Stránky

sobota 22. mája 2021

Álvaro Soler: Si te vas/ Ak odídeš/ If you go (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Leto je tu, a s ním aj Álvaro Soler, letné lásky, hry a flirt :-)

                                


         Summer´s back , and with it, also Álvaro Soler, summer love, flirting and games :-)


ÁLVARO SOLER- SI TE VAS

Dime si me quieres
Porque ya no lo sé
Después de tantas veces
Ya no puedo ver
No ya no puedo ver
Si viene la tormenta
Si tengo que correr
Porque si tú te alejas
Vas a desaparecer

Y cuanto más
Dime cuánto más
Tienes que jugar conmigo
Si te vas
Dime si te vas
Dime quieres algo nuevo
Ando buscando tus besos, tu voz
Dice que si luego dice que no
Si te vas
Dime si te vas
Que yo, que yo
No aguanto más
No aguanto más

No sé si tú te acuerdas
Seguramente no
Tus promesas eternas
Pararon el reloj
Y ahora en un cajón
Te pido aunque me duela
Va déjame caer
Atado a tu cuerda
Suelta de una vez

Cuanto más
Dime cuánto más
Tienes que jugar conmigo
Si te vas
Dime si te vas
Dime quieres algo nuevo
Ando buscando tus besos, tu voz
Dice que si luego dice que no
Si te vas
Dime si te vas
Que yo, que yo
No aguanto más
No aguanto más

Si te vas
Puede ser que ya no estemos a tiempo no
Al final somos del viento no

Cuanto más
Dime cuánto más
Tienes que jugar conmigo
Si te vas
Dime si te vas
Quiero que tu voz me deja viviéndolo
Ando buscando tus besos, tu voz
Dice que si luego dice que no
Si te vas
Dime si te vas
Que yo, que yo
No aguanto más
No aguanto más

Dime si me quieres

Ak odídeš

Povedz mi, či ma máš rada
Lebo ja to už neviem
Po toľkých razoch
Už nedokážem vidieť
Nie, už nedokážem vidieť
Či prichádza búrka
Či mám utekať
Lebo ak sa odo mňa vzdiališ
Zmizneš navždy

Tak ako dlho ešte
Povedz mi, koľko ešte
Sa so mnou musíš hrať
Ak odídeš
Povedz mi, či odchádzaš
Povedz mi, chceš niečo nové
Stále hľadám tvoje bozky, tvoj hlas
Čo vraví raz áno, potom zase nie
Ak odídeš
Povedz mi, či odchádzaš
Lebo ja, lebo ja
To už viac neznesiem
To už viac neznesiem

Neviem, či si pamätáš
Určite nie
Tvoje sľuby večnosti
Zastavili čas
A teraz ležia v zásuvke
Hoci ma to bolí, prosím ťa
Poď, nechaj ma padnúť
Uviazaný k tebe povrazom
Rozviaž ho konečne

Tak ako dlho ešte
Povedz mi, koľko ešte
Sa so mnou musíš hrať
Ak odídeš
Povedz mi, či odchádzaš
Povedz mi, chceš niečo nové
Stále hľadám tvoje bozky, tvoj hlas
Čo vraví raz áno, potom zase nie
Ak odídeš
Povedz mi, či odchádzaš
Lebo ja, lebo ja
To už viac neznesiem
To už viac neznesiem

Ak odídeš
Možno, že nám už vypršal čas, nie
Nakoniec nás odvial vietor, nie

Tak ako dlho ešte
Povedz mi, koľko ešte
Sa so mnou musíš hrať
Ak odídeš
Povedz mi, či odchádzaš
Chcem, aby mi to tvoj hlas prestal oživovať
Stále hľadám tvoje bozky, tvoj hlas
Čo vraví raz áno, potom zase nie
Ak odídeš
Povedz mi, či odchádzaš
Lebo ja, lebo ja
To už viac neznesiem
To už viac neznesiem

Povedz mi, či ma miluješ

 

If you go

 

Tell me if you love me

Because I don´t know it anymore

After so many times

I can´t see any longer

No, I can´ t see any longer

If there´s a storm coming

If I have to run

Because if you away

You´ll disappear

 

And how long

Tell me how long

You have to keep playing with me

If you go

Tell me if you go

Tell me if you  want something new

I still look for your kisess, for your voice

That once says yes, then no

If you go

Tell me if you go

Because I, because I

Can´t take it anymore

Can´t take it anymore

 

I don´t know if you remember

I am sure you don´t

Your eternal promises

Stopped the watch

And now it´s in the drawer

Although it hurts me, I ask you

Tied to your rope

Let me go for once

 

How long

Tell me how long

You have to keep playing with me

If you go

Tell me if you go

Tell me if you  want something new

I still look for your kisess, for your voice That once says yes, then no

If you go

Tell me if you go

Because I, because I

Can´t take it anymore

Can´t take it anymore

 

If you go

Maybe it´s because our time has run out, no

At the end, we are only a wind, not more, no

 

How long

Tell me how long

You have to keep playing with me

If you go

Tell me if you go

I want your voice to stop living it again

I still look for your kisess, for your voice

That once says yes, then no

If you go

Tell me if you go

Because I, because I

Can´t take it anymore

Can´t take it anymore

 

Tell me if you love me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára