Stránky

piatok 8. júla 2022

Macaco ft. Leiva: Quiéreme bien/ Miluj ma poriadne/ Love me well, properly (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          Pieseň, v ktorej sa autor zamýšľa nad všetkým tým ohľadne lásky, o čom každý už určite tiež často krát premýšľal...Tak myslite, filozofujte a namiesto odpovedí...Skutočne milujte. Seba aj druhých. 

                              


           A song in which the author thinks and contemplates about all the things of love that everybody of us did think and meditate too...So think, be a philosopher for a while and instead of looking for answers...Love for real. Properly. Yourself and the others, too.


MACACO FT. LEIVA- QUIÉREME BIEN

No quiero que me quieras por encima de todo
Ni a pesar de todo
Solo quiero que me quieras
Que me quieras bien
Que me quieras bien
Que me quieras bien
No quiero que me quieras contra viento y marea
Ni por nada, ni por lo que sea
Solo quiero que me quieras
Que me quieras bien
Que me quieras bien
Que me quieras bien

Ni que me eches de menos, ni que me eches de más
Que cuando estés sentir que estás
Solo quiero que me quieras bien
Que me quieras bien
Que me quieras bien

Ni por ti mataría, ni para toda la vida
Que un día sigue a otro día
Solo quiero que me quieras bien
Que me quieras bien
Que me quieras bien
Ni tus labios son de mi boca
Ni a ti nadie te toca
Ni estás porque toca
Quiéreme bien
Quiérete bien

Ni corazón partido
Ni dime dónde has ido
Ni sin tu amor estoy perdido
Quiéreme bien
Quiérete bien

Ni el amor es ciego
Si no va, mejor hasta luego
Ni me quedé por los pelos
Ni por los celos
El corazón no quiere duelos
El corazón no quiere duelos
Quiéreme bien
Quiéreme bien
Quiérete bien (quiérete bien)

Ni por ti me corto las venas
Ni amas más por cargar más penas
Ni por miedo, ni porque quizás te pierdo
Para mal acompañada
Mejor me voy a dedo

Ni el amor pesa, ni se aguanta, ni es una empresa
No te quedes si te espanta
No hay cazador ni presa
Ni con acuse de recibo
Ni en un valle de lágrimas

Ni me censuras, ni me prohíbo
Salgamos a ventilar las almas
Ni en el altar del reproche
Ni por bodas tú duermes aquí todas las noches
Ni cállate, sube al coche

Ni soy tuya por un anillo o un broche
Ni irse es de cobardes
Si duele, vete, no tardes
Porque los corazones no necesitan tatuajes
Solo verdades

Ni los enlaces son nudos
Ni prisionera de tus mundos
Porque el malquerer es un embudo absurdo
Porque querer bien no necesita escudos

Ni cuentos de hadas, ni a tus espaldas
Siempre hay una salida a una entrada
Ni medias naranjas
Ya lo subrayaba Lennon
Nacemos enteras, ni amores en rebajas
Si me comparas, me alejas

Ni porque lo diga fulanita de tal
Ni por un golpe seco en el portal
Ni me clavaste en el corazón un puñal
Ni sumisos, ni juicios, ni sumarios
Porque las relaciones no son oficios
Son continuos inicios

Ni tú me has salvado por quedarte a mi lado
Ni las llaves de mi corazón te he entregado
Mejor prestémonos para que cada uno sea uno
Para poder ser dos

Porque no eres mía por derecho
Para que nada se dé por hecho
Porque el amor no existe
Solo sus hechos


Miluj ma poriadne

Nechcem, aby si ma milovala nadovšetko
Ani napriek všetkému
Len chcem, aby si ma milovala
Aby si ma milovala poriadne
Aby si ma milovala poriadne
Aby si ma milovala poriadne
Nechcem, aby si ma milovala proti vetru a dažďu
Ani za nič, ani pre čokoľvek
Len chcem, aby si ma milovala
Aby si ma milovala poriadne
Aby si ma milovala poriadne
Aby si ma milovala poriadne

Ani aby som ti chýbal, ani aby som bol navyše
Len aby, keď si, aby si cítila, že žiješ
Len chcem, aby si ma milovala
Aby si ma milovala poriadne
Aby si ma milovala poriadne

Nezabíjal by som kvôli tebe, ani za celý život
Lebo za jedným dňom nasleduje ďalší
Len chcem, aby si ma milovala
Aby si ma milovala poriadne
Aby si ma milovala poriadne
Tvoje pery predsa nie sú z mojich úst
Ani sa ťa ktokoľvek nedotýka
Nie si len tak
Miluj ma skutočne
Miluj sa poriadne

Ani so zlomeným srdcom
Ani „povedz mi, kde si bol“
Ani „bez tvojej lásky som stratený“
Miluj ma skutočne
Miluj sa poriadne

Ani v duchu hesla „láska je slepá“
Ak to nefunguje, radšej si dať zbohom
Nezostal som tu ani kvôli peniazom
Ani zo žiarlivosti
Srdce nechce súboje
Srdce nechce hádky
Miluj ma skutočne
Miluj ma skutočne
Miluj sa poriadne (miluj sa skutočne)

Ani si kvôli tebe nepretnem žily
A milovať viac neznamená ani znášať viac žiaľu
Ani zo strachu, ani preto, že možno o teba prídem
Radšej byť sám
Než v zlej spoločnosti

Láska ani neťaží, nie je trpená, nie je podnik
Nezostávaj, ak ťa desí
Niet v nej lovca ani koristi
Ani potvrdenia a účtenky
Nie je to ani slzavé údolie

Ani ma necenzuruješ, ani si nezakazujem
Vyjdime von, dať dušiam voľnosť
Nie na oltári výčitiek
Nie kvôli svadbe tu spíš každú noc
Žiadne „drž hubu, nastúp do auta“

Ani „som tvoja kvôli prsteňu či spone“
Odísť nie je zbabelosť
Ak to bolí, bež, neotáľaj
Lebo srdcia nepotrebujú tetovania
Iba pravdy

Lebo záväzky nie sú uzly
Žiadne väzenkyne tvojich svetov
Lebo týranie je absurdná pasca
Lebo skutočná lásky nepotrebuje štíty

Ani príbehy z rozprávok, ani za tvojím chrbtom
Kde je vchod, musí byť aj východ
Žiadna „ spriaznená duša“
Už Lennon to podčiarkoval
Rodíme sa celí, žiadne lásky v zľave
Ak ma porovnávaš, vzďaľuješ sa mi

Nie preto, lebo to povedala pani X
Ani kvôli prudkému buchnutiu dverí na prahu
Ani preto, lebo si mi do srdca zabodla dýku
Žiadne podrobovanie sa, posudzovanie, predbežné vyšetrovanie
Lebo vzťahy nie sú práca
Ale neustále začiatky

Tým, že si so mnou, si ma nezachránila
Ani som ti neodovzdal kľúče svojho srdca
Radšej sa navzájom požičajme, aby každý z nás bol sám sebou
Aby sme mohli byť dvaja

Lebo nie si moja po práve
Aby sa nič nepovažovalo za samozrejmosť
Lebo láska neexistuje
Len jej činy

 

Love me well/ properly

 

I don´t want you to love above all

Neither despite everything

I only want you love me

To love me well

To love me properly

To love me well

I don´t want you to love me against all odds

Neither for anything, whatever it may be

I only want you love me

To love me well

To love me properly

To love me well

 

I don´t want you to miss me, neither to bother you

But only- if you are, just feel you are

I only want you love me

To love me well

To love me properly

 

I wouldn´t kill for you, neither sacrifice for all my life

Because after one day, the other comes

I only want you love me

To love me well

To love me properly

Neither your lips are of my mouht

And not everybody touches you

Neither you ´re here for being the next in row

Love me well

Love yourself properly

 

Not with a broken heart

Neither „tell where have you been“

Nor „without your love, I´m lost“

Love me well

Love yourself properly

 

Nor because love is blind

If it doesn´t work, it´s better to say goodbye

Neither did I stayed because of money

Nor because of jealousy

The heart doesn´t want to argue

The heart doesn´t want to argue

Love me well

Love me well

Love yourself properly (love yourself properly)

 

Nor I´ll cut my veins for you

Neither you love more bearing more sorrows

Not because of fear, not because I can possibly lose you

Better to be alone

Than in bad company

 

Nor because love is heavy, you don´t have to bear, neither it´s a bussiness

Don´t stay if it scares you

There´s no hunter neither a prey

Nor the notification of bills

It´s not a vale of tears

 

You don´t condemn me, nor I do prohibit myself

Let´s go out to air out the souls

Not on the altar reproach

Neither you dream here all the nights because of wedding

Nothing of „shut up, get in car“

 

Nor „I´m yours because of the ring or brooch“

Leaving is not of cowards

If it hurts, go, don´t hesitate

Because hearts don´t need tattoos

Only the truth

 

Nor the links are the knots

Not being „the prisoner of your worlds“

Because dislike and mistreat are just an absurd funnel

Because a good loving doesn´t need defense shield

 

Not more fairy tales, nor behind your back

Where´s entrance, must be an exit

Any soul mate

Lennon itself used to underline it

We are born whole, no more love in sales

If you compare me, you distance away from me

 

Not because some Jane Doe says it

Nor because of the wild hitting of the door

Neither you stabbed me a dagger in the heart

No submissives, nor judges, nor summaries

Because relationship are not some kind of job

They are constant beginnings

 

Neither you saved me by staying by my side

Nor I did gave you the keys of my heart

We´d better borrow each other so thaz´t everyone could be himself

In order to be able to be two

 

Becaue you´re not mine by law

Because nothing is considered as  a given

Because love doesn´t exist

Only the way it acts

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára