Stránky

nedeľa 15. septembra 2024

Daniela Darcourt: Probablemente /Pravdepodobne/ Probably (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Pravdepodobne som si túto pieseň vybrala, aby som sa mentálne pripravila na nácvik salsa ruedy (a úspešne, lebo dnes som si to užila a išlo mi to:)) Celkom isto nie preto, lebo sa stotožňujem s jej textom (hoci v niektorých veciach by som mala rada úplne jasno :), lebo v takej životnej situácii nie som :). Pravdepodobne som si ju vybrala preto, lebo sa mi páči jej rytmus a speváčkin silný hlas. A celkom isto preto, lebo hrátky a lá šatka na očiach a ľad na tele považujem rozhodne za viac než príjemné a vzrušujúce okorenenie milostného života v posteli 😎💥😸 Inšpirácia sa dá nájsť kdekoľvek, keď ste trpezliví :-P

           Probably, I chose this song because of mental preparation for salsa rueda workshop (and successfully because tonight not only I did well, but also enjoyed it, too :)) Surely, I didn´t choose because I´d feel identified with its lyrics ( although I´d like to have some things absolutely clear:).  Probably, I chose it because I like its rhytm and strong female voice of the singer. And surely I chose it because  I consider little erotic games with scarf and ice on my body to be more than pleasant and exciting refreshment of bed couple activites 😎💥😸 Inspiration comes to those who wait :-P

 

DANIELA DARCOURT- PROBABLEMENTE

 

Probablemente

Te llame en la madrugada

Pidiéndote explicaciones

Del por qué hoy pa' ti soy nada

 

Probablemente

Te digan tus amistades

Que me han visto fatal

Que no parezco la de antes

 

Es muy probable

Que me falte el orgullo

Y salga a buscarte

Probablemente disimulo

 

Por no observarte

Aunque me llenes los ojos

Con esa belleza

Que siempre me tuvo a tu antojo

 

Probablemente

Esto dure sólo un tiempo

O quizás sea permanente

Y me he tatuado tu recuerdo

 

Y es que no logro olvidarte

Me haces falta a cada paso

Desearía que por lo menos

Pensaras en reintentarlo

 

Probablemente

Solo sea cuestión de tiempo

Para que caigas en cuenta

Que necesitas mis besos

 

Y que este amor no es desechable

No se borran los momentos

Te hice mío tantas veces

Dudo que tú olvides eso

 

Probablemente

Esto sólo está en mi mente

Y todo lo nuestro

Ya haya terminado

 

Probablemente

Esto dure sólo un tiempo

O quizás sea permanente

Y me he tatuado tu recuerdo

 

Y es que no logro olvidarte

Me haces falta a cada paso

Desearía que por lo menos

Pensaras en reintentarlo

 

Probablemente

Solo sea cuestión de tiempo

Para que caigas en cuenta

Que necesitas mis besos

 

Y que este amor no es desechable

No se borran los momentos

Te hice mío tantas veces

Dudo que tú olvides eso

 

Probablemente

Esto sólo está en mi mente

Y todo lo nuestro

Ya haya terminado

 

(Probablemente)

(Lo nuestro era un sueño)

 

(Probablemente)

(Lo nuestro era un sueño)

Tal vez esto dure solo un tiempo

O quizás sea permanente

 

(Probablemente)

Dime corazón si lo ha sido un sueño

(Lo nuestro era un sueño)

 

No se tú

Yo no logró entenderlo

Siento que me quema por dentro

(Probablemente)

Y de amor me estoy muriendo

(Lo nuestro era un sueño)

 

Si te vas

Yo no sé

Que será de mí

 

Y dale mambo

Sheleh leleh

 

Oyelo

Daniela Darcourt esa soy yo

Súbelo pa' que tu veas

 

Probablemente

Solo sea cuestión de tiempo

Para que caigas en cuenta

Que necesitas mis besos

 

Y que este amor no es desechable

No se borran los momentos

Te hice mío tantas veces

Dudo que tú olvides eso

 

Probablemente

Esto sólo está en mi mente

Y todo lo nuestro

Ya haya terminado

 

Pravdepodobne

 

Pravdepodobne

By som ti zavolala skoro ráno

Žiadajúc o vysvetlenia

Toho, prečo dnes pre teba nič neznamenám

 

Pravdepobne

By ti moje priateľky povedali

Že vyzerám hrozne

Že sa nepodobám na tú predtým

 

Je dosť pravdepodobné

Že mi bude chýbať hrdosť

A pôjdem ťa hľadať

Pravdepodobne sa tvárim

 

Že ťa nepozorujem

Hoci mi naplníš oči

Tou krásou

Ktoré som mala vždy  podľa tvojej chuti a nálady

 

Pravdepodobne

Toto potrvá len chvíľku

Alebo to bude stále

A ja som si vytetovala spomienku na teba

 

Lebo sa mi nedarí zabudnúť na teba

Chýbaš mi na každom kroko

Priala by som si, aby si aspoň Popremýšľal o tom, skúsiť to znova

 

Pravdepodobne

To bude len otázka času

Aby si si uvedomil

Že potrebuješ moje bozky

 

A že táto láska nie je jednorazová

Tie chvíle sa nezmažú

Toľko krát som ťa urobila svojim

Pochybujem, že by si na to zabudol

 

Pravdepodobne

Je toto len v mojej mysli

A všetko medzi nami

Sa už skončilo

 

Pravdepodobne

Toto potrvá len chvíľku

Alebo to bude stále

A ja som si vytetovala spomienku na teba

 

Lebo sa mi nedarí zabudnúť na teba

Chýbaš mi na každom kroko

Priala by som si, aby si aspoň Popremýšľal o tom, skúsiť to znova

 

Pravdepodobne

To bude len otázka času

Aby si si uvedomil

Že potrebuješ moje bozky

 

A že táto láska nie je jednorazová

Tie chvíle sa nezmažú

Toľko krát som ťa urobila svojim

Pochybujem, že by si na to zabudol

 

Pravdepodobne

Je toto len v mojej mysli

A všetko medzi nami

Sa už skončilo

 

(Pravdepodobne)

(To všetko medzi nami bol len sen)

 

(Pravdepodobne)

(To všetko medzi nami bol len sen)

Možno to bude len na chvíľku

Alebo to možno bude na stálo

 

(Pravdepodobne)

Povedz mi, láska, či to bol len sen

(Medzi nami to bol sen)

 

Neviem, ako ty

Mne sa to nedarí pochopiť

Cítim, že ma to spaľuje zvnútra

(Pravdepodobne)

A zomieram od lásky

(Medzi nami to bol len sen)

 

Ak odídeš

Neviem

Čo so mnou bude

 

Mambo

Sheleh leleh

 

Počúvaj

Daniela Darcourt, to som ja

Daj to hlasnejšie, a uvidíš

 

Pravdepodobne

To bude len otázka času

Aby si si uvedomil

Že potrebuješ moje bozky

 

A že táto láska nie je jednorazová

Tie chvíle sa nezmažú

Toľko krát som ťa urobila svojim

Pochybujem, že by si na to zabudol

 

Pravdepodobne

Je toto len v mojej mysli

A všetko medzi nami

Sa už skončilo


 

Probably

 

Probably

I´ll call you early in the morning

Asking you for the explanation

Of why today, I mean nothing to you

 

Probably

My friends will tell you

That I look horrible

That I don´t seem the one I was before

 

It´s very probable

That I will lack my pride

And I go to look for you

I´d probably disguise

 

Not to observe you

Although you fill my eyes

With that beauty

That always had me as you pleased

 

Probably

This will last just for a moment

Or maybe it will be permament

And I´ve tattooed the memories of you

 

Because I can´t manage to forget you

I miss you in every step

I´d wish that at least

You´d think of trying it again

 

Probably

It will be a question of time

For you to realise

That you need my kisses

 

And that this love is not a throwaway

The moments can´t be erased

I made you mine so many times

I doubt you could forget that

 

Probably

It´s only in my mind

And everything between us

Has already been finished

 

Probably

This will last just for a moment

Or maybe it will be permament

And I´ve tattooed the memories of you

 

Because I can´t manage to forget you

I miss you in every step

I´d wish that at least

You´d think of trying it again

 

Probably

It will be a question of time

For you to realise

That you need my kisses

 

And that this love is not a throwaway

The moments can´t be erased

I made you mine so many times

I doubt you could forget that

 

Probably

It´s only in my mind

And everything between us

Has already been finished

 

(Probably)

(Between us, it was only a dream)

 

(Probably)

(Between us, it was only a dream)

Maybe it will last only for a short time

Or maybeit will be permanent

 

(Probably)

Tell me, my love, if it was only a dream

(What we had was only a dream)

 

I don´t know about you

I can´t get to understand it

I feel that it makes me  burn inside

(Probably)

And I´m dying from love

(Probably)

(What we had was only a dream)

 

If you go

I don´t know

What will be with me

 

Give it some mambo

Sheleh leleh

 

Listen

Daniela Darcourt, yeah, that´s me

Turn it on, so that you see

 

Probably

It will be a question of time

For you to realise

That you need my kisses

 

And that this love is not a throwaway

The moments can´t be erased

I made you mine so many times

I doubt you could forget that

 

Probably

It´s only in my mind

And everything between us

Has already been finished

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára