Stránky

štvrtok 13. októbra 2022

iLE, Mon Laferte: Traguito/ Pohárik/ A drink (preklad piesne/ lyrics translation)

                            


       Situácia: krátko po rozchode. Štádium: prvé- šok, smútok, zmätok. Terapia: seba-zničujúca, ale u niektorých jedincov ženského pohlavia častá a našťastie väčšinou prechodná bez následkov. Záver: žena, ktorá vie milovať, bude aj vedieť zabudnúť...

                       


      Clinical situation: shortly after the break-up. Stage nr.: first- shock, sadness, confusion. Therapy: may look like self-destructive, but in some individuals of feminine gender may occur often and thankfully, in the most of the cases only temporary without further consequences. Conclusion: a woman, who is able to love, will also be able to forget...

    (Since it´s the lyrics video, I add both Slovak and English translation. Enjoy...and don´t drink too much! :-) )

 

Pohárik

 

V úlohe trpiteľky

Si prežijem scénu

Opitej a zlomenej ženy

Smútku a mesačného splnu

Oplakávajúc jeho odchod

Vykrvácam žilami

Vstreknem si alkohol do rany akoby ma pálil žiaľ

 

Hovorí, že nie som ľahká povaha

A aké by to bolo nudné

Niežeby som bola komplikovaná

Bola som len taká, ako on chcel

A preto som tu, znovu sa priznávam

Pýtam si ďalší pohárik

Predstierajúc, že ho milujem

Pýtam si ďalší pohárik

Predstierajúc, že ho milujem

 

Lebo bolesť má zo mňa strach

Hovorí sa o mne

Že som vyrobená z jedu

Že sa zo mňa stala potvora

Že pre mňa niet záchrany

Mali by ma zavrieť

Som len úbohé srdce

Ktoré bolo unavené z mlčania

 

Hovorí, že nie som ľahká povaha

A aké by to bolo nudné

Niežeby som bola komplikovaná

Bola som len taká, ako on chcel

A preto som tu, znovu sa priznávam

Pýtam si ďalší pohárik

Predstierajúc, že ho milujem

Pýtam si ďalší pohárik

Predstierajúc, že ho milujem

 

Na zdravie, miláčikovia moji

Lebo pitie je pôžitok, ako aj právo

Ktoré máme, aby sme si vytrhli z hrude bolesti, ktoré sa nedajú zniesť

A ak nejaká žena vie milovať, takisto bude vedieť aj zabudnúť

 

Hovorí, že nie som ľahká povaha

A aké by to bolo nudné

Niežeby som bola komplikovaná

Bola som len taká, ako on chcel

A preto som tu, znovu sa priznávam

Pýtam si ďalší pohárik

Predstierajúc, že ho milujem

Pýtam si ďalší pohárik

Predstierajúc, že ho milujem

 

 

 

A drink

 

In the role of the suffering one

I´m gonna live the scene

Of a drunk and broken woman

Of a sorrow and full moon

Crying over his good-bye

I bleed out from the veins

Spraying the alcohol in the wound like as if my sadness burnt

 

He tells that I´m not aeasy to handle

And how boring it would be

It´s not like I´d be complicated

I only was the way he wanted me to be

And that´s why I´m here, making a confession again

Asking for another drink

Pretending as if I love him

Asking for another drink

Pretending as if I love him

 

Because even the pain is afraid of me

They gossip about me

That I´m made of venom

That I´ve turned into a scum

That there´s no salvation for me

They should lock me up

I´m only a poor heart

That got tired of being shut up

 

He tells that I´m not easy to handle

And how boring it would be

It´s not like I´d be complicated

I only was the way he wanted me to be

And that´s why I´m here, making a confession again

Asking for another drink

Pretending as if I love him

Asking for another drink

Pretending as if I love him

 

A toast, my dears

Because drinking is a pleasure and a right, too

To pull out of the chest the sorrow that we don´t need to bear

And if a woman know how to  love

She´ll also know how to forget

 

He tells that I´m not easy to handle

And how boring it would be

It´s not like I´d be complicated

I only was the way he wanted me to be

And that´s why I´m here, making a confession again

Asking for another drink

Pretending as if I love him

Asking for another drink

Pretending as if I love him


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára