Stránky

utorok 4. mája 2021

Pitizion: Gracias a ti/ Vďaka tebe/ Thanks to you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          Nová pieseň od speváčky Pitizion, ktorú by sme my ženy mohli venovať svojim bývalým...lebo vďaka tomu, že sa s nami rozišli, nás napokon donútili objaviť svoju vnútornú silu a veriť v samé seba..

                   


         A new song released by a singer Pitizion that could be dedicated from us women to our ex-es...because in many cases, thanks to break up us, they made us discover our inner power and trust more in ourselves...


PITIZION- GRACIAS A TI

Contigo aprendí que el amor no dura pa' siempre
Y que los "te amo" significan poco para mucha gente
También entendí que a vece' perder es un golpe de suerte
Y descubrí que soy mucho más fuerte

Si no fuera por ti
No hubiese descubierto mi sexto sentido
No hubiese recordado que casi me olvido de mí
Por ti

Si no fuera por ti
No hubiese comprendido quе yo puedo sola
Que pa' olvidar a alguien soy una cabrona
Sе olvida simplemente cuando se perdona

Así que gracias a ti, i-i-i-i
Gracias a ti, i-i-i-i
(Escucha)

Ya no me duele cuando veo tus fotos
Prueba superada, es otro gol que anoto
Me dicen que estoy más linda y yo también lo noto
Ahora estoy solo pa' mí
Que al mal de amores yo me he vuelto inmune
Que a la felicidad yo le subí el volumen
No quiero nada que reste, quiero todo lo que sume
Pero te deseo lo mejor porque en resumen

Si no fuera por ti
No hubiese descubierto mi sexto sentido
No hubiese recordado que casi me olvido de mí
Por ti

Si no fuera por ti
No hubiese comprendido que yo puedo sola
Que pa' olvidar a alguien soy una cabrona
Se olvida simplemente cuando se perdona

Así que gracias a ti, i-i-i-i
Gracias a ti, mmm, mmm-mmm

Vďaka tebe

S tebou som sa naučila, že láska netrvá večne
A že tie „milujem ťa“ pre mnohých znamenajú málo
Tiež som pochopila, že strata je občas šťastnou náhodou
A zistila som, že som oveľa silnejšia

Keby nebolo teba
Neobjavila by som svoj šiesty zmysel
Nespomenula by som si, že temer zabúdam na seba
Kvôli tebe

Keby nebolo teba
Nepochopila by som, koľko toho dokážem sama
Lebo len preto, že som na niekoho zabudla, som mrcha
Avšak keď raz odpustíš, ľahko sa zabúda

Takže vďaka tebe, tebe-e-e
Vďaka tebe, tebe-e-e
(Počúvaj)

Už ma nebolí pozerať sa na tvoje fotky
Zložila som skúšku, ďalší gól v zázname
Vravia mi, že som krajšia a ja si to všímam tiež
Teraz som tu sama pre seba
Stala som sa imúnnou voči zlomenému srdcu
A zvýšila som objem svojho šťastia
Nechcem nič, čo uberá, chcem len pripočítavať
Ale želám ti to najlepšie, lebo, koniec koncov

Keby nebolo teba
Neobjavila by som svoj šiesty zmysel
Nespomenula by som si, že temer zabúdam na seba
Kvôli tebe

Keby nebolo teba
Nepochopila by som, koľko toho dokážem sama
Lebo len preto, že som na niekoho zabudla, som mrcha
Avšak keď raz odpustíš, ľahko sa zabúda

Takže vďaka tebe, tebe-e-e
Vďaka tebe, mmm-mmm

 

Thanks to you

 

With you I learnt that love doesn´t last forever

And that those „I love you“-s mean little for so many people

I understood, too, that sometimes, a loss is a stroke of luck

And I discovered that I´m much stronger

 

If it wasn´t for you

I wouldn´t have found my sixth sense

I wouldn´t have remembered that I almost forget about myself

Because of you

 

If it wasn´t for you

I wouldn´t have understood that I can do it alone

And only because of forgetting someone I am not a scumbag

It´s easy to forget once someone is forgiven

 

So thanks to you, you-u-u-u

Thanks to you-u-u

(Listen)

 

When I see your photos, it doesn´t hurt me anymore

I passed the test, another goal to to be finished

They tell me that I ma prettier and I notice that, too

Now I´m here only for myself

I got immune to lovesickness

And I made the volume of my happiness grow

I don´t want anything that´s missing, I want all that sums up

But I wish you the best, because at the end

 

If it wasn´t for you

I wouldn´t have found my sixth sense

I wouldn´t have remembered that I almost forget about myself

Because of you

 

If it wasn´t for you

I wouldn´t have understood that I can do it alone

And only because of forgetting someone I am not a scumbag

It´s easy to forget once someone is forgiven

 

So thanks to you, you-u-u-u

Thanks to you, mmm-mmm


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára