Stránky

sobota 2. júla 2022

Chayanne: Te amo y punto/ MIlujem ťa a bodka/ I love you, period (preklad piesne/ lyrics translation)

                                          


    Nová pieseň od Chayanne-a (:-)), a osviežujúci návrat ku klasickej romantickej latino piesni :-)

                             


    A latest song by Chayanne, a refreshing comeback of a classical romantic Latin song :-)


CHAYANNE- TE AMO Y PUNTO

No he sido perfecto, me dieron más de lo que pedí
Todo lo que tengo, empezando por ti
Que me quitas el aire, en mi pecho no cabe este amor
Estoy en deuda, corazón

Tengo mil razones para cuestionar
Que si hay un cielo, no es un lugar
La felicidad no es un destino
Y que solo no es lo mismo caminar
No fue suerte, estaba escrito
Y es que sé que existe un Dios porque contigo me bendijo

Estoy a tu lado y no me lo creo
No eres mis ojos, pero contigo yo veo
Tengo todo, to' lo que quiero
No cumplo años, pero se cumple el deseo
Todos los días porque eres mía
Estoy a tu lado y te soy sincero
Sé que puede acabarse el mundo entero
Y si eso pasa, empezar de nuevo
Como si fuera un primero de enero
Siempre juntos para ir al punto
Te amo y punto

Sé que el camino es largo y hay mucho que hacer
Pero, vamos con calma que hay tanto que ver
Toma mi mano, vente conmigo
O dime a dónde, que yo te sigo
Yo quiero todo, pero contigo
Antes de ti estaba perdido
Me queda claro que eres mi destino

Estoy a tu lado y no me lo creo
No eres mis ojos, pero contigo yo veo
Tengo todo, todo lo que quiero
No cumplo años, pero se cumple el deseo
Todos los días porque eres mía
Estoy a tu lado y te soy sincero
Sé que puede acabarse el mundo entero
Y si eso pasa, empezar de nuevo
Como si fuera un primero de enero
Siempre juntos para ir al punto
Te amo y punto


Milujem ťa a bodka

Nebol som dokonalý, dali mi viac než o čo som žiadal
Všetko čo mám, tebou počínajúc
Lebo mi berieš dych, táto láska je pre moju hruď priveľká
Srdce, mám voči tebe dlh

Mám tisíce dôvodov na pochybovanie
Lebo ak aj nebo existuje, nie je to miesto
Šťastie nie je cieľ
A že kráčať a dosiahnuť nie je to isté
Nebola to náhoda, ale vopred dané
Pretože viem, že Boh existuje, lebo ma požehnal tebou

Som pri tebe a neverím tomu
Nie si mojimi očami, ale s tebou vidím
Mám všetko, všetko čo chcem
Neslávim narodeniny, ale plní sa mi prianie
Každý deň, lebo si moja
Som po tvojom boku a som k tebe úprimný
Viem, že môže nastať koniec celého sveta
A ak sa tak stane, začneme znova
Akoby bolo prvého januára
Vždy spolu, ísť do stredu
Milujem ťa a bodka

Viem, že cesta je dlhá a treba toho ešte veľa urobiť
Ale poďme pokojne, lebo toľko toho treba vidieť
Chyť ma za ruku, poď so mnou
Alebo mi povedz kam, lebo ťa budem nasledovať
Chcem to všetko, ale s tebou
Pre tebou som bol stratený
Je mi jasné, že si mojím osudom

Som pri tebe a neverím tomu
Nie si mojimi očami, ale s tebou vidím
Mám všetko, všetko čo chcem
Neslávim narodeniny, ale plní sa mi prianie
Každý deň, lebo si moja
Som po tvojom boku a som k tebe úprimný
Viem, že môže nastať koniec celého sveta
A ak sa tak stane, začneme znova
Akoby bolo prvého januára
Vždy spolu, ísť do stredu
Milujem ťa a bodka

 

I love you, period

 

I haven´t been perfect, they gave me more than I asked

Everything I have, starting from you

Because you take my air away, this love doesn´t go in my breast

I am indebted to you, heart

 

I have thousand matters to question

That if there´s a heaven, it´s not a place

Happiness is not a goal

And that it´s not the same to achieve as to walk

It was not luck, it was meant

Because I know God exists ´cause he blessed me with you

 

I´m by your side and I don´t believe it

You´re not my eyes, but I can see with you

I have everything, everything I want

I don´t have birthday to celebrate, but my desire comes true

Every day because you´re mine

I´m by your side and I´m sicere to you

I know that the whole world can come to its end

And if that happens, we can start over

Like if it was the first o f January

Always together, going deep and strong

I love  you, period

 

I know the journey is long and there´a lot to do

But, let´s go with calm because there´s so much to see

Take my hand, come with me

Or tell me to where to go, ´cause I´ll follow you

I want everything, but with you

Before I met you, I was lost

It´s clear to me that you are my destiny

 

I´m by your side and I don´t believe it

You´re not my eyes, but I can see with you

I have everything, everything I want

I don´t have birthday to celebrate, but my desire comes true

Every day because you´re mine

I´m by your side and I´m sicere to you

I know that the whole world can come to its end

And if that happens, we can start over

Like if it was the first o f January

Always together, going deep and strong

I love  you, period

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára