Stránky

štvrtok 30. júna 2022

Yahaira Plasencia, Sergio Jorge: Cobarde/ Zbabelec/ Coward (preklad piesne/ lyrics translation)

 



YAHAIRA PLASENCIA, SERGIO JORGE- COBARDE

Te he sacado de mi vida, muy lejos
Y comentas, por ahí, que fue mi culpa
Hoy me pongo decidida a olvidarte
Porque no quiero que mi corazón sufra

Te entregué todos mis besos, mi cuerpo
No supiste apreciar lo que te daba
El engaño ha pisoteado el sentimiento
Ya yo cerré las puertas de mi alma

Hoy para mí, tú eres un cobarde
He decidido de mi vida borrarte
Y que jamás a mi lado vuelvas
Y sin tu presencia quedarme

Hoy para mí, tú eres un cobarde
He decidido de mi vida borrarte
Nunca quise ser plato de segunda mesa
Recibe tu condena cobarde

No soy un cero a la izquierda
Nunca creí en tu promesa y se fue
Todo ese amor que te tenía
A la basura yo lo boté

Vete, que yo te quiero lejos
No quiero verte el resto de mi vida
Para mí, usted murió
Ya sané mi herida, maldito

Vete que yo te quiero lejos
Quémate en el infierno
No me sigas, para mí ya se murió
Ya sané mi herida

Hoy para mí, tú eres un cobarde
He decidido de mi vida borrarte
Nunca quise ser plato de segunda mesa
Recibe tu condena cobarde, yeah

Ataca Sergio (Come on)

(He decidido borrarte, cobarde)
He decidido olvidarte y de mi mente arrancarte
(He decidido borrarte, cobarde)

Se acabó, se acabó no insistas
Que para mí no eres nadie
(He decidido borrarte, cobarde)
Tú que me decías que yo era tu mala
De tu cobardía, de ti no quiero nada, no

No, no, no, no, no, no
(Cobarde)
Qué rico
(Cobarde)

Genio, el Mago de Oz
(Cobarde)
Sube, sube, sube
Yahaira, la patrona


Zbabelec

Vytrhla som ťa zo svojho života, ďaleko
A všade rozprávaš, že to bola moja vina
Dnes som rozhodnutá zabudnúť na teba
Lebo nechcem, aby moje srdce trpelo

Odovzdala som ti všetky svoje bozky, svoje telo
Nevedel si si vážiť to, čo som ti dávala
Klamstvá pošliapali city
Už som zatvorila dvere svojej duše

Dnes si pre mňa len zbabelec
Rozhodla som sa vymazať ťa zo svojho života
A už nikdy sa ku mne nevracaj
Chcem zostať bez tvojej prítomnosti

Dnes si pre mňa len zbabelec
Rozhodla som sa vymazať ťa zo svojho života
Nikdy som nechcela byť niečou náhradníčkou
Dostaň svoj trest, zbabelec

Nie som žiadna nula
Nikdy som neverila tvojmu sľubu a ten sa vyparil
Všetku tú lásku, ktorú som k tebe cítila
Som vyhodila do smetí

Vypadni, chcem ťa niekde ďaleko
Nechcem ťa vidieť po zvyšok svojho života
Pre mňa si zomrel
Už som si vyliečila rany, prekliatec

Vypadni, chcem ťa vidieť preč, ďaleko
Zhor v pekle
Nechoď za mnou, pre mňa si mŕtvy
Už som vyliečila svoje rany

Dnes si pre mňa len zbabelec
Rozhodla som sa vymazať ťa zo svojho života
Nikdy som nechcela byť niečou náhradníčkou
Dostaň svoj trest, zbabelec

Poďme, Sergio (Come on)

(Rozhodla som sa ťa vymazať, zbabelec)
Rozhodla som sa na teba zabudnúť a vytrhnúť si ťa z mysle
Rozhodla som sa ťa vymazať, zbabelec)

Je koniec, je koniec, nenaliehaj
Lebo pre mňa si nikým
(Rozhodla som sa ťa vymazať, zbabelec)
Vravel si mi, že ja som tá zlá
Nechcem nič od teba ani tvojej zbabelosti

Nie, nie, nie, nie, nie, nie
(Zbabelec)
Má to šťavu
(Zbabelec)

Génius, Čarodejník z krajiny Oz
(Zbabelec)
Stúpaj, stúpaj, ešte vyššie
Yahaira, tá ktorá vládne

 

Coward

 

I took you out of my life, far away

And now you´re talking everywhere that it was my fault

Today, I´m decided to forget you

Because I don´t want my heart to suffer

 

I gave all my kissess, my body

You didn´t now to appreciate what I was giving you

The lies trampled over the feelings

I already closed the doors of my soul

 

Today, you´re only a coward for me

I´ve decided to erase you from my life

I don´t want you to stay ever by my side

I want to stay without your presence

 

Today, you´re only a coward for me

I´ve decided to erase you from my life

I never wanted to be the second best

Accept your punishment, coward

 

I´m not a dead loss

I never believed your promises and they are gone

All tho love I had for you

I bounced to trash can

 

Go away, ´cause I want you far away

I don´t want to see you for the rest of my life

For me, you´re dead

I already healed my wound, you damned

 

Go away, ´cause I want you far away

Burn in the hell

Don´t follow me around, you´re dead for me

I already healed my wound

 

Today, you´re only a coward for me

I´ve decided to erase you from my life

I never wanted to be the second best

Accept your punishment, coward

 

Let´s bring it on, Sergio (Come on)

 

(I´ve decided to erase you, coward)

I´ve decided to forget you and take you out of my mind

(I´ve decided to erase you, coward)

 

This is the end, the end, don´t insist

Because for my, you´re nobody

(I´ve decided to erase you, coward)

You were telling me I was the bad one for you

I don´t want anything from you neither from your cowardice, no

 

No, no, no, no, no, no

(Coward)

How good

(Coward)

 

Genius, the Wiazard of Oz

(Coward)

Let´go higher, higher, and higher

Yahaira, the patron

 

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára