Stránky

utorok 10. augusta 2021

Lasso ft. José Madero: De mí, de mí, de mí, de mí/ Na mňa, na mňa, na mňa/ Me, me, me (preklad piesne/ lyrics translation)

                                 


      Pieseň, ktorá je síce romantická, ale netreba sa ňou riadiť...lebo v živote treba milovať toho, s kým ste teraz a nie sa otáčať neustále do minulosti...

                    


       A song that without any doubt is very romantic, but we shouldn´t get fooled by it...because it´s more important to be and love here and now, and not to keep reminiscing about our past relationships...      


LASSO FT. JOSÉ MADERO- DE MÍ, DE MÍ, DE MÍ

Por más que pasen los años
Que ya de por sí pasan en pares y apurados
Por más que oyen en mi calendario
De citas y pasatiempos caros
Sigo pensando en ti
Nada me aparta de ti

Aunque yo ya esté con otra
Y esté la distancia en contra
No puedo olvidarme
No me puedo arrancarte
De mí, de mí, de mí, de mí
De mí, de mí, de mí, de mí

Aunque tú ya estés con otro
Y lo que te pido sea loco
Haz lo que quieras
Pero no te olvides de mí, de mí
De mí, de mí, de mí

Tantas canciones que he escrito en tu nombre
Me intriga bastante, ¿cómo no te has dado cuenta?
Estoy suscrito a revistas de ciencia
Por si la máquina del tiempo inventan
Para volver a ese tiempo perfecto
Donde viví junto a ti, junto a ti

Aunque yo ya esté con otra
Y esté la distancia en contra
No puedo olvidarme
No mi puedo arrancarte
De mí, de mí, de mí, de mí
De mí, de mí, de mí, de mí

Aunque tú ya estés con otro
Y lo que te pido sea loco
Haz lo que quieras
Pero no te olvides de mí, de mí
De mí, de mí, de mí

Tiemble o llueva o relampareé
Me mude, me case, me metan en la cárcel
No dejaré de pensar todo el día en ti

Ni agua, ni cloro, ni fuego, ni Dios
No hay nada que borre el eco de tu voz
No dejaré de pensar todo el día en ti
Nunca te olvides de mi, de mi, de mi, de mi

Aunque yo ya esté con otra
Y esté la distancia en contra
No puedo olvidarme
No me puedo arrancarte
De mí, de mí, de mí, de mí
De mí, de mí, de mí, de mí

Aunque tú ya estés con otro
Y lo que te pido sea loco
Haz lo que quieras
Pero no te olvides de mí, de mí
De mí, de mí, de mí


Na mňa, na mňa, na mňa

Bez ohľadu na to, ako poplynú roky
Bez ohľadu na to, či prejdú pomaly alebo náhlivo
Bez ohľadu na to, či budú v mojom kalendári
Počúvať o rande a drahých koníčkoch
Stále myslím na teba
Nič ma od teba neodlúči

Aj keď budem s inou
A vzdialenosť je proti nám
Nemôžem na teba zabudnúť
Nemôžem ťa zo seba vytrhnúť
Zo seba, zo seba, zo seba, zo seba
Zo seba, zo seba, zo seba, zo seba

Hoci aj budeš s iným
A to, o čo ťa žiadam, by bolo šialené
Rob si, čo chceš
Ale nezabudni na mňa, na mňa
Na mňa, na mňa, na mňa

Toľko piesní som napísal v tvojom mene
Dosť ma to znepokojuje, ako si si to mohla neuvedomiť?
Odoberám vedecké časopisy
Ak by zostrojili stroj času
Aby som sa vrátil späť do tej dokonalej doby
Kde som žil spolu s tebou, s tebou

Aj keď budem s inou
A vzdialenosť je proti nám
Nemôžem na teba zabudnúť
Nemôžem ťa zo seba vytrhnúť
Zo seba, zo seba, zo seba, zo seba
Zo seba, zo seba, zo seba, zo seba

Hoci aj budeš s iným
A to, o čo ťa žiadam, by bolo šialené
Rob si, čo chceš
Ale nezabudni na mňa, na mňa
Na mňa, na mňa, na mňa

Hoc by aj hrmelo, pršalo či sa blýskalo
Hoc by som sa presťahoval, oženil, aj keby ma dali do basy
Neprestanem na teba myslieť celé dni

Ani voda, ani chlór, ani oheň, ani Boh
Niet nič také, čo by vymazalo ozvenu tvojho hlasu
Neprestanem na teba myslieť celé dni
Nikdy na mňa, na mňa, na mňa, na mňa nezabudni

Aj keď budem s inou
A vzdialenosť je proti nám
Nemôžem na teba zabudnúť
Nemôžem ťa zo seba vytrhnúť
Zo seba, zo seba, zo seba, zo seba
Zo seba, zo seba, zo seba, zo seba

Hoci aj budeš s iným
A to, o čo ťa žiadam, by bolo šialené
Rob si, čo chceš
Ale nezabudni na mňa, na mňa
Na mňa, na mňa, na mňa

 

Me, me, me

 

No matter how many yers will pass

And if they pass slowly or in hurry

It does t matter how much they will hear in my calendar

About dates and expensive hobbies

I will still think of you

Nothing will separate me from you

 

Even if I´m with another girl

And the distance is against us

I can´t forget you

I can´t take you out of me

From me, from me, from me, from me

From me, from me, from me, from me

 

Even if you´re with someone else

And what I ask you, could be crazy

Do whatever you want

But don´t forget me, me

Don´t forget me, me, me

 

So many songs that I wrote in your name

It makes me worried: how could you not realise?

I´ve subscribed to the scientific magazines

In the case they invent the time machine

To go back to that perfect time

Where I lived with you, with you

 

 

Even if I´m with another girl

And the distance is against us

I can´t forget you

I can´t take you out of me

From me, from me, from me, from me

From me, from me, from me, from me

 

Even if you´re with someone else

And what I ask you, could be crazy

Do whatever you want

But don´t forget me, me

Don´t forget me, me, me

 

Let it shake, rain or lighting

May I move away, get married, or be put in prison

I won´t stop thinking of you all the day

 

Neither water, chlorine, nor fire or God

There´s nothing that could erase the eco of your voice

I won´t stop thinking of you all the day

Never forget me, me, me, me, me

 

Even if I´m with another girl

And the distance is against us

I can´t forget you

I can´t take you out of me

From me, from me, from me, from me

From me, from me, from me, from me

 

Even if you´re with someone else

And what I ask you, could be crazy

Do whatever you want

But don´t forget me, me

Don´t forget me, me, me


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára