Stránky

streda 14. apríla 2021

Carmen DeLeón, Cali& El Dandee: Pasado/ Minulosť/ Past (preklad piesne/ lyrics translation)

 


      Prečo sa piesne o zlomenom srdci zakaždým píšu najľahšie??! Nuž, a keďže je ich tak veľa, tak dodávam ďalšiu do zbierky :-)

           

          

     Why are the songs about being broken- hearted written so easily? So, if you don´t have enough of them, here´s another one to add :-)


CARMEN DELEON FT. CALI&EL DANDEE- PASADO

Como quiero volverte a ver
No volverte a perder
Como si fuera ayer

Bailando a tu lado
Hacia las hadas
Siento que nunca te fuiste
Que si volviste vas a quedarte a mi lado
Las noches tristes quedaron en el pasado
Como que nada ha pasado
Como me lo prometiste

Besos que llegaron, besos que se fueron, eh
Como se borra el amor verdadero, eh
Como un diciembre que me sabe a enero, eh
Yo por estúpido no fui sincero, oooh

Sufro de amnesia para olvidarme lo mucho que te quería
Cuanta anestesia debo tomarme pa' no sentir esta herida
No sé si yo puedo perdonarme que tu ya no seas mía
No sé si puedo recuperarme sin el amor de mi vida

Bailando a tu lado
Hacia las hadas
Siento que nunca te fuiste
Que si volviste vas a quedarte a mi lado
Las noches tristes quedaron en el pasado
Como que nada ha pasado

Bailando a tu lado
Hacia las hadas
Siento que nunca te fuiste
Que si volviste vas a quedarte a mi lado
Las noches tristes quedaron en el pasado
Como que nada ha pasado
Como me lo prometiste

Ooooh ooooh
Como me lo prometiste

Ooooh ooooh
Como me lo prometiste

Minulosť

Ako veľmi ťa chcem znova vidieť
Opäť ťa nestratiť
Akoby to bolo včera

Čo som s tebou tancoval
Ku šťastiu
Cítim, že si nikdy neodišla
Že ak si sa vrátila, zostaneš pri mne
Smutné noci zostali v minulosti
Akoby sa nič nestalo
Tak ako si mi to sľúbila

Bozky, ktoré prišli, bozky, ktoré odišli
Ako ľahko sa zmaže skutočná láska
Ako december, čo má pre mňa príchuť januára,
eh
A kvôli vlastnej hlúposti som nebol úprimný, ooh

Trpím stratou pamäti, aby som zabudol, ako veľmi som ťa miloval
Koľko analgetík si mám dať, aby som necítil
túto ranu
Neviem, či si dokážem odpustiť, že už nebudeš
moja
Neviem, či sa dokážem dať dokopy bez lásky môjho života

Keď som s tebou tancoval
Ku šťastiu
Cítim, že si nikdy neodišla
Že ak si sa vrátila, zostaneš pri mne
Smutné noci zostali v minulosti
Akoby sa nič nestalo

Keď som s tebou tancoval
Ku šťastiu
Cítim, že si nikdy neodišla
Že ak si sa vrátila, zostaneš pri mne
Smutné noci zostali v minulosti
Akoby sa nič nestalo
Tak ako si mi to sľúbila

Ooooh ooooh
Tak ako si mi to sľúbila

Ooooh ooooh
Tak ako si mi to sľúbila

 

The past

 

How I´d like to see you again

Don´t wanna lose you

Like it was yesterday

 

When I was dancing with you

To the happiness

I feel like you´ve never gone

That if you came back, you´d gonna stay by my side

The sad nights stayed in the past

As if nothing happened

Exactly like you promised me

 

The kisses that came, the kisses that left, eh

How easily is a true love erased

Like a December that has a January taste, eh

Because of my stupidy, I wasn´t sincere, ooh

 

I suffer amnesia to forget how much I loved you

How many pills should I take for not to feel this wound

I don´t know if I can forgive myself that you´re not mine anymore

I don´t know if I can get back on my feet without a love of my life

 

Dancing with you

To the happiness

I feel like you´ve never gone

That if you came back, you´d gonna stay by my side

The sad nights stayed in the past

As if nothing happened

 

When I was dancing with you

To the happiness

I feel like you´ve never gone

That if you came back, you´d gonna stay by my side

The sad nights stayed in the past

As if nothing happened

Exactly like you promised me

 

Ooooh ooooh

Just like you promised me

 

Ooooh ooooh

Just like you promised me

 

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára