Stránky

utorok 10. septembra 2024

Zhamira Zambrano: Bienvenida/ Vitaj/ Welcome (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Na počesť dnešnej vzácnej návštevy 👶👶 (V práci nás bola pozrieť kolegyňa, ktorej sa pred troma týždňami narodila dcérka...samozrejme, prišla aj s ňou :) Tie dokonalé malé prstíky, zvraštená tvárička, drobné pästičky, dokázala by som na ňu hľadieť aj hodiny...no, inak, aj prebdené noci, hoci malá má celkom dlhý a pravidelný spánok, a príliš neplače, a šťastný otecko, ktorý si hrdo a rád zobral dva týždne otcovskej materskej zo zákona, aby s nimi mohol tráviť čas...všetci traja vyzerali veľmi spokojne 💓) Dieťa- radosti aj starosti, no vyplatí sa :-)

       A song to honour our special visit 👶👶 (Today, at my workplace, our colleague who gave birth to a daughter three weeks ago, came to see us...with a baby girl, of course :-) Those perfect tiny fingers, wrinkled face, little fists, I could watch her for hours...but on the other hand, sleepless nights although baby sleeps quite well and for a long time without crying too much, and happy father who took proudly and gladly two weeks of paternity leave allowed by law in order to spent more time with them...they all looked very content 💓) A child- a joy and worries, too, but it´s worth it :-)

 

ZHAMIRA ZAMBRANO- BIENVENIDA

 

Creces y te dicen que es mejor que te prepares

Pero no te dicen cómo empezar

Convencerme que este miedo, poco a poco, por amor va a cambiar

Hace unos años era yo a la que cuidaban

Y hoy me toca con lo poco que sé

Pero hay que aprender a caminar antes de correr

 

Mi mundo está por cambiar

En par de meses más

 

Va a cambiarme la vida

Darte lo que me pidas

No te tardes tanto, que te estoy esperando

Ya tú eres bienvenida pa' cambiarme la vida

Darte lo que me pidas

No me hace falta verte pa' aprender a quererte

Ya tú eres bienvenida

Ya tú eres bienvenida

 

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

 

Y ahora que te siento no sé cómo lo hice antes

Pa' vivir toda una vida sin ti

No dejo de imaginarte aquí en mis brazos

Verte sonreír

Y en el frío yo ser tu abrigo, siempre protegerte

Aprender contigo cómo ser más fuerte

Amarte sin medidas, estar siempre presente

Espero cuando llegues para ti ser suficiente

 

Mi mundo está por cambiar

En par de meses más

 

Va a cambiarme la vida

Darte lo que me pidas

No te tardes tanto, que te estoy esperando

Ya tú eres bienvenida pa' cambiarme la vida (pa' cambiarme la vida)

Darte lo que me pidas (ah-ah)

No me hace falta verte pa' aprender a quererte

Ya tú eres bienvenida

Ya tú eres bienvenida

 

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

 

 

Vitaj

 

Rastieš a hovoria ti, že je lepšie, aby si sa pripravil

Ale nepovedia ti, ako začať

Presvedčiť samu seba, že ten strach sa krok po kroku zmení na lásku

Pred niekoľkými rokmi som to bola ja, o ktorú sa starali

A dnes je rad na mne s tým málom, čo viem

Ale predtým než pobežíš, je treba naučiť sa kráčať

 

Môj svet sa chystá zmeniť

O niekoľko pár mesiacov

 

Môj život sa zmení

Dať ti to, o čo ma požiadaš

Nech ti to netrvá pridlho, lebo ťa čakám

Si vítaná, aby si mi zmenila život

Dať ti to, o čo ma požiadaš

Nemusím ťa vidieť, aby som sa naučila ťa milovať

Už si vítaná

Už si vítaná

 

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

 

A teraz, keď ťa cítim, neviem, ako som to dokázala

Prežiť bez teba celý jeden život

Neprestávam si ťa predstavovať tu, vo svojom náručí

Vidieť ťa usmievať

A byť v zime tvojím kabátom, vždy ťa chrániť

Naučiť sa s tebou, ako byť silnejšou

Bezhranične ťa milovať, byť ti vždy nablízku

Dúfam, že keď prídeš, budem ti stačiť

 

Môj svet sa chystá zmeniť

O niekoľko pár mesiacov

 

Môj život sa zmení

Dať ti to, o čo ma požiadaš

Nech ti to netrvá pridlho, lebo ťa čakám

Si vítaná, aby si mi zmenila život (zmenila mi život)

Dať ti to, o čo ma požiadaš

Nemusím ťa vidieť, aby som sa naučila ťa milovať

Už si vítaná

Už si vítaná

 

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)


 

Welcome

 

You´re growing and they tell you should better prepare yourself

But they won´t tell you how to begin

To convince myself that this fear, step by step, is gonna be changed for love

Many years ago, I was the one to be taken care of

And now it´s my turn to do the same with that little that I know

But we should learn to walk before we start to run

 

My world is about to change

In a few more months

 

My life will change

I´ll give you whatever you ask me for

Don´t take so long in coming, because I´m waiting for you

Because you´re already welcome to change my life

To give you whatever you ask for

I don´t need to see you to learn to love you

You´re already welcome

You´re already welcome

 

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

 

 

And now that I feel you, I don´t know how I managed to live before

To live the whole life without you

I can´t stop imagining you here, in my arms

And see you smile

And be your coat in the cold, always protect you

To learn with you how to be stronger

To love you without limits, to be always present

I hope that when you come I´ll be good enough for you

 

My world is about to change

In a few more months

 

My life will change

I´ll give you whatever you ask me for

Don´t take so long in coming, because I´m waiting for you

 

Because you´re already welcome to change my life (to change my life)

To give you whatever you ask for

I don´t need to see you to learn to love you

You´re already welcome

You´re already welcome

 

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)

(Eoh, uh-eoh)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára