tanto tiempo invertido y perdido
Por una situación de dos
Que ni siquiera queríamos

Nos dejamos llevar
Por la velocidad de la presión social
Que nos ahogó en un mar
Y sin saber nadar
Y sin saber nadar

No quiero conversar
Pues nada va a pasar
Ya nos hicimos daño
Somos dos extraños huyendo del mal
Huyendo del mal

En un amor de red social
Ya no me tocas, solo me das like
¿Y qué pasó con nuestra historia justo ahora?
Duró 24 horas

Yo quiero que dure más
Y que realmente sea algo especial
Yo no soy una máquina locomotora
Mi corazón sufre y llora, pues necesita algo real

Oh, no
Pues necesita algo real
No, no

Sí, me tienes molesto
No caeré otra vez en esa inmadurez
Que si me escribes, no contesto
No, no, no

Prefiero humillarme
Y escribirte yo
Peleando por los dos
Aunque no quieras hablarme

Hoy me voy a vestir de verdad
Y a decirte que nada vale más
Que una palabra con amor y honestidad
Que un beso se siente mejor sin un WhatsApp
Cuando los labios de quien amas te lo dan

Y que el abrazo reconcilie en realidad
Y que tú y yo somos humanos, es verdad
Siempre podemos fracasar y regresar
Porque somos hijos de Dios y merecemos mejorar

Tira tu celular y dime la verdad
¿Con quién quieres estar?
Yeh

Es un amor de red social
Ya no me tocas, solo me das like
¿Y qué pasó con nuestra historia justo ahora?
Duró 24 horas

Yo quiero que dure más
Y que realmente sea algo especial
Yo no soy una máquina locomotora
Mi corazón sufre y llora, pues necesita algo real

Hoy voy a pedir perdón por no observar
Y no valorar que lo más importante es
amar
Déjame poder sacarte del fuego
Déjame intentar de nuevo tener tu aire y respirar

No, no, yeh
Ooh, yeh
Yeh

Pues necesita algo real
Mi corazón sufre y llora
Pues necesita algo real

 

Láska zo sociálnej siete

(O-O-Ovy, bubny)

Nie, nie, nie, nie, ooh, nie
Nie, nie, nie, nie, nie

Aká irónia!
Ako dobre vyzeráme na sociálnych sieťach
Ale priamo pri mne si tak chladná
Tak veľa vloženého a strateného času
Kvôli situácii nás oboch
Ktorú sme ani nechceli

Nechali sme sa uniesť
Rýchlosťou spoločenského tlaku
Ktorý nás utopil v mori
Bez toho, aby sme vedeli plávať
Bez toho, aby sme vedeli plávať

Nechcem o tom rozprávať
Lebo aj tak sa nič nestane
Už sme si ublížili
Sme dvaja cudzinci utekajúci od zla
Od zla

V láske zo sociálnej siete
Sa ma už nedotýkaš, len mi dávaš like
A čo sa práve stalo s naším príbehom?
Trval dvadsať štyri hodín

Chcem, aby trval viac
A aby bolo naozaj výnimočný
Nie som len akási lokomotíva
Moje srdce trpí a plače, lebo potrebuje niečo skutočné

Ach, nie
Lebo potrebuje niečo skutočné
Nie, nie

Áno, prekáža mi to
Už viac neprepadnem takejto hlúposti
A ak mi napíšeš, neodpíšem
Nie, nie, nie

Radšej sa ponížim
A napíšem ti ja
Budem bojovať za nás oboch
Aj keď so mnou nechceš hovoriť

Dnes si oblečiem pravdu
A poviem ti, že nič nezaváži viac
Než slovo vyslovené s láskou a čestne
Že bozk cítiť lepšie bez Whatsappu
Keď ti ho dávajú pery toho, koho miluješ

A nech sa zmierime skutočným objatím
Lebo ty a ja sme ľudia, taká je pravda
Vždy sa môžeme pomýliť a vrátiť
Lebo sme Božie deti a zaslúžime si sa zlepšovať

Odhoď mobil a povedz mi pravdu
S kým chceš byť?
Yeh

V láske zo sociálnej siete
Sa ma už nedotýkaš, len mi dávaš like
A čo sa práve stalo s naším príbehom?
Trval dvadsať štyri hodín

Chcem, aby trval viac
A aby bolo naozaj výnimočný
Nie som len akási lokomotíva
Moje srdce trpí a plače, lebo potrebuje niečo skutočné

Dnes poprosím o odpustenie, lebo som si nevšimol
A neocenil, že najdôležitejšie je milovať
Dovoľ mi vytiahnuť ťa z ohňa
Dovoľ mi pokúsiť sa znova mať tvoj vzduch a dýchať

Nie, nie, yeh
Ooh, yeh
Yeh

Lebo moje srdce potrebuje niečo skutočné
Trpí a plače
Pretože potrebuje niečo skutočné

 

Social network love

 

(O-O-Ovy On The Drums)

 

No, no, no, no, no, ooh, no

No, no, no, no, no

 

What an irony!

In social networks, we look so good

But with me, you´re so cold

So much time invested and lost

For the situation of both of us

That we even didn´t want

 

We let us flow

By a speed of social pressure

That made us drown

And without knowing how to swim

And without knowing how to swim

 

I don´t want to talk

Because nothing´s gonna happen

We´ve already hurt each other

We are two strangers escaping from bad

Running away from something bad

 

In a social network love

You don´t touch me anymore, you only give me „like“

And what happened just now with our story?

It didn´t last more than 24 hours

 

I want it to last more

And to be it something special

I am not a locomotive

My heart suffers and cries, because it needs something real

 

Oh, no

Because it needs something real

No, no

 

Yes, I am upset of you

I won´t fall for this inmaturity again

Ad if you write me, I won´t answer

No, no, no

 

 

 

I´d rather humiliate myself

And write to you as first one

Fighting for both

Although you don´t want to talk to me

 

Today, I will put on the truth

And tell you that nothing is more worthy

Than a honest word of love

That a kiss feels better without Whatsapp

When a kiss is given by someone you love

 

And that a hug really brings together

And the truth is, you and I are humans

We can always fail and come back

Becase we are the God´s children and we deserve to get better

 

Throw away your phone and tell me the truth

With who you want to be?

Yeh

 

In a social network love

You don´t touch me anymore, you only give me „like“

And what happened just now with our story?

It didn´t last more than 24 hours

 

I want it to last more

And to be it something special

I am not a locomotive

My heart suffers and cries, because it needs something real

 

Today, I´m going to ask for forgiveness for not to notice

And for not to appreciate that the most important is to love

Let me get you away from fire

Let met try again to have your air and breathe

 

No, no, yeh

Ooh, yeh

Yeh

 

´Cause my heart needs something real

My heart suffers and cries

´Cause my heart needs something real


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára