Stránky

utorok 4. októbra 2022

Maldita Nerea: La increíble historia entre tu yo/ Neuveriteľný príbeh medzi tebou a mnou/ An incredible story between you and me (preklad piesne/ lyrics translation)

                                    


      Nová, energická pieseň skupiny Maldita Nerea spojená s priateľstvom, (možno) prvou láskou a slnečnými letnými dobrodružstvami :)

                      


      A lately released song by Maldita Nerey connected with friendship, (maybe) a first love and and summer adventures full of sun :-)

 

MALDITA NEREA- LA INCREÍBLE HISTORIA ENTRE TU Y YO

 

Mis sentidos me dicen mucho que no estoy bien

Que llego tarde, que soy muy lento y puedo caer

Pero contigo todos mis miedos se hacen pequeños sino me ven 

Y lo increíble es que estando juntos el tiempo vuela en cada café,

Así que encuentro una excusa siempre para escribir, lo que mis ojos cerrados cuentan y hablan de ti 

 

Porque mi amor me dice cosas bonitas sin que lo pida cuando me ve

Vuela conmigo en los pedacitos de cielo abierto que le encontré

Tengo un problema con lo que siento Nunca termina y tiende a crecer

Por eso suelo decirlo tanto te quiero y mucho más, mucho más… que ayer

 

Uno, porque eres mi vida

Dos, porque haces que todo esté bien

Tres, por si te ves perdida

Cuatro, porque yo me perderé 

Cinco, mi alma a ti cosida

Seis, que sé que siempre te tendré

Siete, el punto de partida, nada importa el cuándo ni el porqué 

 

Porque mi amor me dice cosas bonitas sin que lo pida cuando me ve

Baila conmigo en los pedacitos de cielo abierto que le encontré

Hay un problema con lo que siento

Nunca termina y tiende a crecer 

Me cuesta poco decirlo tanto te quiero y mucho mas, mucho más, porque contigo todo mis miedos se hacen pequeños sino me ven

Y lo increíble es que estando juntos el tiempo vuela en cada café 

 

Tengo un problema con lo que siento

Nunca termina y tiende a crecer

Por eso suelo decirlo tanto 

Te quiero y mucho más, mucho más…

que ayer

 

 

Neuveriteľný príbeh medzi tebou a mnou

 

Moje zmysly mi navrávajú veľa o tom, že sa necítim dobre

Že chodím neskoro, že som veľmi pomalý a môžem spadnúť

Ale s tebou sa všetky moje strachy zmenšujú, ak ma nevidia

A to neuveriteľné na tom je, že keď sme spolu, pri každej káve čas letí opreteky

A tak si vždy nájdem výhovorku, aby som ti napísal, o tom, čo moje zavreté oči o tebe rozprávajú a hovoria si

 

Lebo moja láska mi hovorí pekné veci bez požiadania len čo ma vidí

Lieta so mnou na úlomky otvoreného neba, ktoré som pre ňu našiel

Mám problém s tým, čo cítim

Lebo to nikdy nekončí a má sklon rásť

Preto zvyknem tak často hovoriť „milujem ťa“ a oveľa, oveľa viac...ako včera

 

Za prvé, lebo si môj život

Za druhé, lebo vďaka tebe je všetko v poriadku

Za tretie, keby si náhodou vyzerala stratená

Za štvrté, lebo sa stratím ja

Za piate, moja duša k tebe prišitá

Za šieste, lebo viem, že ťa vždy budem mať

Za siedme, od začiatku nezáleží na ničom, ani kedy, ani kde

 

Lebo moja láska mi hovorí pekné veci bez požiadania len čo ma vidí

Tancuje so mnou na kúsočkoch otvoreného neba, ktoré som pre ňu našiel

Mám problém s tým, čo cítim

Lebo to nikdy nekončí a má sklon rásť

Stojí ma trochu námahy často hovoriť „milujem ťa“ a oveľa, oveľa viac...ako včera, lebo s tebou sa všetky moje strachy zmenšujú, ak ma nevidia

A to neuveriteľné na tom je, že keď sme spolu, pri každej káve čas letí opreteky

 

Mám problém s tým, čo cítim

Lebo to nikdy nekončí a má sklon rásť

Preto zvyknem tak často hovoriť

Milujem ťa a to oveľa, oveľa viac...ako včera

 

An incredible story between you and me

 

My senses tell me a lot that I´m not being well

That I come late, I´m very slow and I can fall

But with you, all my worries and fears become smaller if they don´t see me

And the unbelievable thing is, when we´re together, a time flies with every coffee

And so I always find an excuse to write you, my closed eyes talk and tell about you

 

Because my love tells me the nice things without asking her, when she sees me

She flies with me into the pieces of open heaven that I found for her

I have a problem with what I feel

It never ends and tends to grow

That´s why I use to say so much „I love you“ and more things more, even more...than yesterday

 

Firstly, because you´re my life

Secondly, because you make everything be allright

Thirdly, in case you´d see yourself lost

In fourth, because I will get lost

Number five, my soul sewed to you

Number six, ´cause I know that I´ll always have you

Number seven, from the beginning, it doesn´t matter anything, when or why

 

Because my love tells me the nice things without asking her, when she sees me

She dances with me on the pieces of open heaven that I found for her

There´s a problem with what I feel

It never ends and tends to grow

It´s so hard to say „I love you“ and more things more, even more...than yesterday, because with you, all my worries and fears become smaller if they don´t see me

And the unbelievable thing is, when we´re together, a time flies with every coffee

 

I have a problem with what I feel

It never ends and tends to grow

That´s why I use to say so much „I love you“ and more things more, even more...than yesterday


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára