Stránky

štvrtok 20. mája 2021

Mon Laferte: Amado mío/ Môj milovaný/ My beloved (preklad piesne/ lyrics translation)

                           


          Sladký závan lásky zo zašlých čias.../ A sweet breeze of love from the old times...

                             


MON LAFERTE- AMADO MÍO

Amanece en el canto de las cigarras
Bajo la cama celebran la danza de arañas

Se acaba el mundo y tú, amado mío
Tú sólo siendo tú, amado mío
Qué bueno que aquí estás, amado mío

Como adolescentes viajando a Saturno en un carro de amor
Tanto te quiero, tanto yo en tus vidas pasadas

Se acaba el mundo y tú, amado mío
Tú sólo siendo tú, amado mío

¿Será casualidad?
Contigo adoro despertar
Qué bueno que aquí estás, amado mío

Se acaba el mundo y tú, amado mío
Tú sólo siendo tú, amado mío

¿Será casualidad?
Contigo adoro despertar
Qué bueno que aquí estás, amado mío

Amado, ama... ama... amado
Amado... Amado

Môj milovaný

Svitá za spevu cikád
Ktoré pod posteľou tancujú pavúčí tanec

Svet sa končí, a ty, môj milovaný
Si stále ty, môj drahý
Ako dobre, že si tu, môj milovaný

Za mlada sme cestovali na Saturn vo vozidle lásky
Tak veľmi ťa milujem, tak veľa mojich Ja v tvojich minulých životoch

Svet sa končí, a ty, môj milovaný
Si stále ty, môj drahý

Bude to náhoda?
S tebou zbožňujem vstávanie
Ako dobre, že si tu, môj milovaný

Svet sa končí, a ty, môj milovaný
Si stále ty, môj drahý

Bude to náhoda?
S tebou zbožňujem vstávanie
Ako dobre, že si tu, môj milovaný

Milovaný, milova..milova...milovaný
Môj drahý milovaný... milovaný

 

My beloved

 

The sun rises with the song of the cicadas

They celebrate a spider dance under the bed

 

The world is going down and you, my beloved

You´re still here being you, my love

How great that you are here, my beloved

 

Like the adolescents travelling to Saturn in a vehicle of love

I love you so  much, so many Mes in your past lives

 

The world is going down and you, my beloved

How great that you are here, my beloved

 

Is it just a coincidence?

With you, I adore waking up

How great that you are here, my beloved

 

The world is going down and you, my beloved

How great that you are here, my beloved

 

Is it just a coincidence?

With you, I adore waking up

How great that you are here, my beloved

 

Beloved, belo...belo...beloved

My beloved one...my beloved one


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára