Stránky

pondelok 3. mája 2021

David Bisbal, Danna Paola: Vuelve, vuelve/ Vráť sa/ Come back, come back (preklad piesne/ lyrics translation)

                                               

        Nový duet Davida Bisbala a Danny Paoly/ A new duet song by Spanish singers David Bisbal and Danna Paola....

            


DAVID BISBAL, DANNA PAOLA- VUELVE, VUELVE

Nunca fue tan falsa una promesa
Como la que te hice aquel abril
Cuando te juré que ya no pensaría en ti

Yo borré momentos de mi mente
Y más de mil canciones te escribí
Y me quedo fría si me cuentan de ti

Fue mentira lo que le dije a tu amiga
Que ya no te extraño
Porque si te extraño

Qué te digo si aun así sueño contigo
Qué traigo en la cabeza
Creo que aún me piensas

Vas a quedarte sin pretextos para huir
Vas a quedarte con los besos que te di
Vas a quedarte
Porque me quedan ganas de amarte
Porque no vale un punto y aparte
Cuando se trata de ti

Por eso yo te digo que
Vuelve, vuelve
Antes que sea muy tarde
Vuelve, vuelve
Sin ti soy un desastre
Vuelve, vuelve
Y no verte me duele

Te pensé el invierno entero
Y nunca dije que te quiero a tiempo
Te lo juro que ahora me arrepiento

Ay yo siento
Que de nada sirve el tiempo
Si no lo vivo contigo
Y tú conmigo
Créemelo cuando te dije

Que es mentira lo que le dije a tu amiga
Que ya no te extraño
Porque si te extraño

Vas a quedarte sin pretextos para huir
Vas a quedarte con los besos que te di
Y vas a quedarte
Porque me quedan ganas de amarte
Porque no vale un punto y aparte
Cuando se trata de ti

Por eso yo te digo que
Vuelve, vuelve
Antes que sea muy tarde
Vuelve, vuelve
Sin ti soy un desastre
Vuelve, vuelve
Y no verte me duele

Por eso yo te digo que
Vuelve, vuelve
Vuelve, vuelve
Vuelve, vuelve
Vuelve, vuelve
Vuelve, vuelve
Y no verte me duele

Nunca fue tan falsa una promesa
Como la que te hice aquel abril
Cuando te juré que ya no pensaría en ti

Vráť sa

Žiaden sľub nebol väčším klamstvom
Než ten, ktorý som vyslovil oný apríl
Keď som ti prisahal, že už viac na teba nepomyslím

Vymazala som si z mysle chvíle
A viac než tisíc piesní napísaných pre teba
A ak mi o tebe rozprávajú, tvárim sa ľahostajne

To, čo som povedal tvojej kamarátke, bola lož
To, že mi nechýbaš
Lebo mi chýbaš viac než dosť

Čo ti povedať na to, že ešte stále sa mi s tebou sníva
Čo nosím v hlave
Dúfam, že na mňa ešte myslíš

Nezostanú ti argumenty na útek
Zostaneš s bozkami, ktoré som ti dal
Zostaneš
Lebo stále mám chuť ťa milovať
Pretože keď ide o teba
Neplatí bodka a koniec

Preto ti hovorím
Aby si sa vrátila
Predtým než bude neskoro
Vráť sa, vráť
Bez teba som úplne mimo
Vráť sa ku mne
Nevidieť ťa ma bolí

Myslela som na teba celú zimu
A nikdy som ti včas nepovedala, že ťa milujem
Prisahám ti, že teraz to ľutujem

Ach, cítim
Že čas nič nerieši
Ak ho neprežívam s tebou
A ty so mnou
Ver mi, keď som ti povedal

Že to, čo som povedal tvojej kamarátke, bola
lož
To, že mi nechýbaš
Lebo mi chýbaš viac než dosť

Nezostanú ti argumenty na útek
Zostaneš s bozkami, ktoré som ti dal
Zostaneš
Lebo stále mám chuť ťa milovať
Pretože keď ide o teba
Neplatí bodka a koniec

Preto ti hovorím
Aby si sa vrátila
Predtým než bude neskoro
Vráť sa, vráť
Bez teba som úplne mimo
Vráť sa ku mne
Nevidieť ťa ma bolí

Preto ti hovorím
Vráť sa, vráť sa
Vráť sa, vráť sa
Vráť sa, vráť sa
Vráť sa, vráť sa
Vráť sa, vráť sa
Nevidieť ťa ma bolí

Žiaden sľub nebol väčším klamstvom
Než ten, ktorý som vyslovil oný apríl
Keď som ti prisahal, že už viac na teba nepomyslím

 

Come back, come back

 

No promise was more false

Than the one I made you that April

When I swore you I would no more think of you

 

I erased those moments from my mind

And more than thousand songs that I wrote to you

And I stay cold if they talk me about you

 

It was a lie what I told to your friend

That I don´t miss you anymore

Because I still miss you

 

If I tell you that I still have dreams of you

That I have you in my head

I hope you still think of me

 

You will run out of the excuses to run away

You will stay with the kisses I gave you

You will stay

Because I still want to love you

Because when it comes to you

Period, stop, doesn´t work

 

That´s why I´m telling you

Come back, come back

Before it´s too late

Come back, come back

Without you, I ´m made a disaster

Come back, come back

Not to see you hurts me

 

I was thinking of you the whole winter

And I never told you „I love you“ in the right time

I swear I regret it now

 

Ayy, I´m sorry

But the time is useless

If I don´t spend it with you

And you with me

Believe me, when I told you

 

Because it was a lie what I told to your friend

That I don´t miss you anymore

Because I still miss you

 

You will run out of the excuses to run away

You will stay with the kisses I gave you

You will stay

Because I still want to love you

Because when it comes to you

Period, stop, doesn´t work

 

That´s why I´m telling you

Come back, come back

Before it´s too late

Come back, come back

Without you, I ´m made a disaster

Come back, come back

Not to see you hurts me

 

That´s why I´m telling you

Come back, come back

Come back, come back

Come back, come back

Come back, come back

Come back, come back

And not to see you hurts me

 

No promise was more false

Than the one I made you that April

When I swore you I would no more think of you

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára