Stránky

sobota 22. mája 2021

Olivia Rodrigo: 1 step forward, 3 steps back/ 1 krok vpred, 3 vzad/ Un paso adelante, tres pasos hacia atrás (preklad piesne/ traducción de letras)

 


          Zaujímavá pieseň od Olivie Rodrigo o tom, keď sa neviete pohnúť z miesta vo vzťahu, jemnejšia (a návykovejšia na počúvanie :-)) verzia "Hot´n cold" od Katy Perry :-)

               


          Una canción muy interesante por Olivia Rodrigo que toca el tema del estancamiento emocional en una relación amorosa, una versión más fina (y-al menos para mí- también más adictiva que esa para escuchar) de "Hot´n cold" por Katy Perry...


Jeden krok vpred, tri vzad

Dnes som ti volala
Len som sa ťa pýtala, ako sa máš
Všetko, čo som spravila, bolo normálne hovoriť
A predsa som stále nejaká nervózna

Tak nejak si mi to v hlave pomiešal, chlapče
Nikdy som o sebe toľko nepochybovala
Som vôbec pekná? Som vtipná, chlapče?
Nenávidím, že som ti dala toľkú moc nad niečím takýmto

Pretože vždy je to jeden krok vpred, a tri vzad
Som láskou tvojho života, kým ťa nenaštvem
Je to vždy krok vpred, a tri vzad
Miluješ ma, chceš ma, nenávidíš ma, chlapče?
Vážne nechápem
Nie, fakt nechápem

A možno sa mi to nejakým masochistickým spôsobom
Zdá byť vzrušujúce
Premýšľam: akého priateľa dnes dostanem?
Odprevadíš ma domov alebo ma pošleš s plačom preč?

Je to jeden krok vpred, a tri vzad
Som láskou tvojho života, kým ťa nenaštvem
Je to vždy krok vpred, a tri vzad
Miluješ ma, chceš ma, nenávidíš ma, chlapče?
Vážne nechápem

Nie, je to stále tam a späť, povedala som snáď niečo zlé?
Tam a späť, premýšľam nad všetkým,
čo som povedala
Kývame sa na jednom mieste, urobila som snáď niečo zlé?
Tam a späť, možno je to všetko nakoniec tvoja chyba

Je to jeden krok vpred, a tri vzad
Nechala by som ťa, ale tá horská dráha je všetko to, čo som kedy mala
Hej, je to vždy krok vpred, a tri vzad
Miluješ ma, chceš ma, nenávidíš ma, chlapče?
Vážne nechápem
Nie, fakt nechápem

Un paso adelante, tres pasos hacia atrás

Hoy te llamé por teléfono
Solo para preguntar como estabas
Todo lo que hice fue hablar de manera normal
De algúon modo, todavía sigo siendo nerviosa

Me has jodido la cabeza, chico
Nunca me he dudado tanto sobre mi misma
Que si soy bonita? Soy graciosa, chico?
Odio darte tanto poder sobre este tipo de cosas

Porque es siempre un paso adelante y tres pasos hacia atrás
Soy el amor de tu vida hasta que te enojes
Es siempre un paso adelante y tres pasos hacia atrás
¿Me amas, me quieres, me odias, chico?
No lo entiendo
No, no lo entiendo

Y puede que de alguna manera masoquista
Todo eso me parece un poco fascinante
¿Algo así como qué amante voy a tener hoy?
¿Me acompañarás hasta mi puerta o me enviarás llorando a casa?

Es un paso adelante y tres pasos hacia atrás
Soy el amor de tu vida hasta que te enojes
Es siempre un paso adelante y tres pasos hacia atrás
¿Me amas, me quieres, me odias, chico?
No lo entiendo

No, es de un lado para otro, ¿acaso dije algo malo?
Es de un lado para otro, me doy vueltas sobre todo lo que dije
Es de un lado para otro, ¿acaso hice algo malo?
Es de un lado para otro, puede que al final todo sea por tu culpa

Es un paso adelante y tres pasos hacia atrás
Y me marcharía, pero es que la montaña rusa es lo único que he tenido hasta ahora
Es siempre un paso adelante y tres pasos hacia atrás
¿Me amas, me quieres, me odias, chico?
No lo entiendo
No, no lo entiendo 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára