Stránky

piatok 9. júla 2021

Denise Rosenthal: Encadená/ Spútaná/ Chained (preklad piesne/ lyrics translation)

 

           Jediné pravidlo, ktoré určuje našu krásu, spočíva v uvedomení si našej vlastnej jedinečnosti a v prijatí samej seba....

              

          The only rule that determines your true beauty consists in realizing your own uniqueness and self- acceptance...            


DENISE ROSENTHAL- ENCADENÁ

Quiero mi alma liberar
Va mi mente encadena
Como en una condena
El miedo a mi ya no me va a dominar
Yo me voy a liberar, de mi vida encadena
Si tengo mis delirios es porque yo quiero siempre transformar

Gira por mi cabeza y cuando tropieza me hace mal
Ese razonamiento de nuestro cuerpo al respirar
Que como una serpiente borre tu mente y te hace olvidar
Que tu vales mas, que todo eso que pueden mirar

Voy a luchar, contra el silencio
Para gritar: Nooo

Quiero mi alma liberar
Va mi mente encadena
Como en una condena
El miedo a mi ya no me va a dominar
Yo me voy a liberar
De mi vida encadena
Si tengo mis delirios
Es porque yo quiero siempre transformar

Esta en mi naturaleza, esa firmeza para enfrentar
Todo mal pensamiento, que con el tiempo asi se va
Y como un leopardo yo me aguardo, no quiero amenazar
Todo tiene un lugar y ese tesoro se va a valorar

Soy un manantial, de agua silvestre
Y asi tenaz (Nooo)

Quiero mi alma liberar
Va mi mente encadena
Como en una condena
El miedo a mi ya no me va a dominar
Yo me voy a liberar
De mi vida encadena
Si tengo mis delirios
Es porque yo quiero siempre transformar

Fuego que hay aqui en mi belleza
Vamos a quemar la maleza
Y como una rosa salvaje vamo a derribar
Vamo a cambiar lo patrones
Vamos a florar nuestros dones
Ya no va a ver culpa o temores
Somos unidad (noooo)
(Aauuh)

Quiero mi alma liberar
Va mi mente encadena
Como en una condena
El miedo a mi ya no me va a dominar
Yo me voy a liberar
De mi vida encadena
Si tengo mis delirios
Es porque yo quiero siempre transformar

Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa

Spútaná

Chcem oslobodiť svoju dušu
Moja myseľ je spútaná
Akoby bola odsúdená
Strach ma už nebude ovládať
Oslobodím sa od svojho života v reťaziach
Ak som občas šialená, je to preto, lebo sa vždy chcem zmeniť

Krúži to v mojej hlave a keď sa to potkne, ublíži mi to
To mudrovanie nášho tela pri dýchaní
Ktoré ako had vygumuje tvoju myseľ a prinúti ťa zabudnúť
Že stojíš za viac než len za to všetko, na čo sa môžu pozerať

Budem bojovať proti tichu
Zakričím: Nieee

Chcem oslobodiť svoju dušu
Moja myseľ je spútaná
Akoby bola odsúdená
Strach ma už nebude ovládať
Oslobodím sa
Od svojho života v reťaziach
Ak som občas šialená, je to preto
Lebo sa vždy chcem zmeniť

Toto je moja prirodzenosť, tá pevnosť, s akou čelím
Všetkým zlým myšlienkam, ktoré napokon časom odídu
A ako leopard striehnem, nechcem nikoho ohrozovať
Všetko má svoje miesto a tento poklad raz ocenia

Som prameň divokej vody
Rovnako húževnatá (niee)

Chcem oslobodiť svoju dušu
Moja myseľ je spútaná
Akoby bola odsúdená
Strach ma už nebude ovládať
Oslobodím sa
Od svojho života v reťaziach
Ak som občas šialená, je to preto
Lebo sa vždy chcem zmeniť

Ten oheň, čo je v mojej kráse
Spálime tú burinu
A rozbijeme ju ako divoká ruža
Zmeníme modely
Necháme rozkvitnúť naše prednosti
Už nebude viac viny a strachu
Sme jedinečné (nieee)
(Aauuh)

Chcem oslobodiť svoju dušu
Moja myseľ je spútaná
Akoby bola odsúdená
Strach ma už nebude ovládať
Oslobodím sa
Od svojho života v reťaziach
Ak som občas šialená, je to preto
Lebo sa vždy chcem zmeniť

Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa


Chained

I want to free my soul
My mind is in chains
Like as if I was sentenced
I won´t let the fear to take over me
I want to free myself, from my life in chains
If I am crazy sometimes, it´s because I always want to change myself

It spins in my head and when it stumbles, it makes me hurt
That reasoning of our body when it breathes
Which, like a snake, erases your mind and makes you forget
That you are worth more than all this that they can see

I will fight, against the silence
To scream: Nooo

I want to free my soul
My mind is in chains
Like as if I was sentenced
I won´t let the fear to take over me
I want to free myself, from my life in chains
If I am crazy sometimes, it´s because I always want to change myself

This is my nature, this strength to face off
All the bad thoughts, that will go away with the time
And like a leopard I´m waiting, I´m not going to threaten anyone
Everything has its right place and this treasure must be appreciated

 

I am a wild water spring
Tenacious like it (Nooo)

I want to free my soul
My mind is in chains
Like as if I was sentenced
I won´t let the fear to take over me
I want to free myself, from my life in chains
If I am crazy sometimes, it´s because I always want to change myself

There´s a fire in my beauty
Let´s burn the weeds
And like a savage rose, we will destroy it
Let´s change the patterns
Let´s make our talents bloom
There´s no space for guilt or fears
We are unique (noooo)
(Aauuh)

I want to free my soul
My mind is in chains
Like as if I was sentenced
I won´t let the fear to take over me
I want to free myself, from my life in chains
If I am crazy sometimes, it´s because I always want to change myself

Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa
Parapa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára