Stránky

sobota 22. mája 2021

Natalia Lafourcade, Mare Advertencia, Ruben Blades: Tú si sabes quererme/ Ty ma vieš milovať najlepšie/ You know the best how to love me(preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Pieseň o láske k sebe, k iným, a že jej je stálo málo aj vo svete...

                      


        A song about self-love, love to others, and that there´s still not enough love in the world, after all...


NATALIA LAFOURCADE, MARE ADVERTENCIA, RUBÉN BLADES- TÚ SI SABES QUERERME

Ha pasado tanto tiempo
Finalmente descubrí tus besos
Me enredaste en tu mirada
Me abrazaste con todos mis defectos

Tú sí sabes quererme
Tú sí sabes adorarme
Mi amor, no te vayas
Quédate por siempre
Para siempre
Para siempre amarte

Corazón, tú sí sabes
Quererme como a mí me gusta
Soy la flor encendida que da color
Al jardín de tu vida

Corazón, tú sí sabes
Quererme como a mí me gusta
Por favor, no me dejes
Que soy valiente en corresponderte

Te voy a querer
(Morena)
Sin miedo
Te voy a querer
(A quererte sin penas)

Te voy a querer
(Morena)
Sin miedo
Te voy a querer
(A quererte sin penas)

Ha pasado tanto tiempo
Finalmente sé que estoy dispuesta
Es tan difícil encontrar un amor
Que aquí me quedo con heridas bien abiertas

Ya no me importa lo que piensan los demás
Aquí me quedo para ser testigo siempre de la vida
Aquí por siempre, para siempre
Para siempre amarnos

Corazón, tú sí sabes
Quererme como a mí me gusta
Soy la flor encendida que da color
Al jardín de tu vida

Corazón, tú sí sabes
Quererme como a mí me gusta
Por favor, no me dejes
Que soy valiente en corresponderte

Corazón, tú sí sabes
Quererme como a mí me gusta
Soy la flor encendida que da color
Al jardín de tu vida

Corazón, tú sí sabes
Quererme como a mí me gusta
Por favor, no me dejes
Que soy valiente en corresponderte

El amor perfecto comienza por mí misma
Si yo no me conozco, ¿cómo saber quién me estima?
Al verme al espejo para mí no quedan dudas
El corazón se excita porque sabe lo que busca
El amor que merezco existe, lo estoy viviendo
Cuando lo comparto crece con el universo

Si toma rostro y nombre, decidimos estar cerca
Es un acuerdo mutuo donde sobran las cadenas
Pa’ pasar penas, mejor estar solita
Amor verdadero es lo que el alma necesita
Un amor que escucha y te acompaña por la vida
Que trae la paz y te llena de sonrisas
Entre tanto odio que en el mundo habita
Amar sin miedo, sin poseer y sin heridas
Es nuestro deseo, pero no será utopía
Merecemos un buen mundo y que el amor sea la guía

Hay tanto odio que en el mundo habita
(Quererme como a mí me gusta)
Tenerte contenta de noche y de día
(Quererme como a mí me gusta)
Amor verdadero, lo que el alma necesita
(Quererme como a mí me gusta)
Saber que soy tuyo y tú toda mía
(Quererme como a mí me gusta)

‘ire, Rubén
Morena
¡Dígalo!
A quererte sin pena
(Quererme como a mí me gusta)
¿Y cómo no? Pa’ pasar pena, mejor estar solita
(Quererme como a mí me gusta)
Alma con alma, como tú lo querías
(Quererme como a mí me gusta)
Merecemos en la vida que el amor sea la guía

Quererme como a mí me gusta

Ty ma vieš milovať najlepšie

Prešlo toľko času
Konečne som objavila tvoje bozky
Zaplietlo si ma do tvojho pohľadu
Objalo si ma so všetkými mojimi chybami

Ty ma vieš skutočne milovať
Ty ma vieš skutočne zbožňovať
Láska moja, neodchádzaj
Zostaň navždy
Navždy
Navždy ťa milovať

Srdce, ty vieš najlepšie
Milovať ma tak, ako sa mi páči
Som ohnivý kvet, čo dáva farbu
Záhrade tvojho života

Srdce, ty vieš najlepšie
Milovať ma tak, ako sa mi páči
Prosím, neopúšťaj ma
Lebo mám odvahu ti to opätovať

Budem ťa milovať
(Tmavovláska)
Bez strachu
Budem ťa milovať
(Ľúbiť ťa bez žiaľu)

Budem ťa milovať
(Tmavovláska)
Bez strachu
Budem ťa milovať
(Ľúbiť ťa bez žiaľu)

Prešlo toľko času
Konečne viem, že som pripravená
Je tak ťažké nájsť lásku
Že tu zostávam s poriadne otvorenými ranami

Už mi nezáleží na tom, čo si myslia iní
Zostanem tu, aby som bola vždy svedkom života
Tu odteraz, navždy
Aby sme sa vždy milovali

Srdce, ty vieš najlepšie
Milovať ma tak, ako sa mi páči
Som ohnivý kvet, čo dáva farbu
Záhrade tvojho života

Srdce, ty vieš najlepšie
Milovať ma tak, ako sa mi páči
Prosím, neopúšťaj ma
Lebo mám odvahu ti to opätovať

Srdce, ty vieš najlepšie
Milovať ma tak, ako sa mi páči
Som ohnivý kvet, čo dáva farbu
Záhrade tvojho života

Srdce, ty vieš najlepšie
Milovať ma tak, ako sa mi páči
Prosím, neopúšťaj ma
Lebo mám odvahu ti to opätovať

Dokonalá láska začína láskou k samej sebe
Ak sa nepoznám, ako viem, kto si ma váži?
Keď sa pozriem do zrkadla, niet pre pochýb
Srdce jasá, lebo vie, čo hľadá
Láska, ktorú si zaslúžim, existuje, práve ju prežívam
Ak sa o ňu delím, rozpína sa ako vesmír

Ak na seba vezme tvár a meno, rozhodneme sa ísť bližšie
Je to vzájomná dohoda, kde netreba okov
Aby žiaľ prešiel, je lepšie prestáť ho sama
To, čo duša potrebuje, je pravá láska
Láska, ktorá počúva a sprevádza ťa životom
Ktorá prináša pokoj a naplní ťa úsmevom
Na svete prebýva toľko nenávisti
Je našou túžbou, ale nebude utópiou
Milovať bez strachu, bez vlastnenia a rán
Zaslúžime si dobrý svet a nech je láska to, čo ho vedie

Na svete prebýva toľko nenávisti
(Milovať samu seba tak, ako sa mi páči)
Mať ťa spokojného nocou i dňom
(Milovať samu seba tak, ako sa mi páči)
To, čo duša potrebuje, je pravá láska
(Milovať samu seba tak, ako sa mi páči)
Vedieť, že som tvoj a ty celá moja
(Milovať samu seba tak, ako sa mi páči)

Poďme, Rubén
Tmavovláska
Povedz to!
Milovať ťa bez zármutku
(Milovať samu seba tak, ako sa mi páči)
A prečo nie? Aby prešiel smútok, je lepšie byť sám
(Milovať samu seba tak, ako sa mi páči)
Duša s dušou, tak ako si to chcel
(Milovať samu seba tak, ako sa mi páči)
V živote si zaslúžime, aby nás láska viedla

Milovať samu seba tak, ako sa mi páči

 

You know the best how to love me

 

Much time has passed

Finally, I discovered your kisess

You tangled me into your glance

You embraced me with all my flaws

 

You know how to love me the best

You know how to adore me the best way

My love, don´t go

Stay forever

Forever

To love you forever

 

Heart, you know the best

How to love me the way I like it

I´m a lit flower that gives colour

To the garden of your life

 

Heart, you surely know

How to love me the way I like it

Please, don´t leave

Because I have a courage to love you back

 

I will love you

(My dark-haired girl)

Without fear

I will love you

(Love you without sorrow)

 

I will love you

(My dark-haired girl)

Without fear

I will love you

(Love you without sorrow)

 

So much time has passed

Finally I know I´m ready

It´s so hard to find a love

That I´d better stay here with my wound still open

 

I don´t care anymore about other people think

I´ll stay here to be an eternal witness of life

Here forever, forever

To love us forever

 

Heart, you know the best

How to love me the way I like it

I´m a lit flower that gives colour

To the garden of your life

 

Heart, you surely know

How to love me the way I like it

Please, don´t leave

Because I have a courage to love you back

 

Heart, you know the best

How to love me the way I like it

I´m a lit flower that gives colour

To the garden of your life

 

Heart, you surely know

How to love me the way I like it

Please, don´t leave

Because I have a courage to love you back

 

A perfect love begins with loving yourself

If I don´t know myself, how to know who thinks highly about me?

Watching myself in the mirror, I don´t have any doubts

Heart is excited because it knows what is looking for

A love I deserve exists, I live it in this very moment

When I share it, it gorws like a universe

 

If it gains a face and a name, we decide to be close

It´s a mutual deal where there´s no space for

Chains

To let go the sadness, it´s better to be alone

What a soul needs is a true love

A love that listens and accompanies you through the life

That brings peace and fills you with smile

There´s so much hate in the world

It´s our desire, it won´t be only our utopia

To love without fear, without owning and wounds

We deserve a good world and let the love be the guide

 

There´s so much hate in the world

(To love me the way I like)

To have you satisfied day and night

(To love me the way I like)

What a soul needs is a true love

(To love me the way I like)

To know that I´m yours and you, all mine

(To love me the way I like)

 

Let´s go, Rubén

A dark-haired girl

Tell it loud!

To love you without sadness

(To love me the way I like)

And why not? To let the sorrow go, it´s better to be alone

(To love me the way I like)

Soul to soul, like you wanted it

(To love me the way I like)

We deserve a life where a love would be a guide

 

To love me the way I like


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára