Stránky

štvrtok 22. júla 2021

Denise Rosenthal: Lucha en equilibrio/ Boj v rovnováhe/ Fighting in balance (preklad piesne/ lyrics translation)

                          


        Nádherná a inšpiratívna pieseň o ženskej sile od Denise Rosenthal...nebojme sa ukázať naše skutočné farby! 

                   


        One of the greatest and most inspirating songs about the power of woman within us from Denise Rosenthal...don´t be afraid of showing your true colours!          


DENISE ROSENTHAL- LUCHA EN EQUILIBRIO

Yo soy un castillo imperfecto
No necesito más fundamentos que mi voz
Así yo voy construyendo
Con mis virtudes y defectos lo que soy

Lo que mi abuela a mí madre le dio
Lo que mi madre a mí me enseño
Es un ritual, una contemplación
Una auto-validación

Muevo mi pelo y al son bailo yo
Muevo cadera y quemó to’ el dolor
Esto ya no es prohibición

Estos son mis colores de liberación
Fuera de tu rango de control
Es mi decisión

No, no, no
No me digas que esto es pretensión
Boca roja pa’ mi corazón
Es mi decisión

Yo soy dueña de mi cuerpo
Voy a adornarlo y quererlo sin pudor
Así yo voy pintado mi lienzo
Con los colores que hay en mi verso, no hay temor

Lo que tu abuela a tu madre le dio
Lo que tu madre a ti te enseño
Es un ritual, una contemplación
Una auto-validación

Mueve tu pelo y baila como yo
Mueve cadera y quema too’ el dolor
Esto ya no es prohibición

Estos son mis colores de liberación
Fuera de tu rango de control
Es mi decisión

No, no, no
No me digas que esto es pretensión
Boca roja pa’ mi corazón
Es mi decisión

Fuerza que vive en mis colores
Que quita los temores
Que quiera construir

Esta es la lucha en equilibrio
Es el cuento que escribimos
Y vamo’ a construir

Estos son mis colores, mi definición
Fuera de tu rango de control
Mi liberación

Fuerza que vive en mis colores
Que quita los temores
Que quiera construir

Esta es la lucha en equilibrio
Es el cuento que escribimos
Y vamo’ a construir

Fuerza que vive en mis colores
Que quita los temores
Que quiera construir

Esta es la lucha en equilibrio
Es el cuento que escribimos
Y vamo’ a construir

Boj v rovnováhe

Som nedokončený hrad
Nepotrebujem viac základov než môj hlas
A tak sa budujem
S mojimi cnosťami a chybami to, kým som

To, čo moja babky odovzdala mojej matke
To, čo ma naučila moja matka
Je to rituál, rozjímanie
Sebaocenenie

Hýbu sa mi vlasy a tancujem na son
Hýbem bokmi a pálim všetku bolesť
Tu už niet zákazov

Toto sú moje farby oslobodenia
Mimo okruhu tvojho ovládania
Toto je moje rozhodnutie

Nie, nie, nie
Nehovor mi, že je to domýšľavosť
Červené ústa kvôli môjmu srdcu
Toto je moje rozhodnutie

Som paňou svojho tela
Ozdobím a budem ho milovať bez hanby
A tak idem, maľujem svoje plátno
Farbami, ktoré sú v mojich veršoch, bez strachu

To, čo moja babka odovzdala mojej matke
To, čo ma naučila moja matka
Je to rituál, rozjímanie
Sebaocenenie

Hýb vlasmi a tancuj ako ja
Hýb bokmi a spáľ všetku bolesť
Už niet viac zákazov

Toto sú moje farby oslobodenia
Mimo okruhu tvojho ovládania
Toto je moje rozhodnutie

Nie, nie, nie
Nehovor mi, že je to domýšľavosť
Červené ústa kvôli môjmu srdcu
Toto je moje rozhodnutie

Sila, ktorá prebýva v mojich farbách
Ktorá berie preč strach
Ktorá chce stavať

Toto je boj v rovnováhe
Príbeh, ktorý si píšeme
A ktorý postavíme

Toto sú moje farby, moja definícia
Mimo okruhu tvojej kontroly
Moje oslobodenie

Sila, ktorá prebýva v mojich farbách
Ktoré berie preč strach
Ktorá chce stavať

Toto je boj v rovnováhe
Príbeh, ktorý si píšeme
A ktorý postavíme

Sila, ktorá prebýva v mojich farbách
Ktoré berie preč strach
Ktorá chce stavať

Toto je boj v rovnováhe
Príbeh, ktorý si píšeme
A ktorý postavíme 

 

Fighting in balance

 

I am an unfinished castle

I don´t need more foundation than my voice

That way, I´m building

What I am with my virtues and flaws

 

What my Grandma gave to my mother

What my mother taught me

It´s a ritual, a contemplation

A self-validation

 

I move my hair and dance to son

I move my hips and burn all the pain

This is not a ban anymore

 

These are my colours of liberation

Out of your rank of control

It´s my decision

 

No, no, no

Don´t tell me that this is a vanity

Red lips for my heart

This is my decision

 

I am an owner of my body

I will love it and adorn it without shyness

That way, I am painting my picture

With the colours that are in my verse, without fear

 

What my Grandma gave to my mother

What my mother taught me

It´s a ritual, a contemplation

A self-validation

 

Move your hair and dance like me

Move your hips and burn down all the pain

Nothing is banned anymore

 

These are my colours of liberation

Out of your rank of control

It´s my decision

 

No, no, no

Don´t tell me that this is a vanity

Red lips for my heart

This is my decision

 

The power that lives in my colours

That takes away the fears

That wants to build

 

This is a fight in balance

The story we´re writing

And we are gonna build

 

These are my colours, my definition

Out of your range of control

My liberation

 

The power that lives in my colours

That takes away the fears

That wants to build

 

This is a fight in balance

The story we´re writing

And we are gonna build

 

The power that lives in my colours

That takes away the fears

That wants to build

 

This is a fight in balance

The story we´re writing

And we are gonna build

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára