Stránky

sobota 3. júla 2021

David Bisbal. Luis Fonsi: Dos veces/ Dvakrát/ Twice (preklad piesne/ lyrics translation)

 


       Stretnú sa dvaja muži v posilňovni..../ Two men meet in the gym... 😁😂😝

                      


LUIS FONSI, DAVID BISBAL- DOS VECES

Yo no he perdido esperanza
Yo no tengo miedo de esperar
Y aunque se apague el mundo entero
Nuestro amor nunca se va a apagar

Una vez te fallé
Otra vez no lo haré
Y si es necesario, mi vida
Dos veces perdóname

Otra noche sin hablar
A mí me va a matar
Si no bailo contigo
Yo prefiero no bailar

Otra noche sin saber
Cuando te vuelvo a ver
Si no bailo contigo
Yo me voy a enloquecer

Ya te he perdido una vez y otra vez
Yo no lo vuelvo a hacer
Porque dos veces no te voy a perder

Yeah, yeah, yeah, yeah
Hey!
Yeah, yeah, yeah, yeah
No, no, no, no
Yeah, yeah, yeah, yeah

(A ti dos veces no te voy a perder)

Sigues viviendo aquí en mi mente
Te sigo viendo entre la gente
Que pase un año, que pasen veinte
A ti yo no te olvido de repente

Báilame, como lo hicimos en la playa
Y cántame, mientras que todo el mundo calla
Y quiéreme, yo te daré lo que mereces
Te enamoraré dos veces

Báilame, como lo hicimos en la playa
Y cántame, mientras que todo el mundo calla
Y quiéreme
Que yo a ti, te querré dos veces, mujer

Otra noche sin hablar
A mí me va a matar
Si no bailo contigo
Yo prefiero no bailar

Otra noche sin saber
Cuando te vuelvo a ver
Si no bailo contigo
Yo me voy a enloquecer

Ya te he perdido una vez y otra vez
Yo no lo vuelvo a hacer
Porque dos veces no te voy a perder

Yeah, yeah, yeah, yeah
Hey!
Yeah, yeah, yeah, yeah
No, no, no, no
Yeah, yeah, yeah, yeah

A ti dos veces no te voy a perder

Yeah, yeah, yeah, yeah
Hey!
Yeah, yeah, yeah, yeah
No, no, no, no
Yeah, yeah, yeah, yeah

Yo a ti dos veces no te voy a perder

Dvakrát

Nestratil som nádej
Nemám strach z čakania
A hoci by aj celý svet zhasol
Naša láska nikdy nezhasne

Raz som ťa sklamal
Znova to neurobím
A ak je to nutné, láska moja
Odpusť mi dvakrát

Ďalšia mĺkva noc
Ma zabije
Ak si s tebou nezatancujem
Radšej nebudem tancovať vôbec

Ďalšia noc bez toho, aby som vedel
Kedy ťa znova uvidím
Ak si s tebou nezatancujem
Asi zošaliem

Už som ťa niekoľko krát stratil
Viackrát to neurobím
Dvakrát o teba neprídem

Yeah, yeah, yeah, yeah
Hey!
Yeah, yeah, yeah, yeah
Nie, nie, nie, nie
Yeah, yeah, yeah, yeah

(Dvakrát ťa nestratím)

Stále žiješ v mojej mysli
Vídam ťa medzi ľuďmi
Aj keby prešiel rok, aj keď ich prejde dvadsať
Na teba len tak nezabudnem

Tancuj so mnou, tak ako vtedy na pláži
A spievaj mi, kým celý svet mlčí
A miluj ma, dám ti všetko, čo si zaslúžiš
Dvakrát ťa do seba zamilujem

Tancuj so mnou, tak ako vtedy na pláži
A spievaj mi, kým celý svet mlčí
A miluj ma
Lebo ja ťa, láska, budem milovať dvojnásobne

Ďalšia mĺkva noc
Ma zabije
Ak si s tebou nezatancujem
Radšej nebudem tancovať vôbec

Ďalšia noc bez toho, aby som vedel
Kedy ťa znova uvidím
Ak si s tebou nezatancujem
Asi zošaliem

Už som ťa niekoľko krát stratil
Viackrát to neurobím
Dvakrát o teba neprídem

Yeah, yeah, yeah, yeah
Hey!
Yeah, yeah, yeah, yeah
Nie, nie, nie, nie
Yeah, yeah, yeah, yeah

Dvakrát ťa nestratím

Yeah, yeah, yeah, yeah
Hey!
Yeah, yeah, yeah, yeah
Nie, nie, nie, nie
Yeah, yeah, yeah, yeah

Dvakrát ťa nestratím

       

 

Twice

 

I haven´t lost hope

I am not afraid of waiting

And even if the whole world fades

Our love will never fade

 

I failed you once

I won´t do it anymore

And if it´s necessary, my love

Forgive me two times

 

Another night without talking

Will kill me

If I don´t dance with you

I´d rather don´t dance

 

Another night without knowing

When I get to see you again

If I don´t dance with you

I will go crazy

 

I lost you already few times

I won´t do it again

Because I won´t lose you twice

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

Hey!

Yeah, yeah, yeah, yeah

No, no, no, no

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

(I won´t lose you twice)

 

You still live here in my mind

I keep seeing you among the people

A year may pass,twenty years, too

But I won´t forget you so soon

 

 

Dance with me, like we did on the beach

And sing to me, while the whole world is quiet

And love me, I will give what you deserve

I will make you fall in love twice

Báilame, como lo hicimos en la playa

 

Dance with me, like we did on the beach

And sing to me, while the whole world is quiet

And love me

Because I will love as twice as much, woman

 

Another night without talking

Will kill me

If I don´t dance with you

I´d rather don´t dance

 

Another night without knowing

When I get to see you again

If I don´t dance with you

I will go crazy

 

I lost you already few times

I won´t do it again

Because I won´t lose you twice

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

Hey!

Yeah, yeah, yeah, yeah

No, no, no, no

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

(I won´t lose you twice)

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

Hey!

Yeah, yeah, yeah, yeah

No, no, no, no

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

I won´t lose you twice


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára