Stránky

štvrtok 29. apríla 2021

Fanny Lu: Yo quiero un amor/ Chcem takú lásku/ I want a love (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          Keby to sladké, romantické a aj naivné Ja, ktoré prebýva v každej z nás, mohlo prehovoriť, znelo by to asi takto...:-)

                           


          If that sweet, romantic and a bit naive Self, that lives in every woman of us, could speak, it would sound like this...:-)        

 

FANNY LU- YO QUIERO UN AMOR

Dicen que soy cursi, soñadora, irreal
Que soy idiota, que no aprendo nunca nada
Que me como todo el cuento y me ilusiono con
un beso

Pero yo me rehusó aceptar, que no existe el amor
Que no son de verdad el poema y la flor
Que no puedo sentir mariposa en mi pecho

Y es que yo lo voy a buscar en cada rincón
Debajito del mar y hasta arriba en el sol
Y lo voy a encontrar eso denlo por echo

Que yo quiero un amor
Que me abrace sin pena
Que me bese en la calle
Que de celos se muera
Y no le faltan detalles

Un amor que me de serenata
Que me saque sonrisas
Con mensajes que matan
Que me quiera sin prisa

Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Yo quiero, yo quiero, yo quiero
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay
Ay ay ay ayyyyy
Te quiero te quiero

Dicen que solo me esperan dias grises
Si sigo buscando este final donde para
siempre viven felices

Por que yo lo voy a buscar en cada rincon
Debajito del mar y hasta arriba en el sol
Y lo voy a encontrar eso denlo por echo

Que yo quiero un amor
Que me abrace sin pena
Que me bese en la calle
Que de celos se muera
Y no le faltan detalles

Un amor que me de serenata
Que me saque sonrisas
Con mensajes que matan
Que me quiera sin prisa

Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay
Ay ay ay ayyyyy

Que yo quiero un amor
Que me abrace sin pena
Que me bese en la calle
Que de celos se muera
Y no le faltan detalles

Un amor que me de serenata
Que me saque sonrisas
Con mensajes que matan
Que me quiera sin prisa

Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay
Ay ay ay ayyyyy
Te quiero te quiero


Chcem lásku

Hovoria, že som smiešna, rojko, s hlavou oblakoch
Že som hlúpa, že sa nikdy nič nenaučím
Že každému naletím a z každého bozku si
robím ilúzie

Ale ja odmietam prijať, že neexistuje tá láska
Že básne a kvety nie sú skutočné
Že nemôžem v bruchu cítiť motýle

A budem ju hľadať v každom kúte
Pod morom a aj hore za slnkom
A nájdem ju, tým si buďte istí

Chcem takú lásku
Ktorá ma objíme bez ľútosti
Ktorá ma pobozká na ulici
Ktorá od žiarlivosti zmiera
A rada kupuje darčeky

Láska, ktorá mi venuje serenádu
Vykúzli na tvári úsmev
Správami, čo zabíjajú
A miluje ma nenáhlivo

Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Takú chcem, takú chcem, takú chcem
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay
Ay ay ay ayyyyy
Teba milujem, teba milujem

Hovoria, že ma čakajú len sivé dni
Ak hľadám ten koniec, v ktorom žili spolu šťastne až naveky

A budem ju hľadať v každom kúte
Pod morom a aj hore za slnkom
A nájdem ju, tým si buďte istí

Chcem takú lásku
Ktorá ma objíme bez ľútosti
Ktorá ma pobozká na ulici
Ktorá od žiarlivosti zmiera
A rada kupuje darčeky

Láska, ktorá mi venuje serenádu
Vykúzli na tvári úsmev
Správami, ktoré zabíjajú
A miluje ma nenáhlivo

Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay
Ay ay ay ayyyyy

Chcem takú lásku
Ktorá ma objíme bez ľútosti
Ktorá ma pobozká na ulici
Ktorá od žiarlivosti zmiera
A rada kupuje darčeky

Láska, ktorá mi venuje serenádu
Vykúzli na tvári úsmev
Správami, ktoré zabíjajú
A miluje ma nenáhlivo

Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay ayyyyy
Ay ay ay
Ay ay ay ayyyyy
Milujem ťa, milujem ťa

           

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára