Stránky

štvrtok 7. júla 2022

Mike Bahía, Andy Rivera&Ir Sais: Nadie más/ Nik iný/ Nobody else (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                


             Pieseň v znamení leta a nezabudnuteľnej lásky/ A song with a summer spirit and the smell of one unforgottable love...:-)

                             



MIKE BAHÍA, ANDY RIVERA& IR SAIS- NADIE MÁS

Aún eres la misma de siempre
En el lugar equivocado
Te busco porque al fin y al cabo
Estás perdida como Navidad en septiembre
Como si fuera el juzgado
Tus ojos me dijeron que no me han olvidado

Y yo no sé que voy a hacer
Si no vuelves a mí no tengo nada que perder
Desde que te perdí
Sé que antes no cumplí lo que te prometí
Sé lo que no te di

Pero sé que nadie más
Te va a querer como yo
A pesar de los errores y de lo que a ti te digan los demás
Como tú y yo solo hay dos
(Andy Rivera, mami)

Sé que te quedaste pensando que no era el indica'o
Pero es que me cogiste en el momento equivoca'o
Con tanto culito al lado andaba desenfoca'o
No quería aceptar que me había enamora'o

Sintiendo la cama fría con la habitación vacía
Tanta mente que le haría era falta lo que me hacía
Recuerda siempre que soy tuyo y tú eres mía
No le pongas punto final todavía

Parece que tengo todos los síntomas
Siento que si no eres tú no es nadie más
Con tal de tenerte en mi cama otra vez de todo soy capaz
Tú sabes que

Nadie más te va a querer como yo
A pesar de los errores y lo que a ti te digan los demás
Como tú y yo solo hay dos

Sé que no nadie como tú y no hay nadie como yo
Y no estoy pa' líos mami dame luz
Sé que yo he fallado, pero ya cargué mi cruz
Ya no dudes tanto, móntate en mi crucero

Navegando juntos en mi MB
Postea un álbum de fotos tengo 21 Grammy
Ay, sin dolor
Y pensando como fue que te perdí

Oh, no
Sé que antes no cumplí lo que te prometí
Sé lo que no te di
Pero sé que nadie más te va a querer como yo
A pesar de los errores y de lo que a ti te digan los demás
Como tú y yo solo hay dos

Sí, es el Ir Sais, babe
Nadie más como tú, como yo
Andy Rivera (ye, ye, ye)
Mike Bahía

Nik iný

Ešte stále si tá istá
Na nesprávnom mieste
Hľadám ťa, lebo, koniec koncov
Si stratená ako Vianoce v septembri
Akoby som bol sudca
Tvoje oči mi povedali, že na mňa nezabudli

A ja neviem, čo urobím
Ak sa ku mne nevrátiš, nemám čo stratiť
Odkedy som o teba prišiel
Viem, že predtým som neplnil svoje sľuby
Viem, čo som ti nedal

Ale viem, že nikto iný
Ťa nebude milovať tak ako ja
Aj napriek chybám a tomu, čo by ti ostatní hovorili
Žiadni dvaja nie sú ako ty a ja
(Andy Rivera, zlatko)

Viem, že si zostala pri myšlienke, že som pre teba nebol ten pravý
Ale to preto, lebo si ma nachytala v nesprávnom okamihu
S toľkými zadkami navôkol som bol neprítomný
Nechcel som prijať, že som sa zamiloval

Cítim chladnú posteľ s prázdnou izbou
Toľko myšlienok, čo by som robil; chýba mi to, čo so mnou robila
Navždy pamätaj na to, že ja som tvoj a ty moja
Nedávaj za tým ešte bodku

Zdá sa, že mám všetky príznaky
Cítim, že ak to nie si ty, potom nik iný
Som schopný všetkého, len aby som ťa dostal opäť do svojej postele
Vieš, že

Ale viem, že nikto iný
Ťa nebude milovať tak ako ja
Aj napriek chybám a tomu, čo by ti ostatní hovorili
Žiadni dvaja nie sú ako ty a ja

Viem, že nik iný nie je ako ty a nik iný nie je ako ja
A už ma nebavia letmé známosti, zlatko, daj mi signál
Viem, že som sklamal, ale už si niesol svoj kríž
Už toľko neváhaj a nastúp na moju loď

Spolu sa plaviac svetom môjho internetu
Posielam album fotiek, kde mám 21
Grammy
Ach, bez bolesti
A mysliac nato, ako som ťa vtedy stratil

Ach, nie
Viem, že predtým som neplnil svoje sľuby
Viem, čo som ti nedal
Ale viem, že nikto iný Ťa nebude milovať tak ako ja
Aj napriek chybám a tomu, čo by ti ostatní hovorili
Žiadni dvaja nie sú ako ty a ja

Ir Sais, zlatko
Nik iný ako ty, ako ty
Andy Rivera (ye, ye, ye)
Mike Bahía

 

Nobody else

 

You´re still the same

In a bad place

I search for you because in the end

You´re lost like Christmas in September

As if I was a judge

Your eyes told me that they hadn´t forgotten me

 

And I don´t know what to do

If you don´t come back with me, I have nothing to lose

Since I lost you

I know that before then, I didn´t fulfill my promises

I know what I didn´t give you

 

But I know that nobody else

Will love you like I do

Despite my mistakes and no matter what the others would tell you

There are no two others like us

(Andy Rivera, baby)

 

I know you stayed with the idea that I was not the right one

But it´s just you caught in bad moment

With so many asses going round, I wasn´t concentrated

I didn´t want to accept that I´d fallen in love

 

Feeling the cold bed with an empty room

So many thoughts of what to do to her, I miss what she used to do to me

Don´t ever forget that I´m yours and you´re mine

Don´t put it the end yet

 

Seems like I have all the symptoms

I feel that if it´ s not you, then nobody else

I´m capable of anything just in order to get you in my bed once again

You know that

 

But I know that nobody else

Will love you like I do

Despite my mistakes and no matter what the others would tell you

There are no two others like us

 

I know there´ s no one like you and like me

And I´m not into the one-night stands, give me a signal

I know I deceived you, but I took my punishment

Don´t hesitate so much already, and step on my cruise ship

 

Sailing together in my data space

Postinf a photo album when I was 21

Grammy

Ay, without pain

And thinking about how I lost you

 

Oh, no

I know that before then, I didn´t fulfill my promises

I know what I didn´t give you

But I know that nobody else will love you like I do

Despite my mistakes and no matter what the others would tell you

There are no two others like us

 

Yes, that´s Ir Sais, babe

Nobody like you, nobody like me

Andy Rivera (ye, ye, ye)

Mike Bahía

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára